W czwartek (rano) podpisałem umowę z CP na internet HSPA+. Do dzisiaj (poniedziałek) nie mam aktywowanej karty SIM. Mimo kilku telefonów i maila. A okres 7 dni na testy prawie się kończy.
Bo Cyfrowy Polsat to niepoważna firma jest. Ja zarejestrowałem się u nich do testowania LTE. Odpisali mi, że nie ma u mnie zasięgu i powiadomią mnie jak będzie. Faktycznie po kilku miesiącach dostałem e-maila, że już jestem w zasięgu. Wysłałem więc pytanie dotyczące szczegółów technicznych ich internetu, na które odpisali że u mnie nie ma zasięgu żadnego ich internetu, ani HSPA+, ani LTE. Zwykłe dziadostwo.
Witam i jakie masz predkosci sciagania i wysylania? Jak daleko masz od nadajnika i jakie miasto wchodzi w gre? I czy np rozmawiajac na skypie mozesz spokojnie rozmawiac razem z polaczeniem video ze jedna jak i druga osoba widzi rozmawiajacego? Bo ja np mam erze mobilny i za dibla nie widzi mnie osoba ktora ze mna rozmawia, a tylko ja widze. Pozdrawiam i daj znac jak u ciebie chodzi LTE.
Lolek126
U mnie, a mieszkam 10km od centrum Wawy, jest KICHA. Moc anteny, a mam zewnętrzną, jest 5 na 6 kresek i ściąga mi różnie: od 0,6 do 3Mega. Realnie jest 0,8-1,6 Mega. Czasem zanika w ogóle na kilkadziesiąt sekund albo trzeba resetować (średnio 2-3 razy dziennie). Na infolinii mówią, że gwarantują DO 28Mega a nie 28Mega. Reklamacji nie przyjmują. Prędkość ściągania to ok. 1,5Mega i często jest większa niż samo ściąganie!!! Ogólnie jest to 7-10% tego czym się chwalą i nie jestem zadowolony.
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Internetu w Cyfrowym Polsacie od 3 tygodni.
Niestety do opisania moich doświadczeń niewiele mogę znaleźć cenzuralnych słów, którymi można by wyrazić jakość tej usługi.
Internet żeby działał to trzeba (przynajmniej) raz wyjąć modem włożyć i trzymać kciuki, że się udało i będzie można łaskawie skorzystać z sieci. Bywa, że raz nie wystarcza i konieczne jest ponowienie danej czynności. Ile razy to już bywa różnie 4, 6 10...
Oczywiście o stanie rzeczy poinformowany został punkt sprzedaży.
Zobowiązali się zadzwonić gdy będą mieli na stanie zastępczy modem lub jeżeli chce to oczywiście mogę zostawić modem do naprawy (minus nie mam wtedy internetu). Więc jest to rozwiązanie średnio satysfakcjonujące chyba każdego kto zakupuje usługę by z niej korzystać ale bez modemu to już tak nie do końca jest to możliwe .
Więc czekam już ok tygodnia i czekam i czekam...
Tak więc infolinia....
Dzwoni się 10 min, 15 minut cisza....Jak już się udało to oczywiście coś nie tak z modem no i trzeba oddać do naprawy.
Super
Czyli tak na początku bo dopiero 3 tygodnie a umowa na 3 lata:P wpada się (obym się mylił) w takie gów......, że chyba najgorszemu wrogowi bym nie życzył.
Kpina, prędkość do 100 hehe jak już się połączę max 5 MBps ale to i oczywiście tylko chwilowo później spada do 1 MBps. Na speed testach wygląda to nieźle ponieważ na początku faktycznie ma się dużą prędkość później leci na łeb.
Moja odległość od nadajnika jakieś 4 km moc sygnału 83/81 dbm.
Nie wiem czy to ja mam takiego pecha? Czy to może Polsat jak już coś sprzeda to nie do końca dba o to by takie punkty, salony firmowe, które kreują wizerunek firmy w oczach użytkownika dbały o to by jakość usługi była na przyzwoitym poziomie. Nawet wtedy gdy trzeba coś wymienić.
Ciekawy jestem czy Pan Solorz jest zadowolony z tego co sprzedaje i jak wygląda użytkowanie super szybkiego internetu w technologi LTE.
Ręce opadają.
Miało być pięknie a wyszło jak zwykle.
Może nie łapał Ci LTE i łączył się jako HSPA? dlatego tak wolno było.
Ja byłem testerem LTE w Cyfrowym Polsacie, i muszę powiedzieć że nie miałem najmniejszych problemów z LTE przez cały okres kiedy go miałem. Jedynym powodem dla którego oddałem były bardzo małe limity max 25GB/mies. Oraz umowa na 36miesięcy... Gdyby były dostępne większe limity i opcja na czas nieokreślony to pewnie został bym przy LTE bo na prawdę złego słowa o nim powiedzieć nie mogę.
