Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fujitsu Siemens długi start po naciśnięciu F1

29 Lis 2010 18:52 2164 6
  • Poziom 2  
    Witajcie, proszę powidezcie mi jak mam przywrócić ustawienia fabryczne w biosie może to pomoże w mormalnym fukcjowaniu mego kompa Proszę tylko wziąść pod uwagę iż w tych klockach jestem raczej laikiem i nie znam angielskiego.
    Fujitsu Siemens S Lifebook - długi start po naciśnięciu F1 a napis ZAPRASZAMY świeci ok.10 min
  • Poziom 36  
    Co oznacza długi start, jaki system operacyjny?
  • Poziom 2  
    Obecnie jest zainstalowana nowy Windows Hom edit i to też nie pomogło wcześniej był XP profesronal ( należy dodać tu iż jest to komp mojej córki 11 latki ) ale nie był on podpienyt raczej do sieci więc myślę że to tylko jakieś błędne dyspoazycje w ustawieniach bądź jakaś awaria niestety bez znajomości angielskiego nie potrafię sobie z tym poradzić np. dlaczego aby uruchomić system muszę kliknąć na F1 po wyświetleniu się logo Fujitsu Siemens wyskakuje okno ze specifikacją kompa :
    PhoenixBIOS 4.0 Relase 6.0
    Copyright 1985-1999 Phoenix Technologies Ltd.
    All Rights Reserved
    Fujitsu Siemens computers LifeBook BIOS Version 1,53
    CPU=Intel(R) Mobile Pentium (R) III procesor 750 MHz
    128M System Memory Passed
    System BIOS shadowed
    Mouse initialized
    Fixed Disk 0:FUJITSU MHK2060AT
    ATAPI CD-ROM: CD-W224EA
    ERROR
    No Save To Disk partition or file exists on Fixed Disk.
    - Save To Disk feature is disabled.
    ERROR
    0271: Check date and time settings
    Press <F1> resume, <F2> Setup
    Następnie otwierasię ładowanie Windowsa i po chwili okno ZAPRASZAMY które nie znika przez ok. 10 min a czasami nie znikało wcale (komp się zawieszał) jak bywało wcześniej przed reinstalacją
  • Poziom 36