Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nagłosnienie do salonu 25m2

mobilek2000 09 Gru 2010 17:45 1209 3
  • #1 09 Gru 2010 17:45
    mobilek2000
    Poziom 13  

    Witam wszystkich. Przyszla pora na zmiane mojego nagłośnienia. Obecnie posiadam kino domowe samsung 600W jakis juz starszy model ale zamiast frontow mam podpiete 2 kolumienki stx-f130. Ten zestawik bardzo mi odpowiada jednak zmienilem tv na wiekszy i male stxy nie wygladaja juz tak fajnie ;] poza tym przy glosniejszym sluchaniu zagluszaja subwoofer i nie jest juz taka fajna jakosc dzwieku. A więc tak na ten sprzet planuje przeznaczyc ok. 1000 zł chyba ze nie znajde z wami nic takiego to moze poczekam i doskladam. Ale mowie od razu ze wolalbym tej kwoty nie przekraczac. I teraz mam do was pytanie. Czy zostawic sobie te stxy jako efektowe kolumienki z tylu ? Nie wiem czy oplaca mi sie robic 5.0 , 5.1 skoro uzywalbym tego tylko do ogladania meczow itp. ( nie ogladam filmow z dvd itp). Zastanawiam sie nad scherzo 350 i do tego Yamaszka ax-700. Mialbym stereo i to by mi pewnie wystarczylo tylko szkoda mi zeby sie tamte kolumienki marnowaly. Co byscie mi doradzili? Czy taki zestaw ma szanse u mnie dobrze grac? Czy ten wzmacniacz nadalby sie do tych kolumn? Licze na szybko pomoc. Pozdrawiam

    0 3
  • #2 09 Gru 2010 18:55
    1471567
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 10 Gru 2010 15:01
    mobilek2000
    Poziom 13  

    a czy nie lepiej kupic jakies inne? Np stx- f180 ?

    0
  • #4 10 Gru 2010 15:40
    dues
    Poziom 28  

    Najlepiej nie kupować żadnych STXów z serii F.

    0