Możliwe że faktycznie masz uszkodzony modem. Napisz jaki model masz.
Czyli jesteś szczęściarzem,bo do tego oby złapać zasięg LTE trzeba odpowiedniego modemu oraz zasięgu,czyli w małych miejscowościach póki co raczej na pewno odpada. A same opinie na temat CP są podzielone.
Może ale póki co do pełni szczęścia jeszcze trochę brakuje.
Dzisiaj udało mi się wymienić modem ( na zastępczy).
Działa szału nie ma ale działa Także ten...
Zastanawia mnie jeszcze czy aby nie jest możliwe żeby mój antywirus blokował Cyfrowy Polsat. Rozmawiałem dzisiaj z Panem w pkt. Cyfrowego Polsatu i twierdził, że jemu na Kasperskim śmigało. Nie wiem jak sprawa wygląda w przypadku Eseta?
Czy może wina leży w Esecie????
Nie do konca.
Czytając od pierwszej strony ten temat aż do teraz wynika że na palcach jednej ręki mozna popiczyć osoby u których działa ten internet poprawnie.
W przypadku modemu na HSPA+ net powiedziałbym, że działa nawet lepiej niż na LTE.
Fakt, żeby mieć możliwość połączenia się konieczne jest tak jak w przypadku poprzednika wyjęcie modemu a następnie jego włożenie. Niestety inaczej po włączeniu systemu modem nie chce się połączyć. Pobiera adres IP i nic.
Co do antywirusa Eset
Wyłączałem ochronę, następnie zaporę, zaporę systemu Windows. Bez poprawy.
Po roku oczekiwania na Polsat LTE zadzwonili Co prawda mam już internet z tepsy 20 mb jak dają za darmo na 7 dni to wypróbuje. Mieszkam w centrum Opola zobaczymy jak to działa Opinie naszkrobie jutro wieczorem.
od miesiaca mam LTE z Polsatu, centrum Krk, maksymalnie 2 kreski.W swieta i po 22, dziala max 36mbit. Czasami jak sie zaloguje na jakis felerny IP, to 1 min dziala ,jedna nie. Pomaga restart. W porownaniu do Chello, nie ma co porownywac... daje 3/10.
A ja korzystam z tego cuda od 2 tygodni.
Zakupiłem zestaw z routerem i anteną. Antenę zamontowałem na dachu a router z modemem na strychu żeby był bliżej anteny i nie trzeba było przedłużać kabli.
Wszystko wydaje się fajne bo internet mam w całym domu chodzi w Gdańsku dość szybko.
Ale szybko sprowadzono mnie na ziemię gdy po kilku dniach przekroczyłem limit transferu a mam 10GB dzień 50GB noc.
Szybko wszystko przeliczyłem i stwierdzam że to jest niemożliwe więc poprosiłem o raport szczegółowy i złożyłem reklamację.
Otrzymałem raport i jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że większe pliki które ściągałem w nocy zaliczyło mi na transfer dzienny.
Ale o co chodzi dzwonię na infolinię i co się okazuje?
SZOK!
Żeby zaliczyło mi transfer na noc to o 24 muszę cały system codziennie resetować bo inaczej całą noc zalicza na dzień.
Dodam że mam to na strychu gdzie włażenie po drabinie codziennie w nocy żeby zrobic reset jest po prostu delikatnie mówiąc nie komfortowe.
Uważajcie na to szczególnie Ci którzy posiadają routery.
ps. ciekawe, że o 8 rano nie muszę tego resetować żeby się przekierowało na dzienny transfer! można można Ale po co skoro można klientów naciągać
Heheh no to dałeś się złapać tak jak i Ja:P niestety...
No ale wracając do mojej sytuacji a jest o czym pisać Otrzymałem modem LTE ten po naprawie . Działa tak samo jak wcześniej bez zmian....
Oczywiście sprzęt był zareklamowany więc konieczne było sporządzenie odpowiedniej dokumentacji tak żeby biurokracji stało się zadość.
Więc jako przyczynę usterki podałem:
- modem łączy się pobiera adres IP i nic, nie można otworzyć żadnej strony
- zdarzało się, że zrywało połączenie jak już się połączył jakimś cudem
- modem łączy się z adresem 127.0.0.1 (momentami nawet Esetowi się to nie podobało bo krzyczał, że ktoś mnie atakuje jakiś atak na DNS czy coś takiego).
Co o tyle jeszcze dodatkowo jest ciekawe, że moja karta loopback była wyłączona.
Więc jak to możliwe, że za jej pośrednictwem miałem połączenie z internetem. Ponieważ kolejne moje zdziwienie było w momencie gdy okazało się, że moge korzystać z internetu. Nie wiem o co kaman:P Czarna magia
Więc wracając do tematu po wskazaniu oczywiście wg. mnie pewnych nieprawidłowości modem poszedł do naprawy.
