Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki wzmacniacz i głośniki do skutera?

30 Lis 2010 14:05 2796 11
  • Poziom 9  
    Witam.
    Chciałbym zrobić sobie w skuterze audio ale nie wiem jaki wzmacniacz i głośniki dać (ile watt itp.)mam na ten cel przeznaczone 200zł(jak dozbieram to może będzie trochę więcej).Chciałem zrobić głośnik wysoko tonowy pod siedzeniem i dwa nisko tonowe w plastikach.Jaki sprzęt wy byście mi doradzili(jestem zielony w tych sprawach).Jak to zrobić?

P.S.Jeśli to zły dział to prosiłbym o przeniesienie bo nie bardzo wiedziałem gdzie umieścić ten temat.

Pozdrawiam.

Dodano po 33 [minuty]:

P.S.Mój akumulator ma 12V i pisze na nim takie coś STD:0.7A x 5~10h
    QUICK:7A x 0.5h

Wymiary mojego schowka.
    Szerokość(w najwęższym miejscu)-18cm
    Szerokość(w najszerszym miejscu)-25cm
    Długość-33cm
    Głębokość--12cm
  • Poziom 11  
    z dzisiejszą pogodą nie polecam wkładać żadnego wzmacniacza, poza tym niskotonowy efektywniej będzie grał pod siedzeniem.

1. Nie bierz żadnych wynalazków typu Voice Craft...

2. Kwota trochę mała ale ja bym się rozejrzał za jakimś boshmanem.

pozdro
  • Poziom 9  
    Myślałem nad czymś takim:
    http://allegro.pl/glosnik-basowy-200-w-10-cali-altus-alton-itp-i1330018695.html
    Niskotonowy
    http://allegro.pl/glosnik-samochodowy-dbs40-sklep-f-vat-i1330706359.html

http://allegro.pl/zestaw-audio-do-skuter-wzmacniacz-400w-akcesoria-i1338669730.html
    Dodano po 17 [minuty]:

Prosiłbym jeszcze o dokładną instrukcję jak to wszystko założyć i w którym miejscy to założyć aby było najlepiej słychać.

Dodano po 2 [sekundy]:

Prosiłbym jeszcze o dokładną instrukcję jak to wszystko założyć i w którym miejscy to założyć aby było najlepiej słychać.
  • Poziom 26  
    Cytat:
    1. Nie bierz żadnych wynalazków typu Voice Craft...

Głośniki... kaszana.
  • Poziom 9