Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Excel jak zablokować wiersz po wpisaniu danych.

jotko 09 Dec 2010 13:40 6319 6
    jotko
    Level 20  
    Witam
    Mam skoroszyt an którym pracuję kilka osób . Dane wpisywane są przez osoby w różnym czasie. Istnieje ryzyko że ktoś pomyłkowo zmieni pole wyboru lub nadpisze wiersz.
    I tu mam pytanie : Jak wstawić check box obok wierszy który by blokował do edycji wiersze już wypełnione?

Zrobiłem macro ale niestety nie mam doświadczenia co dalej. Gdy przez View code edytuje Check box i podłączam macro niestety on nie działa.

Pracuję na Excelu 2002 SP3 wersja en. ( juz poprawiłem / ad post ponizej)

Dzięki za wszelką pomoc. Ten post bedzie również kolejnym moim krokiem w kierunku poznawania Excela.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
    fascynat
    Level 24  
    jotko wrote:
    Pracuję na Excelu 2020 SP3 wersja en.

O takiej wersji, to pewnie nawet jeszcze w Microsoft nie myślą ;)

Poczytaj np. tutaj i tutaj
    jotko
    Level 20  
    Ad link 1 i 2
    Chronie cały arkusz oprócz kilkudziesięciu wierszy do których są wpisywane dane.
    Czy można je blokować do edycji po wpisaniu danych lub odblokować jeżeli zajdzie taka potrzeba.

Lub może jekieś ostrzeżenie przed edycją. "UWAGA bedziesz zmianiał wartości."

Swoja drogą ciekawe jak bedzie wyglądał Excel 2020:?:
    fascynat
    Level 24  
    Oczywiście, że można. Wszystko co jest możliwe do zrobienia ręcznie, z menu, jest także do zrobienia przy pomocy makra. Trzeba się pobawić.