Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat multipla 1.6 16V bez lpg- nierówna praca silnika

05 Gru 2010 13:15 5415 9
  • #1 05 Gru 2010 13:15
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #2 05 Gru 2010 14:51
    igorek83
    Poziom 24  

    Wtrysk walnięty. a na gazie to samo?
    zrób diagnostyke

    -1
  • #3 05 Gru 2010 14:58
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 05 Gru 2010 15:57
    tzok
    Moderator Samochody

    Zdejmowanie "fajki" ze świecy przy pracującym silniku to bardzo zły pomysł, sprawdź lepiej czy na tej świecy jest iskra (wykręć świecę, włóż ją do "fajki", przyłóż ją do silnika i nich ktoś zakręci rozrusznikiem, a ty patrz czy jest iskra).

    W przypadku klasycznego wtryskiwacza elektromagnetycznego w silniku benzynowym z wtryskiem pośrednim możesz za to całkiem spokojnie odłączać poszczególne wtryskiwacze (sterowanie) i patrzyć czy jest różnica w pracy silnika.

    0
  • #5 05 Gru 2010 16:08
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 05 Gru 2010 16:12
    igorek83
    Poziom 24  

    napięcie zasilania: 12V
    opór: 13 - 17 omów
    Wtryskiwacz paliwa to elektrycznie uruchamiany elektrozawór, który jest zasilany przez zespół sterowania. Wtryskiwacz paliwa wtryskuje paliwo do kolektora wlotowego.

    0
  • #7 05 Gru 2010 16:17
    tzok
    Moderator Samochody
  • #8 05 Gru 2010 16:25
    igorek83
    Poziom 24  

    Na początek rozwali cewkę.
    Jeżeli jest ten sam motor co w bravo to musi kol ssący wykręcić.

    0
  • #9 05 Gru 2010 16:52
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 13 Gru 2010 15:55
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto