Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bmw e46 padł sterownik webasto thermo top z/c

23 Lis 2010 16:58 9666 7
  • Poziom 11  
    Witam
    Padł mi najprawdopodobniej sterownik webasto,przy wpiętej kostce nie ma na liczniku kierunków,dlugich swiateł itp.Oczywiscie samo webasto takze nie działa.Co tam mogło nawalic??Znacie kogos kto to naprawia??
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 11  
    Nikt niewie co moglo w nim paśc????
  • Poziom 33  
    Jak podeślesz sterownik to mogę spróbować coś zrobić.
  • Poziom 10  
    witam, otóż dałem sterownik do naprawy do elektryka ale nie dał rady naprawić czujnik temperatury na webasto był uszkodzony to wymienił, tranzystor w górnym rogu widzę, że tez wymienił ale webasto nie działa co może być tego przyczyną, po podłączeniu na krótko i daniu 12V na pin 2 włącza się pompa wody i chodzi non stop tylko dlatego wnioskuje iż sterownik coś nawala iż puszcza tylko pompe wody non stop, po podłączeniu komputera samochodu ze złączem pod webasto brak kierunków i brak możliwości odpalaniea samochodow, w carsofcie pisze blad lini k (webasto nie startuje brak reakcji), co może być uszkodzone na plytce od webasto? Mam pytanie jeszcze do czego służy te 4 pinowe złącze na płytce webasto w kształcie małego prostokątu?
    Bmw e46 padł sterownik webasto thermo top z/c Bmw e46 padł sterownik webasto thermo top z/c Bmw e46 padł sterownik webasto thermo top z/c
  • Poziom 10  
    Prosiłbym o podanie co to za elementy smd mierzyłem ich opór multimetrem i wykazuja bardzo dużą oporność 160 w skali 2000K na mierniku stąd moje przypuszczenia co do uszkodzenia tych dwóch elementów. Jesli nie one to skad dostac uklad elmos 10026A. Slyszałem iż jest zastępowalny chipem melexis th3122? Bardzo proszę o pomoc na zdięciu zaznaczone elementy.
    Bmw e46 padł sterownik webasto thermo top z/c
  • Pomocny dla użytkowników
    To są kondensatory, one nominalnie stanowią przerwę w obwodzie, a to co widzisz na mierniku, to rezystancja tego co jest podłączone do styków tych elementów (by je prawidłowo sprawdzić trzeba je wylutować albo chociaż odlutować z jednej strony.
  • Poziom 9  
    kolega Pawel ES ma rację