Także ten...
Modem mam już u siebie. Niestety nie mogę napisać że cieszy mnie to ponieważ problem pozostał. Nic się nie zmieniło!!!
W korespondencji zwrotnej otrzymałem. Od firmy CCS (kolejny rodzynek w tym zakalcu):
Usterki nie stwierdzono!!! Modem łączy się z internetem, nie zrywa połączenia (kpina bo mi zrywał i to nie raz). Siła sygnału i zasięg poprawny....
Przechodzimy do najlepszego...
Opis usterki:
Brak sieci lub słaby sygnał heheh kabaret...nie wiem skąd to
Następnie...
Uszkodzenia:
rysy/otarcia - też nie wiem skąd to modem wygląda jak nowy
Ja nie wiem czy ja jestem na planecie małp Nie wiem...śmiać się płakać...O co tu qurde chodzi????
No ale to nie koniec
Opis naprawy:
Proszę sprawdzić konfigurację sprzętową oraz (słowo klucz) wahania zasięgu na danym terenie Czym mam se to sprawdzić ??? Palcem? Konfigurację sprawdzić czego??
To ja po ten naprawie mam więcej pytań niż odp...
No ale nie poddaje się...
Dzwonie do CCS może powiedzą mi o co im chodzi, coś poradzą, coś wyjaśnią. Pewnie chłopaki znają się na rzeczy i wytłumaczą takiemu laikowi jak ja co ma zrobić.
Dzwoni się.....
Dzień dobry tłumacze miłej Pani o co dzwonie i w ogóle.....
Odzew: Proszę Pana nie stwierdzono żadnej usterki więc wina nie leży po stronie modemu a po stronie odbiorcy czyli mnie. Więc pytam co mam zrobić żeby to zaczęło normalnie działać????? Może mógłbym porozmawiać z kimś kto mi powie co można sprawdzić czy faktycznie nie ma jakiegoś problemu u mnie w kompie? Dwa systemy tak jak na XP tak i na Win 7 to ustrojstwo nie działa.Co mam zrobić żeby to naprawić.Niestety nie można!!! Nie można z nikim takim porozmawiać ponieważ serwisanci są od naprawy sprzętu a nie kontaktu z klientami (chyba jedyna rzecz, która jest w tym wszystkim logiczna) choć oczywiście pozbawia mnie to możliwości zaiste radosnej konwersacji Nikt kto wypisał to uzasadnienie opis naprawy nie może wytłumaczyć się z tego co napisał i na jakiej podstawie sądzi, że jest ok jak nie jest...
Chyba już wystarczająco można się znudzić czytając moją historie a ja dopiero zacząłem użytkować ten wspaniały LTE... Koniec świata
Nie wiem o co tu chodzi. Już pomijam, że podejście tak jak Cyfrowego Polsatu jak i wspaniałego serwisu jest poniżej słów krytyki. Tylko niech mi ktoś powie czy na to wszystko to nie ma jakiegoś bata, paragrafu? Żeby móc ukrócić tego typu sytuacje zapobiec temu by w przyszłości oszczędzić kolejnym użytkownikom rozczarowań?
Brak słów na opisanie tego jak wygląda użytkowanie Cyfrowego Polsatu.
Brak słów...
To na pierwszy rzut oka wygląda na problemy zasięgiem.
Czy próbowałeś używać anteny, wystawiać ją z innej strony domu? W ten sposób diagnozuje się właśnie diagnozuje "wahania zasięgu".
Jeżeli chodzi o zasięg to mam dwie kreski na LTE 83 dbm
Ponieważ antenę z nadajnikiem mam za plecami postanowiłem już wcześniej to sprawdzić jak będzie gdy komputer będzie stał od strony anteny. Niestety bez zmian. Mało tego ponieważ mieszkam w domku jednorodzinnym wszedłem na piętro i ustawiłem się do nadajnika. Przed domem puste pole...brak wysokich budynków, drzew czegokolwiek...cisza i spokój Bez zmian.
Ciekawostka i to mnie zastanawia.
Ile LTE jest w tym "LTE" ponieważ w narzędziach można zmienić w ustawieniach z jakiego rodzaju transmisji będzie się korzystać czyli: LTE, HSPA+ lub można ustawić by modem łączył się w trybie auto.
To też sprawdziłem i ustawiłem by łączył się tylko w LTE. Wynik tego był taki, że modem w ogóle się nie chciał połączyć. Pomimo ponownych restartów wyjmowania wkładania itd...wielokrotnie.
Dopiero po wybraniu trybu auto jakoś poszło. Mimo, że pokazuje LTE dwie kreski.
Na mapach zasięgu Internetu Cyfrowego Polsatu zasięg jest na pasku dwie kreski czasami zmienia się na jedna kreskę.
Nie działa tak jak powinno.
