Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Escort 1.8 D nie można uruchomić

05 Gru 2010 14:54 2544 6
  • Poziom 9  
    Witam
    mam problem z uruchomieniem mojego Escorta 1.8 D mianowicie gdy przekrecam kluczyk do pozycji gdy zapalają sie lampki kontrolne od świec,poduszek itd zaczyna migać ta mała dioda znajdująca się pod zegarkiem. Wiem ze powinna świecić przez chwile i potem można zapalać auto ale teraz miga cały czas i nie mogę w ogóle uruchomić auta tzn silnik kręci ale nie zapala juz od kilku dni

    z góry dziękuję za pomoc :)
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 19  
    Wygląda na to że sie immobilajzer wysypał.
  • Poziom 9  
    dodam jeszcze ze wymieniana byla pompa wtryskowa z lucasa na boscha i czy to tez moze miec na to wplyw ze ta dioda miga

    Dodano po 1 [minuty]:

    cybkryst napisał:
    Wygląda na to że sie immobilajzer wysypał.




    czy to cos powazniejszego? przepraszam za takie pytania ale niestety nie znam sie na tym :\
  • Poziom 19  
    Podaj mu 12v bezpośrednio na zaworek odcinający w pompie i w tedy spróbuj odpalić. Nie pamiętam czy jest to zabudowane czy nie. Podaj więcej danych o tym aucie

    Dodano po 6 [minuty]:

    Ford Escort 1.8 D nie można uruchomić

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jeśli to taka pompa.

  • Poziom 27  
    W Lucas zabudowane osłoną a Bosch ma zawór na wierzchu na wtyczce do pompy na jednym z pinów jest 12v i ten przewód musi być podłączony do zaworu gaszenia na pompie
  • Poziom 9  
    dzięki za pomoc od poniedziałku się pomęcze z tym i napisze czy sie udało :)
  • Poziom 9  
    okazało się ze napięcie jest podłączone do pompy i nie musiałem nic innego robić
    ale pojawił się kolejny problem...teraz po przekręceniu kluczyka silnik wogóle nie kręci...z akumulatorem wszystko w porządku i nie wiem co teraz się dzieje