Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Honda Civic 1.3 16v wysokie spalanie,duże obroty

DjBartezz001 21 Nov 2010 22:12 6294 6
  • #1
    DjBartezz001
    Level 9  
    witam, mam problem związany z moją hondą, pierwszy problem jest taki ze bardzo długo chodzi na ssaniu czasem nawet 10 minut,gdy już silnik się rozgrzeje, wskazówka od temperatury się podniesie wszystko jest ok, i drugi problem jest taki że pali mi jak smok 11l/100 km co radzicie??:(
  • #2
    kruk87
    Level 10  
    Sprawdź kolego:
    - czy czujnik temperatury jest sprawny (może chłodzi się silnik od momentu odpalenia)
    - czy wszystkie podciśnienia są szczelne

    Co do spalania to może być wysokie właśnie przez długi czas nagrzewania silnika.
    - kiedy wymieniałeś filtr paliwa znajdujący się przy zbiorniku paliwa?
  • #3
    milejow
    Level 43  
    kruk87 wrote:
    Sprawdź kolego:
    - czy czujnik temperatury jest sprawny (może chłodzi się silnik od momentu odpalenia)
    - czy wszystkie podciśnienia są szczelne

    Co do spalania to może być wysokie właśnie przez długi czas nagrzewania silnika.
    - kiedy wymieniałeś filtr paliwa znajdujący się przy zbiorniku paliwa?
    Pokaż mi tam filtr przy zbiorniku paliwa i powiedz, co on ma wspólnego z nadmiernym spalaniem???
  • #4
    kruk87
    Level 10  
    Powinien znajdować się po lewej stronie zbiornika, miej więcej nad wahaczem i osłonięty plastikiem w kształcie trójkąta. Co do wpływu filtra paliwa na spalanie proponuje poszukać na innych forach.
  • #5
    milejow
    Level 43  
    A ja widziałem przy takim silniku(choć możesz mieć rację bo samo 1,3-16V niczego nie dowodzi) filtr paliwa przykręcony do ściany grodziowej w komorze silnika przy pomocy metalowego wspornika. Co do uczestnictwa w innych forach to mam zasadę pleść i słuchać bzdur tylko na jednym, akurat to pasuje mi idealnie
  • #6
    kruk87
    Level 10  
    milejow wrote:
    A ja widziałem przy takim silniku(choć możesz mieć rację bo samo 1,3-16V niczego nie dowodzi) filtr paliwa przykręcony do ściany grodziowej w komorze silnika przy pomocy metalowego wspornika. Co do uczestnictwa w innych forach to mam zasadę pleść i słuchać bzdur tylko na jednym, akurat to pasuje mi idealnie


    Link
  • #7
    DjBartezz001
    Level 9  
    Samochód mam pół roku i filtra paliwa jeszcze nie wymieniałem, zrobiłem samodiagnostykę i nie pokazało mi żadnych błędów, być może wina leży po stronie uszkodzonego termostatu??