Jeżeli chodzi o wahania zasięgu??? Ja nie wiem co za tym słowem się kryje.
Mam antenę zewnętrzną (jedyne 1 zł więc wziąłem) niestety ruter do LTE to już wydatek 230 zł. Nie wiem może czas podjąć męską decyzje o zamontowaniu takiego zestawu.
Przetestowałem też antenę tzw. parapetówkę niestety bez zmian.
Ogólnie jedno wielkie bagno...
Laczysz sie z HSPA+ a nie LTE, stad relatywnie niskie transfery. Wszelka diagnostyke powinno sie przeprowadzac z antena wystawiona za okno, najlepiej od strony masztu. Od tego proponuje zaczac.
Diagnostykę to ja chętnie bym przeprowadził ale mając jakiegoś Pana z Cyfrowego Polsatu, z tego wspaniałego serwisu przy sobie. Tak żeby później mi nikt nie pisał, że wina leży po mojej stronie.
Tak czy inaczej modem idzie z powrotem do CCS niech się chłopaki ćwiczą. Dam im kolejną szansę może tym razem coś im się uda . Podobno szansa rośnie z każdą próbą.
Zauważyłem też jeszcze jedną ciekawą rzecz, która stawia kolejny "-" jeżeli chodzi o to Polsatowskie LTE i chyba ogólnie cały soft potrzebny do korzystania z tej usługi.
Dzisiaj ściągałem styczniowe biuletyny zabezpieczeń z Win update i co ciekawe myślałem, że to przypadek w momencie gdy aktualizacja się ściągnęła modem się rozłączył już w ogóle nie wiem co jest grane. No ale myślałem, że może przypadek więc...
Była jeszcze jedna aktualizacja ogólna Win.XP więc..pobrałem ją i....co się stało w momencie gdy aktualizacja przeszła do fazy instalacji???
Modem się rozłączył. Więc to nie był przypadek...
Im dalej w las... Czuje się jak beta tester
Na początku byłam zachwycona szybkością tego internetu-abonament 3 GB. Wczesniej korzystalam z uslug innej sieci wiec mialam porównanie. Niespodzianka pojawila się wraz z magicznie szybkim przekroczeniem limitu transferu...Otóż wcześniej uzywałam internetu innej sieci 2 GB- wystarczało mi to na mniej więcej miesiąc. Po 10 dniach użytkowania internetu z CP okazalo sie że przekroczyłam limit (do dyspozycji 3GB...)zadzwoniłam na infolinię z pytaniem o co chodzi i tam poinforowano mnie że przyznano mi ilosc GB proporcjonalnie do ilości dni pierwszego okresu rozliczeniowego -który jest krótszy. Ok. (szkoda że nikt o tym nie informowal przy zakupie, ale nic). Uspokojono mnie,że mam jeszcze 1 GB do wykorzystania zanim uruchomi mi się blokada (oczywiście 1 GB platny). I teraz moja niespodzianka: Korzystałam z internetu 1 dzien, a nastepnego dnia zablokowano mi internet.
Jak to możliwe, że w innej sieci korzystalam z 2 GB przez 1 miesiac, a w CP 1 GB wykorzystalam w 1 dzien? Nie uzywam internetu do ściagania plikow, niewiadomo czego...?
Trzeba by sprawdzić czy przypadkiem w czasie korzystania z internetu nie ściągało się coś w tle. Może w międzyczasie dociągały się jakieś aktualizacje (automatyczne ale 1GB trochę dużo by tego musiało być). Proponuje jeszcze przeskanować system czy nie masz jakiegoś paskudztwa na kompie.
Poza tym to warto zerknąć w czasie rozłączania się przez wspaniały interfejs użytkownika ile w danej sesji zostało pobrane danych.Tak dla własnej wiadomości. Oczywiście pozostaje też opcja własnego konta an CP, w którym można sprawdzać stan transferu do wykorzystania.
Mój modem zaczął normalnie działać nie wiem co mu się stało ale nie przestaje mnie zadziwiać (pozytywnie). Co do transferu to jeszcze zauważyłem, że rośnie w miarę tego ile plików ściągamy. Przynajmniej u mnie tak jest.
A ja Was wszystkich zaskoczę, jestem zadowolony z tego internetu. Mam go od listopada. Transfery w miare zadowalające (15-22 Mb/s), ale to chyba dlatego, że jestem w odległości ok. 4 km od nadajnika. Raz miałem problemy z zasięgiem, ale powodem tego była moja własna głupota (źle podłączyłem zewnętrzną antenę). śmiało mogę polecić ten internet, modem co prawda się grzeje, ale działa bez problemów, router także "nie wiesza się". Jestem zadowolony z tej usługi.
Myślałem że to tylko takie cyrki z tym zasranym "polsatem" u mnie na dolnymśląsku a to wszyscy narzekają !!!!
