Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra G 1.7 YDTI pilne napięcie pracy alternatora 10.6V

28 Lis 2010 12:03 2614 6
  • Poziom 14  
    Przy wyłączonym silniku na akumulatorze jest normalne napięcie około 12.5V., lecz po zapaleniu silnika 10.6V, tak w całej instalacji. Silnik po kilku sekundach podnosi obroty do 1100 obr/min. miałem prędzej silne spadki napięcia pod obciążeniem do 13V, ale ta usterka z spadkiem na 10 V nastąpiła gwałtownie z dnia na dzień, w dodatku napięcie się nie zmienia (stałe 10.6V).
  • Poziom 14  
    hmm może by się przydało alternator naprawić.... ?
    kontrolka w ogóle się świeci od ładowania po przekręceniu zapłonu?
  • Poziom 14  
    Kontrolka akumulatora nie świeci podczas pracy silnika, kontrolka serwisu również nie.
  • Poziom 14  
    W którym miejscu znajduje się ten regulator w tym modelu samochodu?
  • spec od auto-elektro
    igorek83 napisał:
    Stawiam na regulator



    Problemem są prostowniki nie regulatory.P
  • Poziom 14  
    Witam.
    Zapomniałem zamknąć temat.
    Powodem były padnięte dwie diody w mostku prostowniczym w alternatorze.
    Zamykam temat.