Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a4- po wymianie sterownika silnika

20 Lis 2010 18:55 9573 10
  • Poziom 13  
    Witam.
    Dziś wymieniłem sterownik silnika w moim audi a4 1.8T z 98r i mrygał mi imoo.Po zaprogramowaniu kluczyka immo zgasło i nie nie ma zadnych błędów ani w silniku ani w tablicy lecz samochód nie chce zapalić.Pompa paliwa pracuje lecz nie ma iskry.
    Czy przy zmianie sterownika oprucz adaptacji kluczyka trzeba jeszce coś zrobić?
    Jeśli ktosby wiedział prosiłbym o pomoc gdyż interfejs i vagi posiadam.Dodam ze sterownik jest o takich samym nr. co wcześniejszy.
  • Poziom 17  
    A dlaczego wymieniałeś ten sterownik? Może stary był dobry tylko problem tkwi gdzieś indziej..
  • Poziom 15  
    a jakie były objawy przed wymianą sterownika??
  • Poziom 13  
    Problem był taki że jak trząsałem lub delikatnie puknąłem w stary sterownik to szalała przepustnica i raz była iskra a raz nie tak jakby coś w nim nie łączyło.Teraz już tego nie ma lecz nie mogę odpalić samochodu.czy trzeba coś programować po jego wymianie i jak tak to co??
  • Poziom 15  
    Kolego mialem taki sam przypadek ECU raz łączył raz nie.Po rozebraniu było grzebane pamięć flesh na podstawce.Próba reaniamcji okazała się fiaskiem.Wymieniłem Ecu na drugi i wszystko wruciło do normy.Zrób adaptacje a problem zniknie.Podłącz vaga a wszystko się wyjaśni.
  • Poziom 13  
    A czy kolego mógłbyś mi troszkę przybliżyć jak zrobić tą adaptacje bo vaga mam i kabelek tez tylko jeszcze tego nie robiłem.Z góry dziękuje.
  • Poziom 15  
    Trzeba odpalić Vag
    robisz tak:
    25-immo
    02-odczyt błędów
    05-kasowanie błędów
    10-adaptacja
    000-kanał
    potwierdzasz i już
    Powinno pomóc.
  • Poziom 13  
    No to niestety ale nie pomogło bo już tak robiłem i nadal to samo.
  • Poziom 13  
    Powracam do tematu.Dziś wymieniłem moduł i iskar już jest.Tylko że samochód zapala na 2s i zaraz gaśnie.Po podpięciu pod vaga brak błędu w sterowniku silnika jak i w immo.Gdy wykręciłem wszystkie cewki i odpalałem samochód to iskra jest cały czas na wszystkich cewkach i gdy odkręcę przewód paliwowy to tez paliwo cały czas leci natomiast gdy to poskładam i chce odpalić to odpala i gaśnie po 2s.Co może być przyczyną rozłączania silnika?
  • Poziom 17  
    jesli wymieniles modul zaplonowy to sprawdz katalizator,moze sie stopil od misfire.wykrec sonde przed katem i odpal
  • Poziom 8