Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tzw. PRZEDŁUŻONA GWARANCJA na sprzęt RTV/AGD - opinie o tym

argo000 04 Gru 2010 13:14 1395 0
  • #1
    argo000
    Poziom 10  
    Witam Was. Proszę o opinie i rady w następującej kwestii.
    Chcę kupić telewizor w konkretnym sklepie internetowym, który nie oferuje tzw. "przedłużonej gwarancji" na sprzęt u nich kupiony (inne sklepy internetowe oferują to).
    Wiem, że takie "gwarancje" to polisy oferowane przez różne towarzystwa ubezpieczeniowe lub inne firmy, np. https://e-gwarancja.pl/ lub http://soft-service.pl/
    Ta ostatnia firma wysyła mi mailem "certyfikat", że będę spał spokojnie nawet przez okres 3 lat po zakończeniu gwarancji producenta. Czyli 2 + 3 lata "pełnej" gwarancji.
    Przez tę stronę internetową można uzyskać "przedłużoną gwarancję" nawet ostatniego dnia, kiedy trwa normalna gwarancja producenta.
    Ale czy to wszystko jest warte mojej kasy ? Naciągaczy pełno teraz wszędzie.
    1. Czy ktoś z Was miał styczność ze stroną https://e-gwarancja.pl/ lub http://soft-service.pl/ ?
    2. Jakie mieliście doświadczenia z naprawą sprzętu w ramach "przedłużonej gwarancji" ?
    3. Czy "przedłużoną gwarancję" można wykupić również samemu w jakimś stacjonarnym towarzystwie ubezpieczeniowym ?

    Są różne niuanse i kruczki w takich umowach.

    Interesuje mnie tylko taka opcja, gdzie w przypadku niemożności naprawy, będzie mi gwarantowany zwrot 100 % ceny zakupu sprzętu (w ciągu całego okresu trwania tej "przedłużonej gwarancji") lub wymiana na podobny sprzęt.
    Z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi w tym temacie.