Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Mam wv Sharan 1.9 TDI 110 KM, 1997r.
Mój problem polega na tym że w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia tworzy się duże ciśnienie.
Wymieniłem termostat i problem został.
Mechanik kazał wymienić korek, więc to zrobiłem i nadal to samo.
Wymieniłem też czujnik temperatury w chłodnicy i też nie pomogło.
Wcześniej wymieniałem rozrząd, pompa wody została ta sama bo miałem na niej najechane dopiero 70 tyś km.
Zbadałem uszczelkę pod głowicą na stacji diagnostycznej wodnym roztworem i uszczelka w porządku.
Najbardziej to martwi mnie to że przy jeździe 100-120 km/h rośnie temperatura płynu z 90 stopni do 100-110 i podobnie temp. oleju.
Przed wymianą czujnika temperatury wyrzucało mi płyn korkiem, lecz po jego wymianie już mi go nie wyrzuca, tyle że martwi mnie ta rosnąca temperatura na zegarze i spore ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.
CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ TAKICH PROBLEMÓW
Jak ktoś może mi pomóc to bardzo proszę bo wyczerpały mi się pomysły


Mam wv Sharan 1.9 TDI 110 KM, 1997r.
Mój problem polega na tym że w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia tworzy się duże ciśnienie.
Wymieniłem termostat i problem został.
Mechanik kazał wymienić korek, więc to zrobiłem i nadal to samo.
Wymieniłem też czujnik temperatury w chłodnicy i też nie pomogło.
Wcześniej wymieniałem rozrząd, pompa wody została ta sama bo miałem na niej najechane dopiero 70 tyś km.
Zbadałem uszczelkę pod głowicą na stacji diagnostycznej wodnym roztworem i uszczelka w porządku.
Najbardziej to martwi mnie to że przy jeździe 100-120 km/h rośnie temperatura płynu z 90 stopni do 100-110 i podobnie temp. oleju.
Przed wymianą czujnika temperatury wyrzucało mi płyn korkiem, lecz po jego wymianie już mi go nie wyrzuca, tyle że martwi mnie ta rosnąca temperatura na zegarze i spore ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.
CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ TAKICH PROBLEMÓW
Jak ktoś może mi pomóc to bardzo proszę bo wyczerpały mi się pomysły


