Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regulacja ciśnienia końcówek wtrysku, jakie objawy

pan_kotek 01 Gru 2010 14:26 16036 5
  • #1 01 Gru 2010 14:26
    pan_kotek
    Poziom 20  

    Witam

    Ciśnienie końcówek wtrysku reguluje się przed podłożenie podkładek pod sprężynę wewnątrz wtryskiwacza.Dołożenie podkładki powoduje że sprężyna jest bardziej ściśnięta.I teraz pytania:
    -czy jak spręzyna jest bardziej ściśnięta to pompa musi dać większe ciśnienie, żeby otworzyć wtryskiwacz?
    -czy jak ciśnienie otwarcia jest mniejsze niż powino być, to paliwo jest wcześniej wtryskiwane lub dłużej...dawało by to ogólnie zwiększone zużycia paliwa.
    -jaki jest objaw zapowietrzonych końcówek wtrysku?

    2 5
  • #2 01 Gru 2010 14:38
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 01 Gru 2010 15:07
    pan_kotek
    Poziom 20  

    Ad3. a klekotanie( niepewne zapłony) podczas kręcenia rozrusznikiem i malutkie pęcherzyki powietrza w przewodach nadmiarowych po uruchomieniu(specjalnie założyłem przezroczyste).
    Po odpaleniu powietrze pozostaje w tych przewodach...czy powinno od razu polecieć do przewodu powrotnego?

    1
  • #4 01 Gru 2010 15:19
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 03 Gru 2010 11:29
    pan_kotek
    Poziom 20  

    Po uruchomieniu silnika(z duzymi problemami) nawet po 2 godzinnej jeździe pojawiają się pęcherzyki w przewodadzie nadmiarowym( dotyczy to jednego wtryskiwacza) ,na pracującym silniku luzowanie nakręteki niewiele daje, pod dokręceniu dalej są owe pęcherzyki. Czy mogą się one pojawiać od przedmuchów od strony cylindra np przez uszkodzoną podkładkę miedzianą?

    0
  • #6 03 Gru 2010 15:32
    dizba
    Poziom 30  

    pan_kotek napisał:
    pojawiają się pęcherzyki w przewodadzie nadmiarowym

    Witam
    Tak ma być. Uwierz na słowo.

    1