Witam
Mam taki problem z samochodem Daewoo Espero 1.5 16V że nie da rady przełączyć się na gaz. Instalacje mam drugiej generacji z takim przełącznikiem 0 I II ( gdzie 0 to jazda tylko na benzynie, I tylko na gazie, II przy 2,5 tyś obr przełącza się na gaz). Problem jest taki że przy obrotach 2,5 tyś przy których powinien przełączyć na gaz następuje takie cyknięcie w centralce i wszystkie lampki z centralki gasną, po przejechaniu jakiegoś km czy więcej zaczynają powoli słabym strumieniem zapalać się ponownie(bądź od razu) i znowu jak chcę przełączyć na gaz to następuje cyknięcie tak jakby chciało przełączyć i gasną lampki, przy wymuszonym przełączeniu(na centralce I) lampki albo są zgaszone bądź centralka cyka(cyknie nie ma reguły). Dodam że wcześniej nie miałem problemów z gazem, jeździł i przełączał bez zarzutu, na benzynie wszystko ok. Czy to może być wina z komputerem, centralką czy z czymś innym? Macie jakiś pomysł?
Mam taki problem z samochodem Daewoo Espero 1.5 16V że nie da rady przełączyć się na gaz. Instalacje mam drugiej generacji z takim przełącznikiem 0 I II ( gdzie 0 to jazda tylko na benzynie, I tylko na gazie, II przy 2,5 tyś obr przełącza się na gaz). Problem jest taki że przy obrotach 2,5 tyś przy których powinien przełączyć na gaz następuje takie cyknięcie w centralce i wszystkie lampki z centralki gasną, po przejechaniu jakiegoś km czy więcej zaczynają powoli słabym strumieniem zapalać się ponownie(bądź od razu) i znowu jak chcę przełączyć na gaz to następuje cyknięcie tak jakby chciało przełączyć i gasną lampki, przy wymuszonym przełączeniu(na centralce I) lampki albo są zgaszone bądź centralka cyka(cyknie nie ma reguły). Dodam że wcześniej nie miałem problemów z gazem, jeździł i przełączał bez zarzutu, na benzynie wszystko ok. Czy to może być wina z komputerem, centralką czy z czymś innym? Macie jakiś pomysł?