Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio CB DNT SCANNER-FM dołożenie modulacji AM.

mikulowski 25 Lis 2010 21:47 5909 14
  • #1 25 Lis 2010 21:47
    mikulowski
    Poziom 8  

Witam, nabyłem radio CB DNT SCANNER-FM i mam pytania związane z tym radiem:
    - Czy da się go przerobić by odbierał również w AM?
    -Czy taka przeróbka jest opłacalna? bo ja bym tego nie robił, ponieważ nie znam się na tym.
    Czy to radio warte jest tej przeróbki?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

Post poprawiłem, na przyszłość proszę używać przycisku "Pisownia". /Olek II/

• #2 26 Lis 2010 01:06
    gregorio27
    Poziom 31  

Szybka odpowiedź.
    AD1 -Tak
    AD2 - Na zlecenie NIE, chyba że masz go za darmo i zależy co już masz w środku
    AD3- Zależy kto jak przerobi :D

• #3 26 Lis 2010 11:48
    mkpl
    Poziom 37  

Kolega zrobi zdjęcie płyty głównej to się pomyśli ;)
    Radia są robione w 3 wersjach
    1 wersja to płyta z Am i Fm przy czym Am jest zablokowany na przełącziku do 15 kanału (proste)
    2 wersja typowy Fm ale z pominięciem wolnych miejsc na Am (trudniejsze) przesiedziałem nad podobnym 3 dni. Największy problem to zmiany które nie są zaznaczone na schemacie (przewody etc)
    3 wersja. Radio ma tylko i wyłącznie Fm i p.cz pod FM.
    Trudna zabawa ale do zrobienia. Trzeba dorobić p.cz z demodulatorem pod AM oraz ARW, przerobić modulator FM na AM + opcjonalne trafo do poniesienia mocy z 1W do 4W

Robiłem wszystkie typy koszta wahają się od 30 do 50zł

• #4 26 Lis 2010 13:55
    mikulowski
    Poziom 8  

Zdjęcia zrobione, proszę :) i słucham na doradztwo co z tym zrobić. :)

Radio CB DNT SCANNER-FM dołożenie modulacji AM. Radio CB DNT SCANNER-FM dołożenie modulacji AM.