Wziąłem w kwietniu 2011 na próbę internet hulał jak diabli... oddałem ich sprzęt ....
Podpisałem umowę na cyfre i internet kupiłem ruter, modem,antenę po prostu zainwestowałem w POLSAT !!!!
Początkowo był nawet w miarę dobry internet (nic nie ściągam bo nawt bym nie mógł )) ,ale im dalej w" las tym ciemniej" . Złożyłem już 3 reklamacje na złą jakość przesyłu
internetu i notoryczne rozłączanie się (nie jest taki szybki jak delarują) góra do 1GB - prędkości a jestem w polu odbioru HSPA+ .
Już mnie cholera bierze,teraz cały czas wolny i się "wiesza"
Pozostało mi teraz rozwiązać umowę z winy CYFROWEGO POLSATU na nie dotrzymywanie warunków zawartej umowy ........
CZUJE SIĘ OSZUKANY PRZEZ CYFROWY POLSAT !!!!!!
NIE POLECAM TEGO INTERNETU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!!!!!
1111
Dodano po 4 [minuty]:
007harry wrote:
Myślałem że to tylko takie cyrki z tym zasranym "polsatem" u mnie na dolnymśląsku a to wszyscy narzekają !!!!
Wziąłem w kwietniu 2011 na próbę internet hulał jak diabli... oddałem ich sprzęt ....
Podpisałem umowę na cyfre i internet kupiłem ruter, modem,antenę po prostu zainwestowałem w POLSAT !!!!
Początkowo był nawet w miarę dobry internet (nic nie ściągam bo nawt bym nie mógł )) ,ale im dalej w" las tym ciemniej" . Złożyłem już 3 reklamacje na złą jakość przesyłu
internetu i notoryczne rozłączanie się (nie jest taki szybki jak delarują) góra do 1GB - prędkości a jestem w polu odbioru HSPA+ .
Już mnie cholera bierze,teraz cały czas wolny i się "wiesza"
Pozostało mi teraz rozwiązać umowę z winy CYFROWEGO POLSATU na nie dotrzymywanie warunków zawartej umowy ........
CZUJE SIĘ OSZUKANY PRZEZ CYFROWY POLSAT !!!!!!
NIE POLECAM TEGO INTERNETU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!!!!!
1111
Dodano po 46 [sekundy]:
007harry wrote:
Myślałem że to tylko takie cyrki z tym zasranym "polsatem" u mnie na dolnymśląsku a to wszyscy narzekają !!!!
Wziąłem w kwietniu 2011 na próbę internet hulał jak diabli... oddałem ich sprzęt ....
Podpisałem umowę na cyfre i internet kupiłem ruter, modem,antenę po prostu zainwestowałem w POLSAT !!!!
Początkowo był nawet w miarę dobry internet (nic nie ściągam bo nawt bym nie mógł )) ,ale im dalej w" las tym ciemniej" . Złożyłem już 3 reklamacje na złą jakość przesyłu
internetu i notoryczne rozłączanie się (nie jest taki szybki jak delarują) góra do 1GB - prędkości a jestem w polu odbioru HSPA+ .
Już mnie cholera bierze,teraz cały czas wolny i się "wiesza"
Pozostało mi teraz rozwiązać umowę z winy CYFROWEGO POLSATU na nie dotrzymywanie warunków zawartej umowy ........
CZUJE SIĘ OSZUKANY PRZEZ CYFROWY POLSAT !!!!!!
NIE POLECAM TEGO INTERNETU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!!!!!
1111
Dodano po 4 [minuty]:
007harry wrote:
Myślałem że to tylko takie cyrki z tym zasranym "polsatem" u mnie na dolnymśląsku a to wszyscy narzekają !!!!
Wziąłem w kwietniu 2011 na próbę internet hulał jak diabli... oddałem ich sprzęt ....
Podpisałem umowę na cyfre i internet kupiłem ruter, modem,antenę po prostu zainwestowałem w POLSAT !!!!
Początkowo był nawet w miarę dobry internet (nic nie ściągam bo nawt bym nie mógł )) ,ale im dalej w" las tym ciemniej" . Złożyłem już 3 reklamacje na złą jakość przesyłu
internetu i notoryczne rozłączanie się (nie jest taki szybki jak delarują) góra do 1GB - prędkości a jestem w polu odbioru HSPA+ .
Już mnie cholera bierze,teraz cały czas wolny i się "wiesza"
Pozostało mi teraz rozwiązać umowę z winy CYFROWEGO POLSATU na nie dotrzymywanie warunków zawartej umowy ........
CZUJE SIĘ OSZUKANY PRZEZ CYFROWY POLSAT !!!!!!
NIE POLECAM TEGO INTERNETU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!!!!!
