Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Centralny zamek w Skodzie Felicji

03 Oct 2004 11:02 3371 6
  • Level 13  
    Witam. Czy wie ktoś jak zamontować centralny zamek w Felicii?? Moze ktoś ma jakiś opis. Jeśli tak to proszę o odpoiwedź.
  • Level 26  
    Jeśli przejdziesz się do jakiegokolwiek sklepu elektronicznego to możesz tam kupić siłowniki do centralnego. Potem można by albo w tym samym miejscu albo w sklepie z alarmami kupić sterownik centralnego. Schemat mógłbym rozrysować, ale teraz nie mam czasu
    Pomyśl o sterowaniu dwoma przekaźnikami 2*przełącz i to cały schemat sterownika
  • Level 22  
    Czesc!

    Standardowe silowniki, ktore sprzedaja jako uniwersalne (takie po 15zl) ciezko podpasowac do Felicii. Swego czasu chcialem zamontowac je do swojego autka ale trzeba je bylo podpilowywac (byly za grube) a i tak wszystko opornie i ciezko chodzilo wiec w koncu z tego zrezygnowalem (wczesniej tego typu silowniki bez problemu zamontowalem do uno i seicento). Rozwiazaniem moze byc montaz oryginalnych silownikow skody ale to koszt okolo 50zl/szt.

    pozdr
    Jacek
    felicia 1.3/97 LPG
  • Level 26  
    Oczywiście - najlepsze są oryginalne, ale na standardowych nie jeden samochód zwany Felicją chodzi, choć w zimie odnotowuje się faktycznie problem z otwieraniem.

    Gdybyś miał chęć pojechać na szrot, to za 15 zł wyciągniesz oryginały.
  • Level 34  
    Ja wkladam uniwersalne tylko nie 3kg a 6 kg ze sprzegielkiem i w zimie niema problemow
  • Level 21  
    Zajedz gdzieś do jakiegos sklepu gdzie sprzedają autoalarmy tam zazwyczaj mają i centralne zamki zamów u nich centralny do Feli podrubke jest on odrazu dopasowany do autka i bardzo prosto go się zakłada ja montuję takie zamki firmy Mera Błonie koszt około 150zł za zestaw 4 siłowników okablowania i sterownika
  • Level 18  
    Co do oryginalnej instalacji to mogę się spierać co do jej jakości... Teść ma Felicie 1.3 2000rok. Dba o auto aż do przesady, pod blokiem nie stoi jesli nie musi i ZAWSZE jest garażowane.
    Do tej pory już robiliśmy zamek w drzwiach kierowcy, popękł i kluczyk latał w kółko. Teraz jest tak, że jak się zamknie to od kierocy sie nie otworzy. Jest opór, ale nie otwiera się rygiel. trzeba od pasażera, ale wtedy nie otwiera się od kierowcy (jedynie rygiel drgnie) i tylny od pasażera. Wtedy trzeba kluczem otwierzyć od kierowcy (wtedy już pójdzie) i od wewnątrz od tyłu od pasażera. Oczywiście rygiel tylny też nie zawsze zamyka się sam.
    Jesli jednak popróbuje sie w środku dość często otwierać i zamykać rygle to na czas pewien wszystko działa, ale po kilku godzinach znów "wraca do normy".
    No i co może być tego przyczyną? Same siłownieki czy elektryka?
    Słyszałem dość często, że to najsłabsza część Felicii w wersji po 2000r.