Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laptop nie widzi dysku laptop to medion MD 96290

05 Gru 2010 13:00 2839 13
  • Poziom 10  
    witam mam lapiego od kumpla i nie moge mu zainstalowac żadnego systemu operacyjnego poniewaz przy instalacji np xp niezależnie od wersji wyświetla się komunikat:
    sprawdź czy wszystkie dyski są podłączone do zasilania

    jak podłacze ten dysk przez usb jako kieszczen to go widzi bez problemu
    jak go podłącze w lapim do płyty to dos go widzi a windows przy instalacji juz nie

    co moge zrobić

    komputer to MEDION MD96290
  • Poziom 31  
    Wygląda to na brak sterowników. Ściągnij sterowniki, umieść je na dyskietce i jeżeli próbujesz zainstalować windows XP to podczas rozruchu wciskasz F6, czekasz na instalacje pozostałych sterowników i instalator poprosi o włożenie dyskietki ze sterownikiem. Możesz także zintegrować je z płytą za pomocą nLite.

    Jeżeli jest to inny system niż XP pogoogluj trochę i znajdź jak doinstalować sterowniki.
  • Poziom 10  
    to ja wiem mam sciągnęte sterowniki do dysku sata ale na żdnym nie rusza

    na viscie instaluje 7% i koniec defragmentacja dysku ok brak bad sectorów
  • Poziom 31  
    yaro114 napisał:

    jak go podłącze w lapim do płyty to dos go widzi a windows przy instalacji juz nie

    yaro114 napisał:

    na viscie instaluje 7% i koniec defragmentacja dysku ok brak bad sectorów


    Teraz się pogubiłem.
  • Poziom 10  
    chodzi o to ze podłączałem go przez usb w kieszeni do drugiego kompa i chodzi ok wszystko widzi i tak robilem defragmentacje

    a jest to dysk wyjęty z laptopa na którym musze zainstalowac system zeby lapek chodził

    i właśnie po włożeniu do lapka dysku dos go widzi a windows xp nie vista instaluje się do 7% i dalej zawias
  • Poziom 31  
    Ale chaos wprowadzasz. Windows XP go nie widzi a VISTA się instaluje.

    Co oznacza że Windows XP go nie widzi? Co się dzieje?

    Próbowałeś instalować Vistę z innej płyty?
  • Poziom 10  
    a i najważniejszego nie napisałem jest to dysk serial-ata(S-ATA)

    Dodano po 2 [minuty]:

    viste próbowałem z 3 różnych płytek 3 różne wersje instalowac i zawsze tak samo 7% i zawiesza się

    a przy instalacji xp w penym momencie syskakuje komunikat:

    nie można zainstalowac systemu windows
    sprawdź czy wszystkie dyski są podłączone do zasilania

    Dodano po 1 [minuty]:

    XP tez 3 róźne wersje próbowałe homa profesjonala sp2 i sp3
  • Poziom 31  
    Sprawdź napięcia na zasilaczu na wtyczkach. W którym momencie wyskakuje błąd w systemie XP?


    Wprowadź poprawki do ortografii w swoich postach (duże litery, znaki interpunkcyjne). Staraj się w pełni przekazywać informacje.
  • Poziom 10  
    Co do poprawek pisowni to OK poprawie się.
    A co do sprawdzenia napięcia na zasilaczu to nie mam takiej możliwości gdyż jest tam gniazdo sata i nie mam dojścia i umiejętnosci aby to sprawdzić
  • Poziom 31  
    To możesz podpiąć inny zasilacz i sprawdzić czy instalacja będzie możliwa.
  • Poziom 10  
    TZN jak mam to zrobić z tym zasilaczem, bo nie bardzo wiem o co chodzi
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    globusek14 napisał:
    To możesz podpiąć inny zasilacz i sprawdzić czy instalacja będzie możliwa.

    Dostrzegłeś że rozmawiamy o laptopie?
  • Poziom 31  
    A przepraszam, po prostu odpisał mi użytkownik że nie ma jak tego sprawdzić to trochę się poirytowałem. Należy sprawdzić połączenie zasilania do dysku skoro system tego się domaga.
  • Poziom 10  
    to powiedz mi dlaczego system DOS widzi dysk i moge wszystko kopiować a system Windows mówi, że dysk nie ma zasilania