Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

punto 1,2 75 km 1995 - Kts się nie łączy

mariuszek1978 29 Lis 2010 21:24 1508 7
  • #1 29 Lis 2010 21:24
    mariuszek1978
    Poziom 14  

    witam
    auto jak w temacie, problem dotyczy iskry - jej całkowitego braku. Dodatkowo w żaden sposób nie mogę go zdjagnozować (kts 540), sterownik napięcie ma, czujnik wału sprawdzony (630om), napięcie w złączu jest.
    Na liczniku świeci ciągle marchewa i nie gaśnie - czasami w momencie dłuższego kręcenia rozrusznikiem na chwilkę zgaśnie lecz zapala się ponownie. Pompa paliwa działa. Wykluczam immo, ponieważ jest ono "wyczyszczone" dawno temu, nie ma nawet puszki immo, a przewód od cewki pierścieniowej sobie tylko dynda. Auto jeżdziło i któregoś tam dnia przestało. Znajomy mechanik rozłożył ręce i poprosił mnie o pomoc i tak teraz auto stoi u mnie a właścicielka klnie...
    Podkładałem sprawny sterownik (też bez immo) i sytuacja identyczna, również diagnozować się nie daje.
    proszę o jakieś podpowiedzi.

    0 7
  • #2 29 Lis 2010 22:32
    damdam

    Poziom 33  

    a może "+" na cewce nie masz ? zerknij oscyloskopem tu i ówdzie, diagnoza 3pin , podłączasz zarówno K i L. może używasz kabla od poloneza, on ma zamienione zdaje się K iL, wtyk ten sam ?

    0
  • #3 29 Lis 2010 22:43
    mariuszek1978
    Poziom 14  

    używam kabla oryginalnego od kts-a, wtyk dedykowany dla fiata

    Dodano po 53 [sekundy]:

    na cewce istotnie nie ma napięcia

    0
  • #4 29 Lis 2010 23:53
    lukasz.1889
    Poziom 21  

    Witam
    jeżeli na cewce niema napiecia to wina bedzie raczej lezała po stronie skrzynki bezpieczników albo stacyjki,moze przepalony bezpiecznik i kts tez niebedzie miał zasilenia

    0
  • #5 30 Lis 2010 14:54
    mariuszek1978
    Poziom 14  

    napięcie na cewce jest - dziś sprawdziłem dokładnie...

    0
  • #6 30 Lis 2010 16:21
    damdam

    Poziom 33  

    Weź schemat i posprawdzaj zasilania, może sterownik gubi "+15" w czasie kręcenia ?

    0
  • #7 30 Lis 2010 22:19
    mariuszek1978
    Poziom 14  

    jest tak: Na starym sterowniku za k..we nędzę nie daje się połączyć, podłączam drugi ... i jest, połączenie nawiązane, kilka błędów wynikających z braku napięcia itp., ale jeden 7180 Elektroniczna blokada odjazdu - brak kodu - nie jestem go w stanie wykasować - pętla/cewka przy kluczyku zwyczajnie sobie dynda, więc stary sterownik jest "po czyszczeniu" - nie ma sterownika immo i nie ma gdzie go wpiąć. Mam kumpla, który potrafi to wylutować czy coś tam, zobaczymy jutro - najważniejsze, że opanowałem instalację i powiązałem kabelki w taki sposób, że mogę się połączyć z IAW 8F...
    Napiszę o efektach

    0
  • #8 10 Gru 2010 08:52
    mariuszek1978
    Poziom 14  

    Punciak zagadał, wymiana sterownika i wyczyszczenie z niego immo rozwiązało problem, dziękuję za podpowiedzi temat do zamknięcia.

    0