Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra F, Gaśnięcie silnika przy niskich obrotach

04 Gru 2010 19:12 6782 16
  • Poziom 9  
    Witam,
    jadąc dziś samochodem (opel astra F 92r. 1,6 benzyna) pojawił mi się problem.
    Otóż gdy zatrzymałem się pod światłami samochód stał oczywiście na biegu jałowym
    silnik chodził normalnie po czym przygubił obroty i zgasł.
    Powtórzyło się to kilku krotnie nie tylko gdy stał lecz również hamując gdy samochód był wysprzęglony - też zwolnienie obrotów i gaśnie.
    Musiałem dodawać gazu aby był w obrotach i by nie gasł.

    Aparat zapłonowy był zakładany w lipcu (co prawda ze szrotu lecz nie miał luzów na cewce żeby się zapłon przestawił) minej więcej z tydz. wcześniej były wymienione świece. Przewody wys. napięcia ok. roku. Akumulator świeżo po ładowaniu.

    Proszę was o pomoc
    z góry dziękuję.
  • Poziom 40  
    W czwartek robiłem astrę f z podobną usterką - przy wciśnięciu sprzęgła gasła i zanikały światła. Na wyłączonym zapłonie przy wciskaniu sprzęgła zapalały się kontrolki, tak jakbyś włączył zapłon. Przyczyna .....brak dobrej masy na karoserii, mocno zaśniedziałe połączenie minus akumulatora z karoserią.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    A jak zgasnie to ma iskre,paliwo ? i jak chcesz zapalic auto to pali czy musi krecic dłuzej jak to wyglada ? miałem cos podobnego kiedys w corsie B. Auto jezdziło normalnie i zgasło chwile było odczekac(5-10min i paliło) i jezdziło z 2 tyg.bez problemu potem znowu zgasło po kilku dniach itd. problemem był aparat zapłonowy,po wymianie klijent zadowolony i smiga do tej pory,pozdr.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Napisałem jasno poj.1.2 w corsie B, napisałem jaki był objaw w opelku i z czym sie spotkałem,objaw moze byc podobny .
  • Poziom 9  
    nie po tym ja zgaśnie to pali od razu
  • Poziom 9  
    Odświeżam temat.
    Połączenie od akumulatora do karoserii jest 'zdrowe'.
    Problem gaśnięcia cały czas występuje.
    Zauważyłem że tendencje do tego aby gasnąć ma bardziej na ciepłym niż zimnym silniku.
    PS. Zapomniałem na początku jeszcze dodać że silnik ma wyczuwalnie mniej mocy.
  • Poziom 9  
    Sprawdziłem kody błędów, ale nic oprócz 12 [czyli kod startu i zakończenia]
    się nie wyświetla
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    A przepustnica nie brudna? EGR jak tam??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    ja jeszcze spróbuje założyć inne świece i nowe przewody WN
    Zastanawia mnie czemu on świra dostaje na ciepłym silniku bo na zimnym jeszcze przyzwoicie chodzi :/
  • Poziom 16  
    Przemyc przepustnice,sa mikronowe nagary ktorych nie widac
    Kup wSklepie motoryzycyjnym Spray do czyczenia gaznikow, przepustnicy.
    Jak nie , to moze byc przeplywomierz powietrza,i sprawdz Filter powietrza, jesli byl mokry to zamarzl.
    Pozdrawiam amicar
    Moderowany przez robokop:

    Ostrzeżenie za pisanie idiotyzmów - widziałeś ten silnik na oczy?

  • Poziom 2  
    Witam, mogę się dowiedzieć jak się skończyło z tym problemem? Bo ostatnio z dnia na dzień pojawił mi się dokładnie taki sam problem, gdy jechałem do domu po pracy i było ok, a jak chciałem jechać następnego dnia rano już był p obym, szampana na wstecznym i gaśnięcie na biegu jałowym, też stracił moc. Przeczyściłem przepustnicę, sprawdziłem i wyczyściłem świece wraz z kablami, wyczytałem też, że czujnik temperatury cieczy może nawalić, to też go sprawdziłem, sonda lambda wraz z filtrem powietrza wymieniona około pół roku temu, nawet wyczyściłem styk przy alternatorze i naładowałem akumulator i nic nie pomogło. :/