Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat cinquecento 900 lejący wtrysk benzyny po zaplonie

03 Gru 2010 15:29 4411 15
  • Poziom 9  
    koledzy mam pytanko. problem jest taki w cinqusiu, że włączasz zapłon a wtryskiwacz paliwa leje jak ze szklanki. wymieniłem korpus górni z wtryskiem i nic. wymieniłem komputer i nic dalej to samo. proszę o jakąś poradę od was.
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    Musi być zwarcie przewodu sterującego wtryskiwaczem do masy. Jeden przewód jest +12 po włączeniu stacyjki, jasny niebieski, drugi jest przez ECU zwierany do
    masy (sterujący), różowo czarny. Odepnij kompa i wtryskiwacz, następnie zmierz
    czy między kablem różowo czarnym a ujemną klemą akumulatora niema przypadkiem zwarcia.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Dzisiaj to już nie sprawdzę bo nie zdążę ale jutro sprawa się rozwiąże. Z góry dziękuje. Ale coś mi się wydaje że to będzie ten oring ponieważ po odłączeniu zasilania wtryskiwacza włączając zapłon paliwo nadal się leje.
  • Poziom 9  
    Oring już wyeliminowałem. Pozostała instalacja. jak podołam zadaniu to dam znać a na razie dzięki. Teraz cieknie centralnie z wtryskiwacza więc wina instalacji bo sam on był przekładany.
  • Poziom 26  
    Ta, tylko żeby się lało cały czas to jeszcze pompę ktoś by musiał zapiąć na sztywno...Ładnie wymajsterkowałeś. Pompa chodzi, wtrysk otwarty. Ciekawe co jeszcze przy tym przekładaniu namieszałeś?
  • Użytkownik obserwowany
    Nie zapomnij wymienic oleju po naprawie.
    Zobacz na alarm . Albo LPG.
  • Poziom 9  
    Gdyby przeczytać dokładnie to co napisałem od początku to kolega by wiedział że wtrysk leje po załączeniu zapłonu czy był wpięty do sterowania czy nie i na przepustnice spływała dobra literatka benzyny. Teraz wykluczyłem oring i pozostało samo sterowanie. pozdrawiam.
  • Użytkownik obserwowany
    andrew_8711 napisał:
    wymieniłem korpus górni z wtryskiem i nic. .

    To teraz sie zkręciłes jak tampon w ..... Niemozliwe że po zmianie wtrysku i regulatora na inny i braku sterowania dalej leje.
    Nom chyba że wymieniasz na zepsute bo raczej nowy by takiego fikusa nie robił.
  • Poziom 26  
    Gdyby rozumieć co się do kolegi piszę, to jakże łatwiej by było prowadzić dyskusję. Pomyśl człowieku...Leje? No to otwarty. Dlaczego leje, bo mu pompa paliwa podaje.
    Dlaczego leje? Literatki to ci przez te parę sekund nie nawali z samej pompy przez wtrysk więc chyba pompa chodzi cały czas po zapłonie? Czy nie? To ty szukasz pomocy, wysil się i opisz problem...
  • Poziom 9  
    Tak pompa chodzi po włączeniu zapłonu. Wtrysk zalewa całą przepustnice paliwem a po 3, 4 sekundach pompa się wyłącza. Zaznaczam że bez kręcenia rozrusznikiem. Wg. mnie dużo za dużo podaje paliwa.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    To już wykluczyłem bo po wymianie oringa pod nim przestał lać po włączeniu zapłonu i wypiętej wtyczce z niego. Leje tylko jak podłączy się do niego zasilanie.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Z tym że sterownik już podmieniałem i nic ale było to przed oringiem więc jutro muszę na spokojnie jeszcze raz wszystko przeanalizować. Dzięki.
  • Poziom 9  
    No to teraz wszystko wiadomo. Po poskładaniu wszystkiego spróbowałem jeszcze raz podmienić sterownik na ten który zmieniałem wcześniej i okazało się że jest poprawa. Wtrysk przestał lać po włączeniu samego zapłonu a gdy się autko odpali wszystko gra i chodzi jak w zegarku co nie zmienia faktu że ten oring pod wtryskiem narobił trochę zamieszania. Dzięki za pomoc i polecam się na przyszlość :)