Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

3510i

cheff 03 Oct 2004 18:13 978 7
  • #1
    cheff
    Level 17  
    witam, przymierzam sie do zakupu nokii 3510i i mam kilka pytan:
    1. Mam w domu flasher dejane DCT3 + konwerter i przy zakupie dostalem jeszcze koncowke do 3510. Czy tym zestawem kabli bede mogl wymienic mu soft, wgrac aplikacje i dzwonki?
    2. Czy ktos sie orientuje ile ten telefon ma pamieci na dzwonki i aplikacje?
    3. Ile w tym telefonie mozna przechowywac smsow, a moze smsy sa przechowywane w tej pamieci co aplikacje?
    z gory dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    ralph03
    Level 19  
    cheff wrote:
    1. Mam w domu flasher dejane DCT3 + konwerter i przy zakupie dostalem jeszcze koncowke do 3510. Czy tym zestawem kabli bede mogl wymienic mu soft, wgrac aplikacje i dzwonki?
    2. Czy ktos się orientuje ile ten telefon ma pamieci na dzwonki i aplikacje?
    3. Ile w tym telefonie mozna przechowywac smsow, a moze smsy sa przechowywane w tej pamieci co aplikacje?


    1. N3510 i to DT4 wiec softu nie wymienisz, co do wgrywania dzwonkow javy i tapetek to robi sie to kablem serwisowym wpinanym pod baterie.

    2. Pamiec zalezy od wersji softu, w wersji 4.44 było to chyba okolo 700 kb (pisze z pamieci)

    2. Oj wlasnie nie pamietam gdzies wyczytałem ze 3510 ma 150, ale w 3510i chyba jest tego polowe mniej. Nie sprawdzałem.
  • #3
    cheff
    Level 17  
    no wiem ze to dct3 a powinno byc dct4 ale koles od ktorego kupowalem na allegro dal mi gratis koncowke do noki 3510i wiec chyba powinno dac rade, czy dal mi tylko tak dla picu ?
  • #4
    ralph03
    Level 19  
    Oj tu Ci nie doradze bo nie znam sie na zmianie oporgramowania.
  • #5
    skinerek
    Level 15  
    Jesli dal Ci Dejana + koncowke do Noki 3510i to mozesz sobie ja w buty wsadzic. (bedziesz wyzszy). Ale jesli Ci dal Mbusa z roznymi koncowkami to mozesz go z powoedzeniem uzywac.
  • #6
    Tedt
    Level 1  
    Mbusem oprogramowania w nokii 3510i ne zmienisz.
  • #7
    skinerek
    Level 15  
    Mbusa mozesz uzywac ale nie do zmiany softu, tylko po wgrywania dzwonkow, logow, tapetek. Sory tego juz nie napisalem i wyszla mała niescisłość.
  • #8
    Anielica_Diablica!
    Level 11  
    A ja powiem swoje skromne zdanie ...:D Nie polecam tego telefonu... mam go i nie jestem zbyt zadowolona :) przemysl to zanim kupisz :D Pozdrawiam:)