1111
Dodano po 4 [minuty]:
A.... zapomniałem żeby się łaskawie dodzwonić do tej firmy
trzeba stracić 10 - 20 MINUT ze swojego telefonu komórkowego
aby łaskawie ktoś nie kompetentny udzielił ci odpowiedzi na pytania
i zasugerował że wina LEŻY PO TWOJEJ STRONIE
Jeżeli chodzi o to ile pobrało/ odebrało się danych to w Cyfrowym Polsacie w zupełności wystarcza (przynajmniej dla mnie) interfejs przez, który uruchamia się usługę. Pokazuję prędkość pobierania wysyłania danych. Jeżeli chodzi o ilość dostępnych danych zawsze można sobie to sprawdzić w interfejsie użytkownika.
Jeżeli chodzi o usługi tego typu czyli modem na USB i mamy internet to ostatnio spotkałem się z opinią, że jeżeli chodzi o tego typu usługę to np. w sieci play wygląda to podobnie.
Moja znajoma, która miała "przyjemność" mieć internet z play-a powiedziała, że żeby jej działał net również konieczne było wyjęcie a następnie włożenie modemu.
Także nie to, że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma:P Innym działa to podobnie tak na pocieszenie Ostatnio natknąłem się na informacje, że Polsatowi została przyznana nagroda za LTE. Heh....
Wstydu nie mają
Gdzie te światłowody,skrętka cokolwiek co pozwoli cieszyć się niczym nieskrępowanym dostępem do internetu?
Heheh no to dałeś się złapać tak jak i Ja:P niestety...
No ale wracając do mojej sytuacji a jest o czym pisać Otrzymałem modem LTE ten po naprawie . Działa tak samo jak wcześniej bez zmian....
Oczywiście sprzęt był zareklamowany więc konieczne było sporządzenie odpowiedniej dokumentacji tak żeby biurokracji stało się zadość.
Więc jako przyczynę usterki podałem:
- modem łączy się pobiera adres IP i nic, nie można otworzyć żadnej strony
- zdarzało się, że zrywało połączenie jak już się połączył jakimś cudem
- modem łączy się z adresem 127.0.0.1 (momentami nawet Esetowi się to nie podobało bo krzyczał, że ktoś mnie atakuje jakiś atak na DNS czy coś takiego).
Co o tyle jeszcze dodatkowo jest ciekawe, że moja karta loopback była wyłączona.
Więc jak to możliwe, że za jej pośrednictwem miałem połączenie z internetem. Ponieważ kolejne moje zdziwienie było w momencie gdy okazało się, że moge korzystać z internetu. Nie wiem o co kaman:P Czarna magia
Więc wracając do tematu po wskazaniu oczywiście wg. mnie pewnych nieprawidłowości modem poszedł do naprawy.
Także ten...
Modem mam już u siebie. Niestety nie mogę napisać że cieszy mnie to ponieważ problem pozostał. Nic się nie zmieniło!!!
W korespondencji zwrotnej otrzymałem. Od firmy CCS (kolejny rodzynek w tym zakalcu):
Usterki nie stwierdzono!!! Modem łączy się z internetem, nie zrywa połączenia (kpina bo mi zrywał i to nie raz). Siła sygnału i zasięg poprawny....
Przechodzimy do najlepszego...
Opis usterki:
Brak sieci lub słaby sygnał heheh kabaret...nie wiem skąd to
Następnie...
Uszkodzenia:
rysy/otarcia - też nie wiem skąd to modem wygląda jak nowy
Ja nie wiem czy ja jestem na planecie małp Nie wiem...śmiać się płakać...O co tu qurde chodzi????
No ale to nie koniec
Opis naprawy:
Proszę sprawdzić konfigurację sprzętową oraz (słowo klucz) wahania zasięgu na danym terenie Czym mam se to sprawdzić ??? Palcem? Konfigurację sprawdzić czego??
To ja po ten naprawie mam więcej pytań niż odp...
No ale nie poddaje się...
Dzwonie do CCS może powiedzą mi o co im chodzi, coś poradzą, coś wyjaśnią. Pewnie chłopaki znają się na rzeczy i wytłumaczą takiemu laikowi jak ja co ma zrobić.
Dzwoni się.....
Dzień dobry tłumacze miłej Pani o co dzwonie i w ogóle.....
Odzew: Proszę Pana nie stwierdzono żadnej usterki więc wina nie leży po stronie modemu a po stronie odbiorcy czyli mnie. Więc pytam co mam zrobić żeby to zaczęło normalnie działać????? Może mógłbym porozmawiać z kimś kto mi powie co można sprawdzić czy faktycznie nie ma jakiegoś problemu u mnie w kompie? Dwa systemy tak jak na XP tak i na Win 7 to ustrojstwo nie działa.Co mam zrobić żeby to naprawić.Niestety nie można!!! Nie można z nikim takim porozmawiać ponieważ serwisanci są od naprawy sprzętu a nie kontaktu z klientami (chyba jedyna rzecz, która jest w tym wszystkim logiczna) choć oczywiście pozbawia mnie to możliwości zaiste radosnej konwersacji Nikt kto wypisał to uzasadnienie opis naprawy nie może wytłumaczyć się z tego co napisał i na jakiej podstawie sądzi, że jest ok jak nie jest...
