Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki procek włożyć, ram i grafe?

20 Lis 2010 19:19 1782 12
  • Poziom 9  
    Witam!
    Jestem nowy i nie wiem czy dobry dział wybrałem, proszę o wyrozumiałość.
    Posiadam stary komputer z płytą główną : Gigabyte GA-K8VT800 v2
    Procek sempron 3000+ 1,81GHz
    Ram ddr 512mb
    Karta geforce fx 5700le

Jak widać marnie to wszystko stoi. Chciałbym to wszystko podciągnąć. Opłaca się dokupić drugi, szybszy procek, dołożyć ramu i wymienić grafike? Czy raczej kupić drugi komp? Nie mam za dużo gotówki do wydania, podzespoły mogą być używane.

Chciałbym dołożyć minimum 1gb ramu i kupić radeona hd3850
    Ale jaki procek do tego? Tu lista jakie procki obługuję moja płyta

Proszę o pomoc w wyborze procka, ramu i karty ;)
  • Poziom 33  
    Pwiem Ci tak:
    NIE ZNAM SIĘ NA TYM, ale w moim wypadku opłacało się wymienić pamięć ze 128MB na 1GB i wymienić HDD na dużo szybszy. Mainboard: K8Upgrade NF-3+Sempron 3000+
    W zupełności mi wystarcza, który mamy rok?...2010, jak na dzień dzisiejszy nie narzekam.
    Z resztą kolega, od którego zakupiłem komputer nie narzekał na niego, więc dziwi mnie Twój problem.
  • Spec Overclocking
    W socket 754 i AGP to tak średnio jest sens inwestować. Chyba, że nie widzisz możliwości zmiany komputera jeszcze przez kilka lat, wtedy można ramu dokupić i jeśli grasz to grafikę.
  • Poziom 9