Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat kod błędu 1200. Schemat zasilania ABS.

25 Lis 2010 22:04 12717 12
  • Poziom 14  
    witam
    zapaliły mi sie kontrolki ABS czerwony wykrzyknik i ESP VAG pokazuje błąd 1200 ale z sterownik jest ok
    czy posiada ktoś schemat zasilania serownika ABS chciałbym sprawdzić zasilania na wtyczce
    dodam że zanim zapaliły mi sie kontrolki to z okolic lewego tylnego koła zadymiło mi sie podczas jazdyale VAG nie wskazuje na czujniki ABS
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 35  
    Właśnie od tego miejsca zacznij szukać usterki tj. gdzie zaczęło się "dymić". Szczególnie sprawdź przewody elektryczne prowadzące do czujnika ABS-u oraz zmierz oporność czujnika (porównaj oporność z innym czujnikiem). Może coś wpadło pomiędzy czujnik ABS-u i zakłóca pracę tego urządzenia.
  • Poziom 14  
    myślisz że uszkodzenie czujnika wskazywało by na błąd 1200?
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 39  
    Sprawdź bezpiecznik od ABS. Błąd 01200 to brak zasilania.
  • Poziom 14  
    bezpieczniki ok i zasilanie w kosci tez jest

    Dodano po 58 [minuty]:

    na których pinach sterownika powinno być zasilanie?
  • Poziom 11  
    podczepie sie bo
    posiadam toledo 95r 2.0 16v i niestety nie działa mi abs
    żadna kontrolka od abs sie nie swieci(nawet po przekreceniu stacyjki sie na hwile nie zapali w celu sprawdzenia ) Podpinalem vaga i wyskoczył błąd 532 czyli za niskie napiecie
    sprawdzałem mam sterownik w bagazniku wtyczka 3 rzędy razem 55 pinów ale duzo pustyh
    bezpieczniki sa całe jest na nih napiecie na wtyczce znalazłem 3 plusy po 11 cos volta i jeden jakis dziwny bo tylko 7,68v
    Czytałem na forah ze morze przekazniki ale jak sam podam plusa na cewke to słyhac burczenie i to samo sie dzieje jak podpinam plus pod 2 przekaznik (jeden ma numer 78 a drugi 178)
    pozatym po przekręcenu stacyjki powinno być burczenie z pompy hamulca ale nic nie słyhać ma ktos pomysł co moze byc nie tak a przedweszystkim porządny shemat albo moze ktos wie ile plusów powinno być?
  • Poziom 19  
    W kostce agregatu masz 4 więszke od pozostałych piny musza się na nich znajdować 2 masy i 2 plusy stałe oczywiście najlepiej je sprawdzić żarówką minimum 21W gdyż w vw często lubią się wytapiać gniazda bezpieczników i mimo iż jest zasilanie pod obciążeniem siada do takiego stopnia jak by go wcale nie było.
  • Poziom 11  
    ehh no juz nie bede sie wkurzał sam na siebie miałeś racje cos nie tak z bezpiecznikami a raczej z gniazdami co prawda brałem plusa z blaszki od bezpiecznika na przekaznik i pompa działała tak wiec tamtego błędu juz nie ma ale pojawiły sie 2 noiwe
    257 Zawór dolotowy ABS lewy przód - N101, Zawór wejściowy ABS - lewy przód (N101)
    i taki
    265 Zawór wylotowy ABS lewy przód - N102, Zawór wyjściowy ABS - lewy przód (N102)

    Dodano po 1 [godziny] 1 [minuty]:

    a no i teraz pociągnołem za kable w komorze silnika i wyskoczyło wiecej
    276 Zawór wylotowy ABS lewy tył -N136, Zawór wyjściowy ABS - prawy tył (N136)
    273 Zawór dolotowy ABS prawy tył - N133, Zawór wejściowy ABS - prawy tył (N133)
    279 Zawór 1 blokady mechanizmu różnicowego - N125, Zawór zamka różnicowego 1 (N125)
    280 Zawór 2 blokady mechanizmu różnicowego - N126, Zawór zamka różnicowego 2 (N126)
    265 Zawór wylotowy ABS lewy przód - N102, Zawór wyjściowy ABS - lewy przód (N102)
    257 Zawór dolotowy ABS lewy przód - N101, Zawór wejściowy ABS - lewy przód (N101)
    teraz wiem napewno ze to cos kablami ale mam tylko małe pytanko czy to wszystko jest od tej pompy ze sterownikiem abs (i wszystkie błędy z tej jednej wtyczki mogą iść ?(hodzi mi o ten zamek róznicowy)
  • Poziom 19  
    Zaworki znajdują się wewnątrz pompy.
  • Poziom 11  
    aha to do wymiany pompa bo jednak kable sa git
  • Poziom 11  
    poprawcie mnie jesli sie myle ale z tego co wiem abs wyłącz sie całkowicie jezeli jakis wazny podzespół jest uszkodzony czyli w tym wypadku pompa po wymianie powinno byc wszystko ok bo w staryh samohodach zazwyczaj nie koduje sie sterowników "plug and play" :P tylko zastanawia mnie ten bląd 503 czy jezeli wyciągne wtyczke od pompy ta szeroka to moze sie ten bład wyświetlać podczas diagnozy? szkoda ze nie mozna zrobic testu elementów wykonawczyh :P a no i niewiem czemu ale nie mogłem sie połaczyc ze sterownikiem silnika a reszte wykrywało (poduszki,abs)

    Czy jezeli miałbym brudne czujniki abs albo cos by z nimi było nie tak to wyświetliłoby mi sie to podczas diagnozy ?bo rozumiem ze te błedy co mam to moga powstac tylko i wyłączne z popsutych elektrozaworów lub zwarcia kabelka do masy?
  • Poziom 1  
    Pepem czy czujnik do wymiany to lewy przód?