Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Regulacja ciśnienia końcówek wtrysku, jakie objawy

pan_kotek 01 Dec 2010 14:26 23371 5
  • #1
    pan_kotek
    Level 20  
    Witam

    Ciśnienie końcówek wtrysku reguluje się przed podłożenie podkładek pod sprężynę wewnątrz wtryskiwacza.Dołożenie podkładki powoduje że sprężyna jest bardziej ściśnięta.I teraz pytania:
    -czy jak spręzyna jest bardziej ściśnięta to pompa musi dać większe ciśnienie, żeby otworzyć wtryskiwacz?
    -czy jak ciśnienie otwarcia jest mniejsze niż powino być, to paliwo jest wcześniej wtryskiwane lub dłużej...dawało by to ogólnie zwiększone zużycia paliwa.
    -jaki jest objaw zapowietrzonych końcówek wtrysku?
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    pan_kotek
    Level 20  
    Ad3. a klekotanie( niepewne zapłony) podczas kręcenia rozrusznikiem i malutkie pęcherzyki powietrza w przewodach nadmiarowych po uruchomieniu(specjalnie założyłem przezroczyste).
    Po odpaleniu powietrze pozostaje w tych przewodach...czy powinno od razu polecieć do przewodu powrotnego?
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    pan_kotek
    Level 20  
    Po uruchomieniu silnika(z duzymi problemami) nawet po 2 godzinnej jeździe pojawiają się pęcherzyki w przewodadzie nadmiarowym( dotyczy to jednego wtryskiwacza) ,na pracującym silniku luzowanie nakręteki niewiele daje, pod dokręceniu dalej są owe pęcherzyki. Czy mogą się one pojawiać od przedmuchów od strony cylindra np przez uszkodzoną podkładkę miedzianą?
  • #6
    dizba
    Level 32  
    pan_kotek wrote:
    pojawiają się pęcherzyki w przewodadzie nadmiarowym

    Witam
    Tak ma być. Uwierz na słowo.