Chyba już wystarczająco można się znudzić czytając moją historie a ja dopiero zacząłem użytkować ten wspaniały LTE... Koniec świata
Nie wiem o co tu chodzi. Już pomijam, że podejście tak jak Cyfrowego Polsatu jak i wspaniałego serwisu jest poniżej słów krytyki. Tylko niech mi ktoś powie czy na to wszystko to nie ma jakiegoś bata, paragrafu? Żeby móc ukrócić tego typu sytuacje zapobiec temu by w przyszłości oszczędzić kolejnym użytkownikom rozczarowań?
Brak słów na opisanie tego jak wygląda użytkowanie Cyfrowego Polsatu.
Brak słów...
Z twojego opisu domyślam się, że masz modem E398. Nie wiem czy cię ktoś poinformował w punkcie sprzedaży czy nie, ale na stronie CCS znajdziesz program, Mobile Doctor, który służy właśnie do diagnostyki. Jeśli chodzi o rysy, które były zapisane to jest to pewnego rodzaju standard, gdziekolwiek byś nie oddał jakiegokolwiek sprzętu do naprawy (komórki, modemy itp.), nie chodzi tu o to że widać jakieś wżery, a raczej o mikroryski, które wszystkie urządzenia mają zaraz po ściągnięciu folii. Wystarczy pod światło popatrzeć. Natomiast jeśli chodzi o tryb tylko LTE to wcale się nie dziwię, że nie chciało działać. Wystarczy sięgnąć do instrukcji na stronie Polsatu odnośnie przełączania się pomiędzy technologiami LTE i HSPA+. Jeśli chcesz LTE to dajesz AUTO, ale to nie oznacza że ci będzie wtedy działało HSPA+. Nie wiem jak daleko masz do nadajnika, bo podajesz tylko że masz go zA plecami, a to może być istotna sprawa. Zauważ że jeśli masz dość blisko, to zasięg może cię ledwo co obejmować. (najciemniej pod latarnią). Natomiast jeśli chodzi o limity to tu rzeczywiście trzeba uważać. Ja mam LTE i bez anteny 65 Mb/s to było chyba minimum. Z anteną nawet 100 była. Ale zdjąłem ją, by jak wchodziłem na portal z filmikami to zanim zobaczyłem co to za filmik będzie, to już go miałem wczytanego i mi limit zabierało. Swoją drogą ciekawe czy jest jakiś program do ograniczenia prędkości albo blokowania wczytania filmiku na YT.
A i sprawa aktualizacji systemu, wcześniej miałem internet z plusa i potem z playa i jeśli dobrze pamiętam, to zawsze po pobraniu jak już instalowała się aktualizacja, internet mi rozłączało. Być może jest to jakoś zaprogramowane w systemie, że np. rozłącza urządzenia USB na chwilę i inne nośniki.
Dodano po 4 [minuty]:
Maria Agaria wrote:
Na początku byłam zachwycona szybkością tego internetu-abonament 3 GB. Wczesniej korzystalam z uslug innej sieci wiec mialam porównanie. Niespodzianka pojawila się wraz z magicznie szybkim przekroczeniem limitu transferu...Otóż wcześniej uzywałam internetu innej sieci 2 GB- wystarczało mi to na mniej więcej miesiąc. Po 10 dniach użytkowania internetu z CP okazalo sie że przekroczyłam limit (do dyspozycji 3GB...)zadzwoniłam na infolinię z pytaniem o co chodzi i tam poinforowano mnie że przyznano mi ilosc GB proporcjonalnie do ilości dni pierwszego okresu rozliczeniowego -który jest krótszy. Ok. (szkoda że nikt o tym nie informowal przy zakupie, ale nic). Uspokojono mnie,że mam jeszcze 1 GB do wykorzystania zanim uruchomi mi się blokada (oczywiście 1 GB platny). I teraz moja niespodzianka: Korzystałam z internetu 1 dzien, a nastepnego dnia zablokowano mi internet.
Jak to możliwe, że w innej sieci korzystalam z 2 GB przez 1 miesiac, a w CP 1 GB wykorzystalam w 1 dzien? Nie uzywam internetu do ściagania plikow, niewiadomo czego...?
