Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nadmierne zużywanie się łożysk (piast) Opel Omega B

rob321 26 Lis 2010 09:36 8609 41
  • #31 26 Lis 2010 09:36
    rob321
    Poziom 17  

    Sadze ze piasty były lipne. Tylko dla czego tyle kosztowały. Wymieniłem je już 2 razy teraz będzie 3 raz mam nadzieje ze tym razem się nie rozlecą. Co do czopów hmmm piasty wchodzą z lekkim oporem potem trzeba dociągać śrubami ale to normalka jak sadze.

  • #32 26 Lis 2010 10:11
    Lech54
    Poziom 20  

    Witam. Tak z lekkim oporem. Na samym początku to już napisałem dobre części zamienne, dobry montaż i po problemie. Powodzenia.

  • #33 26 Lis 2010 14:57
    barubar
    Poziom 26  

    Czekaj, czekaj, coś mi świta. Opisz jak montujesz te piasty. Jakimi "śrubami" je dociągasz? Jak dokręcasz?

  • #35 26 Lis 2010 21:37
    barubar
    Poziom 26  

    I to wszystko? Nakrętki to ja już w życiu widziałem, wiesz? Ale takiego przeczenia samemu sobie dawno na tym forum nie widziałem. To jak to jest, sam wymieniasz czy wina warsztatu? No powiedz mi?

    Dodano po 6 [minuty]:

    rob321 napisał:
    Co do czopów hmmm piasty wchodzą z lekkim oporem potem trzeba dociągać śrubami ale to normalka jak sadze.

    Powiedzieli to na warsztacie, co?

  • #36 27 Lis 2010 07:46
    rob321
    Poziom 17  

    Wymiany przeprowadzone w warsztacie. Żaden kłopot zdjąć osłonę łożyska i zajrzeć czym to jest przykręcone skoro zadałeś takie pytanie zdjąłem sprawdziłem żeby nie napisać czegoś w stylu NIE MAM POJĘCIA CZYM PRZYKRĘCONE o jakim zaprzeczaniu mowa?

    Dodano po 6 [minuty]:

    W żadnym też poście nie napisałem że obarczam wina warsztat za zaistniały stan rzeczy,jak wspomniałem wymieniałem 2 razy raz sam zakupiłem owe piasty zaś przy kolejnej wymianie zdałem się na warsztat, przyczyn oni też nie są wstanie stwierdzić czy dana piasta rozleci się po 15 tysiącach czy po 150 . Zakładając ten temat nie jest rozstrzyganie winy kto co źle zrobił chodzi o rozwiązanie problemu rozsypujących się łożysk (piast) tylko to nic więcej.

  • #37 27 Lis 2010 17:41
    barubar
    Poziom 26  

    No to się pytam, skoro nie sam to czy widziałeś jak to dokręcają? Cały czas w tym samym warsztacie robisz? Piasta me wejść sama, czasem tylko bardzo delikatnie jej się pomaga, np. impulsatorem kinetycznym. W żadnym wypadku nie "wciąga" się jej na czop za pomocą nakrętki.

  • #38 27 Lis 2010 19:03
    bandi21
    Poziom 29  

    w tym łożysku nie da się nic źle zrobić.Jedynie można źle dokręcić,to znaczy zbyt słabo.Te łożyska są idioto odporne więc nie wiem co tu jest grane.

  • #39 27 Lis 2010 19:05
    barubar
    Poziom 26  

    Da się, znam takich co nawet to spierniczą.:D

  • #40 27 Lis 2010 23:35
    rob321
    Poziom 17  

    Chodzi o samą końcówkę około pół centymetra dociągali zawsze śruba.

  • #41 28 Lis 2010 10:46
    bandi21
    Poziom 29  

    Jaką śrubą? To łożysko dociągasz nakrętką i to dużym momentem, pewnie z 300Nm

  • #42 25 Mar 2011 06:41
    rob321
    Poziom 17  

    Problem rozwiązany wina leżała po stronie opon,były głośne i wydawało się jak by to były łożyska zmiana sprawę rozwiązała.

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo