Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Creative G500 szum w głośniku centralnym

Micah 30 Lis 2010 20:02 2277 5
  • #1 30 Lis 2010 20:02
    Micah
    Poziom 9  

Witajcie, mam kłopot z głośnikami Creative G500 głośnik centralny szumi jakby "niedostrojone radio", wykluczam kartę dźwiękową ponieważ występuje to też bez podpiętej karty, nie jest to wina samego głosnika centralnego ponieważ zamieniałem go wyjściami z pozostałymi głośnikami i szum jest tylko na kanale centralnym. Ciekawe gdy na pilocie włączę opcje upmix, szumu nie ma w ogóle. Podejrzewam na 90% jest to cos z elektroniką w subwooferze, nie znam się na tym i nie będę sam tego rozkręcał, bo więcej jeszcze napsuje. Macie jakieś pomysły? Chętnie nawiążę kontakt z osobą w woj podlaskim co ma pojęcie na ten temat i mogłaby pomóc, ewentualnie jakis niedrogi serwis :) dzięki.

• #2 09 Gru 2010 12:38
    killzonecx
    Poziom 8  

Od początku :) głośniki mi zaczęły się wyłączać jak to bywa z G500 , wymieniłem Przekaźnik , stabilizator napięcia , i diody d1,d2,d3 bez ZD1 i zd2 . Dioda d3 i tak dalej musi być wypięta bo nie włączę zestawu. Pierwszym razem na kanale centralnym miałem takie własnie szumy jak ty :) . A teraz mam na wszystkich :D im głośniej tym bardziej szumi nie wiem własnie czego to jest wina. Może jakiś element na płytce ? Wiem tylko ze zrobiło się gorzej :) a jak wymienię ZD1 iZD2 to powiem czy pomogło . I czekam na jakieś wskazówki

• #3 10 Gru 2010 14:33
    petermon
    Poziom 20  

A próbowałeś podać jakiś inny sygnał np.: z mp-3?Przyczyna może tkwić jedna w samej elektronice ,te zestawy są naprawdę kiepsko składane, lutowane, cyną bez Pb jednak bez zachowania należytych parametrów lutowania - mnóstwo zimnych lutów. A do czego służy funkcja upmix?-instrukcja...

Dodano po 9 [minuty]: