Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Amplituner Kenwood V4530D - problem z kanałami

02 Gru 2010 02:02 1286 4
  • Poziom 2  
    Witam. Mam amplituner Kenwood V4530D. Problem jest taki, że charczą kanały przy wszystkich wejściach, raz słabiej, raz mocniej. Problem jednak znika jak włącze opcję Source Direct. Poza tym kiedy słucham np. radia w opcji stero charczy mi kanał lewy, a prawy gra dobrze. Lecz kiedy podłączam ampli kablem optycznym do xboxa i ustawiam w opcjach ampli na system digital, to nie gra w ogóle kanał prawy, lewy charczy, a center i 2 pozostałe grają ok. Niestety w systemie digital nie mogę ustawić opcji source direct, co rozwiązuje problem na innych wejściach.

Czy wie ktoś może, co może być problemem? Pytam, bo nie wiem czy jest wg. sens zanosić ampli do fachowca. Z tego co tu wyczytałem, to może być coś z przedwzmacniaczem, ale nie znam się na tym zbynio..

Aha, jak robię test głosników, kiedy mam np. włączone radio, to FL,C,RL,RR odzywają się w postaci szumu, a w kanale prawym słychać radio.

Liczę na pomoc,

Pozdrawiam
  • Poziom 28  
    To na pewno jest coś z przedwzmacniaczem. W trybie Direct problem nie występuje poniewarz sygnał omija przedwzmacniacz. Trzeba przesłuchać cały tor sygnałowy od wejścia aż do końcówki mocy, wtedy będzie wiadomo w którym miejscu sygnał jest zniekształcany, najprawdopodobniej to zimny lut.

Litości...
    (dj-MatyAS)
  • Poziom 2  
    Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

a czy zimne luty też mogą być przyczyną tego, że w systemie dolby nie gra w ogóle prawy kanał, a 2 harczy? czy to może też być uszkodzony sterownik dd?
  • Poziom 2  
    Witam,

Dziś byłem u fachowca i powiedział przed sprawdzeniem, że to raczej nie zimne luty, tylko może to być problem z mikroprocesorem, dlatego między innymi nie działa poprawnie system digital. Nie wiem co o tym myśleć?

Pozdrawiam
  • Poziom 11