Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 1.1 zapala się lampka ostrzegawcza.

29 Lis 2010 21:25 5223 9
  • Poziom 8  
    Witam.Mam problem z zapalającą się kontrolką ostrzegającą o usterce silnika lub wadliwej pracy któregoś z układów(lampka ostrzegawcza pomarańczowa z silnikiem). Objaw to nie równa praca, zwiększone zużycie paliwa. Diagnoza mechanika : wtryskiwacze lub sonda "lambda". Proszę o wasze opinie.
  • Poziom 13  
    diagnoza mechanika a czy auto było podłączane pod komputer ??
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A ten mechanik, to chociaż maskę podniósł, czy tak telepatycznie diagnozę postawił?
  • Poziom 11  
    Moim zdaniem tez bym stawiał na sonde lambda. szczególnie ze zwiekszonym spalaniem. Najlepszym rozwiązaniem podłączyć się pod komputer i sprawdzić.
  • Poziom 8  
    Tak, był podłączony pod kompa . Diagnoza to " któryś" wtryskiwacz nie był w stanie określić który. Co do sondy to nic nie wskazywało na to poza odczuwalnym wzrostem zużycia paliwa.
  • Poziom 24  
    Z czytanie błędów ze sterownika to nie wszystko
  • Poziom 28  
    Witam a nie lepiej podpiac multimetr pod sonde lambda i sprawdzic jak pracuje.Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    Witam

    Ja mam podobny problem z Peugotem 206 1,1:
    U mnie sprawa wygląda tak, że silnik pracuje nierównomiernie na biegu jałowym (tzw. falowanie silnika) nie jest to problem, który cały czas się utrzymuje. Czasami obroty silnika są dosyć stabilne.

    Podczas jazdy wszystko jest OK. Początkowo myślałem, że to wina zainstalowanej instalacji gazowej ale problem pojawiał się zarówno na lpg jak również na benzynie.

    Byłem u mechanika i podpinał się do komputera w samochodzie sierdził, że najprawdopodobniej wina leży po stronie silniczka krokowego.
    Trzeba albo go przeczyścić lub wymienić.
    W związku z tym, że te falowania silnika nie są cały czas to narazie nic nie robiłem z tym problemem.
    Pozdrawiam
  • Poziom 12  
    W tych modelach są wadliwe cewki zapłonowe , objawia się to tym ze silnik nierówno pracuje i czasem zaświeca sie kontrolka silnika po podłaczeniu uniwersalnym testerem pokazuje bład wtrysku ale ogólnie chodzi mu przeważnie o zapłon. trzeba tez sprawdzic wtyczki na 1 i 2 wtrysku bo woda ze spryskiwacza lubi na nie kapać i styki mogą być skorodowane. nierówna praca a falowanie obrotów to 2 rózne rzeczy,podobno w komputerach tego silnika padały tez drivery silniczka krokowego. Moze komuś sie to przyda.Pozdrawiam