Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Praca na kopalni jako elektryk

elekkto 25 Nov 2010 14:06 19955 12
    elekkto
    Level 10  
    Witam kolegów,
    mam pytanie do kolegów którzy mieli styczność z pracą na kopalni, (np PIAST choć niekoniecznie). Jak to jest z pracą za elektryka w tego typu instytucji. Chodzi mi konkretnie na jakiej podstawie ustalana jest stawka gdy się przyjmuje do pracy??od czego jest zależna,od wykształcenia,doświadczenia,od czego???

Za niedługo kończe studia elektryczne ,jestem też po technikum elektrycznym i posiadam ok 2 letnie doświadczenie w zawodzie jako elektryk,posiadam SEP do 1kV (z pomiarami), planuję zatrudnic sie na kopalni jako elektryk, prosze o opinię bardziej doświadczonych kolegów którzy pracowali na kopalni(niekoniecznie jako elektrycy) i orientują sie w tym temacie. Jak to jest z zarobkami i ogólnie z pracą jako elektryk na kopalni??prosze o opinie
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    ajpier
    Level 36  
    Co kopalnia to inna stawka a co stawka to inna płaca. Przykładowo na jednym oddziele elektrycznym wypłata może różnić się nawet o 1000zł między dwoma elektrykami. Wszystko zależy od wykonywanej pracy i stanowiska w danym dniu. Do tego dochodzi stawka zaszeregowania oraz staż i wola {spryt} kierownika. Ogólnie mówiąc twoje doświadczenie jako elektryk na wiele się nie przyda z racji specyfikacji zakładu i wszystkiego trzeba się uczyć od nowa, ale są też i lepsze strony. Wystarczy rok wysiłku i spróbować zrobić zatwierdzenie. Później tylko z górki.
    elekkto
    Level 10  
    ajpier wrote:
    Wystarczy rok wysiłku i spróbować zrobić zatwierdzenie. Później tylko z górki.