Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z odpalaniem auta Vectra A

daw1217 09 Gru 2010 20:49 1450 22
  • #1 09 Gru 2010 20:49
    daw1217
    Poziom 21  

    Witam mam takie pytanie posiadam Vectre A silnik 1.8i no i problem polega na tym ze czasami auto odpala jak kręce rozrusznikiem po 2 sekundach a czasami nawet po 10 sekundach nie chce odpalic a jak odpali to ciężko wymieniłem świece i przewody wysokiego napiecia co może byc powodem no dodam jeszcze ze nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny

  • #2 09 Gru 2010 21:49
    matek00
    Poziom 10  

    A jak akumulator się "trzyma"? Ile lat ma?

  • #3 09 Gru 2010 22:09
    daw1217
    Poziom 21  

    Akumulator dobry sprawdzałem testerem 2 letni

    Dodano po 1 [minuty]:

    Aha dodam jeszcze ze czyściłem styki w rozruszniku i klemy tak samo

  • #4 09 Gru 2010 22:19
    matek00
    Poziom 10  

    A wcześniej tak nie było? A ile aku ma Ah i A?

    Dodano po 4 [minuty]:

    A jeszcze jedno. Jakim testerem go sprawdzałeś?

  • #5 10 Gru 2010 17:59
    daw1217
    Poziom 21  

    akumulator 55ah 420a a tester to VAS 5097.

  • #6 10 Gru 2010 18:12
    Izzyrajder
    Poziom 10  

    Po 10 sekundach kręcenia akumulator słabnie czy kręci z równą prędkością i zaskakuje po 10 sekundach? Sprawdź kopułkę może być do wymiany (i palec!)

  • #7 10 Gru 2010 18:41
    deexica
    Poziom 17  

    Witam. Na 90% problem tkwi w aparacie zapłonowym (kopułka ,palec i te droższe to cewka i moduł). Nie polecam wymiany u mechanika cewki ( bo kto wie jak to złoży).Ja miałem z tym same kłopoty co mechanik to mądrzejszy. A resztę sam możesz sobie wymienić( tylko że moduł nowy kosztuje chyba około 300zł GM i cewka 250 zł).Miałem vectre , te same problemy i wydałem fortune .
    Kupiłem Używany aparat na 'allegroszu' za 120 zł i vectra chodziła.
    Myślę że to właśnie to.Pozdrawiam.

  • #8 10 Gru 2010 18:53
    Izzyrajder
    Poziom 10  

    do mojej starej viki c16nz moduł 70 zł, także nie panikuj!! Kopułka i palec to jakieś 80 zł. Cewke na szrocie spróbuj znaleźć. W viki remont silnika za 600 złotych zrobisz także nie bój żaby

  • #9 10 Gru 2010 19:11
    deexica
    Poziom 17  

    Izzyrajder napisał:
    do mojej starej viki c16nz moduł 70 zł, także nie panikuj!! Kopułka i palec to jakieś 80 zł. Cewke na szrocie spróbuj znaleźć. W viki remont silnika za 600 złotych zrobisz także nie bój żaby



    Moduł 70zł?-chyba ze szrotu (nie ma gwarancji i do tego firmy kszak -bo używka GM 120zł)
    Cewka na szrocie? Jaki szrot "rozpier..." aparaty żeby sprzedać cewkę?

  • #10 10 Gru 2010 20:21
    Izzyrajder
    Poziom 10  

    napisałem że do mojej Viki moduł tyle kosztuje i tak jest na allegro po 70 zł możesz sprawdzić, a z cewką masz rację kolego :) nikt aparatu nie rozwala ale w aparacie zapłonowym mojej VIKI nie ma cewki zapłonowej!(a gdzie jest?)
    PS
    tu jest to rozrysowane ;)

  • #11 10 Gru 2010 20:27
    ociz
    Moderator Samochody

    Skończcie wreszcie pisać te pierdoły o cewkach i modułach, C18NZ to nie C16NZ.

  • #13 10 Gru 2010 20:39
    ociz
    Moderator Samochody

    deexica napisał:
    "Co ma piernik do wiatraka? "

    Sprawdź sobie jak wygląda układ zapłonowy w C18NZ to zobaczysz.

  • #14 10 Gru 2010 20:43
    deexica
    Poziom 17  

    Któż taki wie jaki to silnik?!!!!!!

    Dodano po 1 [minuty]:

    deexica napisał:
    Któż taki wie jaki to silnik?!!!!!!


    :) nikogo nie chce buntować

    Dodano po 2 [minuty]:

    ociz napisał:
    deexica napisał:
    "Co ma piernik do wiatraka? "

    Sprawdź sobie jak wygląda układ zapłonowy w C18NZ to zobaczysz.




    a odpowiedz na pyatanie wkońcu:p

  • #15 10 Gru 2010 20:58
    ociz
    Moderator Samochody

    deexica napisał:
    Któż taki wie jaki to silnik?!!!!!!

    Każdy kto umie czytać i nie ma problemów emocjonalnych.

  • #16 10 Gru 2010 21:01
    deexica
    Poziom 17  

    Wiec jaki jest problem?:)

    Dodano po 1 [minuty]:

    deexica napisał:
    Wiec jaki jest problem?:)

    I znasz odpowiedż:)
    Bajo - nie wiem w co gracie na tym forum;p

  • #17 10 Gru 2010 21:05
    daw1217
    Poziom 21  

    Panowie piszecie o wszystkim ze nie wiem kogo słuchać?pisałem silnik 1.8i 90km pojemność 1797 bodajze

  • #18 10 Gru 2010 21:11
    deexica
    Poziom 17  

    Napisałem ci (pierwszy post) w czym rzecz i w czym jest problem.
    - a reszta to sprzeczka;)

  • #19 10 Gru 2010 21:13
    daw1217
    Poziom 21  

    Ok a nie da sie tylko poczyscic tego wszystkiego no i czy to będzie mialo wpływ na spalanie?

  • #20 10 Gru 2010 21:20
    deexica
    Poziom 17  

    deexica napisał:
    Napisałem ci (mój pierwszy post) w czym rzecz i w czym jest problem.
    - a reszta to sprzeczka;)


    Dodano po 3 [minuty]:

    Kur.. piszemy o Spalaniu czy o odpalaniu!
    Moderator!!!!!!!!!!!!Żyje?

  • #21 10 Gru 2010 21:24
    daw1217
    Poziom 21  

    Spoko rozumiem no to mnie zastanawia tylko ze czasami na dotyk odpali a czasami ma wrażenie jak akumulator słabnie jak rozrusznikiem kręce ale akumulator jest dobry

  • #22 10 Gru 2010 21:34
    deexica
    Poziom 17  

    Masz problem z iskrą(pradem) Moduł raz działa raz nie (nie kumałem tego nigdy).Jak Już nie to,,, to problem cofania paliwa- pompka;)

  • #23 10 Gru 2010 22:04
    daw1217
    Poziom 21  

    Ok posprawdzam jak będzie to to to bede wdzięczny za poradę w najbliższym czasie napisze co i jak

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME