Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nawigacja TRANSONIC MD 95478 - wgrywanie oprogramowania

gomez_art 02 Gru 2010 20:57 2477 5
  • #1 02 Gru 2010 20:57
    gomez_art
    Poziom 2  

Witam wszystkich. Jestem zielony jeśli chodzi o nawigacje i wgrywanie czegokolwiek do nich, wiec wole przeczytać opinie kogoś, kto ma o tym pojęcie.

Jak widać w temacie, posiadam nawigację TRANSONIC MD 95478 Lanica. Nawigacje dostałem w prezencie z pudełkiem, kartą SD NAVIGON 5 Germany, płytami, kablami itd. Jak pewnie każdy się domyśla, moje pytanie będzie sie odnosiło do softu, polskiego języka i map, oraz czy to wszystko da się zrobić w tym modelu w miarę legalnie?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich

0 5
  • #3 04 Gru 2010 23:11
    Pontikos
    Poziom 38  

Freddy, przeciez Kolega wlasnie chcial legalnie! ;) Wyluzujmy troche :D

Urzadzenie to popularnie mowiac - Transonic 4000 - Wszystko da sie legalnie - Procedura jest taka:

1. Odblokowanie urzadzenia - przerobka oprogramowania - dozwolona.
    2. wybor nowego programu nawigacyjnego oraz obszaru pokrycia map (PL, EUR)
    2. bezproblemowe wgranie nowego nabytego programu nawigacyjnego -np. Automapa lub igo83. Ceny ksztaltuja sie roznie, zaleznie od obszaru mapy (200-500zl)

Oczywiscie nowy program nawigacyjny bedzie calkowicie w j. polskim.

0
  • #4 05 Gru 2010 12:53
    gomez_art
    Poziom 2  

Dziękuję bardzo :) Takiej odpowiedzi oczekiwałem. I teraz pytanie, które mi się nasuwa. Mianowicie, opłaca się do tego urządzenia wgrywać coś takiego, czy lepiej kupić nowe jak np TomTom którego koszt się kształtuje w granicach 300 zł? Nie znam się na tych urządzeniach na tyle, żeby stwierdzić które oprogramowanie mapy są lepsze. Jeszcze raz dziękuję

0
  • Pomocny post
    #5 05 Gru 2010 13:05
    Pontikos
    Poziom 38