Ja bez ściągania wykorzystałem 18 GB w 3 dni, niby też korzystałem jak zawsze dopóki nie zorientowałem się, że filmy na YT mam wczytane zanim obejrzałem 3 sekundy. Wcześniej jak miałem wolny internet, to trzeba było czekać na bufor, teraz to trwa kilka milisekund i jużjest. I to jest ta pułapka, gdzie ci szybko dane uciekają. Wszystkie reklamy na stronie ci się zdążą załadować nim przełączysz np. na pocztę na jakimś portalu itp. A w innej sieci można było spokojnie 1 GB nawet przez miesiąc mieć, bo jak stronę wczytało w 2 minuty to było wow.
Trzeba rozważnie korzystać i tyle w temacie, a na pewno internet jest godny polecenia, jeśli ktoś jest w zasięgu.
INTERNET W POLSACIE !!!!!!!!!!!!!!!!
0,09 Mb/s do 0.5 Mb/s . BOSKO. XXI wiek. Największa prędkość to 2.5 Mb/s przez jakieś 3 do 4 godzin w ciągu dnia raz na jakiś czas. PING POTRAFI BYĆ uwaga !!! 720. 900m od nadajnika POLSATU zero przeszkód typu wieżowiec czy drzewa po prostu DNO. No ale dział techniczny POLSATU nad tym pracuje (mam internet już 6 miesięcy).OCZYWIŚCIE ZA BRAK INTERNETU MOŻNA DOSTAĆ tzw UlGĘ ale przecież jest a że 0,09 Mb/s to kogo to obchodzi!!!!!!!!!!!!!! jest i już.
Sami oceńcie
Dobrze, że w końcu ktoś z CCS wyciągnął głowę z piasku i zabrał głos Więc po kolei...
Jeżeli chodzi o program mobile doctor to żeby nie obrazić autora programu proponowałbym samemu ocenić jak on działa.
Przynajmniej w moim przypadku było tak, że on po prostu nic nie pokazał. Nie był w stanie określić jakiego typu błąd (jeżeli w ogóle jest jakiś problem po mojej stronie) wystąpił na moim kompie. Także między bajki można włożyć to, że jest to jakiś sposób na zdiagnozowanie czegokolwiek . Program nie działa.
Co do rys to wychodzi na to, że ja nigdy niczego nigdzie nie wysłałem i powinno to być dla mnie "normalne", że ktoś tak napisał. Trochę to wszystko jakieś dziwne nie raz miałem podobne sytuacje i co do opisu tych rys na modemie to dla mnie to nowość. Nie wiem dla kogo miałoby być normalne, że ktoś pisze coś co po prostu nie jest prawdą? Trzymajmy się faktów nie popadając w jakiś automatyzm. Jak dla mnie świadczy to tylko o braku profesjonalizmu. Oczywiście to moje zdanie.
Tak żeby wszystko było jasne mikrorysek też nie zauważyłem na modemie.
Co do nadajnika to:
piqas wrote:
Jeżeli chodzi o zasięg to mam dwie kreski na LTE 83 dbm
Ponieważ antenę z nadajnikiem mam za plecami postanowiłem już wcześniej to sprawdzić jak będzie gdy komputer będzie stał od strony anteny. Niestety bez zmian. Mało tego ponieważ mieszkam w domku jednorodzinnym wszedłem na piętro i ustawiłem się do nadajnika. Przed domem puste pole...brak wysokich budynków, drzew czegokolwiek...cisza i spokój Bez zmian.
Ciekawostka i to mnie zastanawia.
Ile LTE jest w tym "LTE" ponieważ w narzędziach można zmienić w ustawieniach z jakiego rodzaju transmisji będzie się korzystać czyli: LTE, HSPA+ lub można ustawić by modem łączył się w trybie auto.
To też sprawdziłem i ustawiłem by łączył się tylko w LTE. Wynik tego był taki, że modem w ogóle się nie chciał połączyć. Pomimo ponownych restartów wyjmowania wkładania itd...wielokrotnie.
Dopiero po wybraniu trybu auto jakoś poszło. Mimo, że pokazuje LTE dwie kreski.
Na mapach zasięgu Internetu Cyfrowego Polsatu zasięg jest na pasku dwie kreski czasami zmienia się na jedna kreskę.
Nie działa tak jak powinno.
Jeżeli chodzi o wahania zasięgu??? Ja nie wiem co za tym słowem się kryje.
Mam antenę zewnętrzną (jedyne 1 zł więc wziąłem) niestety ruter do LTE to już wydatek 230 zł. Nie wiem może czas podjąć męską decyzje o zamontowaniu takiego zestawu.
Przetestowałem też antenę tzw. parapetówkę niestety bez zmian.
Ogólnie jedno wielkie bagno...
Nadajnik to wieża radiowa ponad 100m w nocy widać ode mnie z domu sygnalizację świetlną tejże stacji.Czy mój komputer stoi od strony nadajnika czy nie internet działa tak samo.Odległość około 4 do 6 km.
Póki co to internet działa bez zmian. Czasem nawet łączy się przez WCDMA czy jakoś tak. Czego w sumie nie ma w ustawieniach.