Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Packard Bell - Wasze opinie

MrAdalbert 09 Dec 2010 21:25 36519 18
  • #1
    MrAdalbert
    Level 14  
    Witam
    Mam zamiar kupić laptopa firmy Packard Bell. Znalazłem świetną ofertę, tylko czy warto...
    Nie mam zielonego pojęcia jak one się spisują w praktyce. Czy po jakimś czasie są z nimi problemy? Czy może też działają bezproblemowo i są warte polecenia?
  • #2
    Setarkos
    Level 18  
    bezproblemowe lapy to toshiby ewentualnie sony mac

    reszta to druga liga

    za mało miałem doczynienia z PB ale raczej są ok
  • #3
    _1KOKO
    Level 33  
    Bardzo fajne sa te laptopy ale w razie czego jakiejś awarii to laptopa na gwarancje trzeba wysłać do Czecz do Acera :) poza tym w nich biosy sie sypią przy aktualizacji :)
  • #4
    demeus
    Level 18  
    Laptopy bardzo przystępne w swojej klasie cenowej, o ile dobrze kojarzę to te laptopy są tylko markowane przez PB, a producentem jest ktoś inny, ponieważ wiele bliźniaczych modeli występuje pod marką Advent oraz pod kilkoma innymi praktycznie nie znanymi markami.

    --
    pozdrawiam,
    demeus
  • #5
    Januszf777
    Level 27  
    Witaj.
    Ładnych "parę" lat temu miałem do czynienia z firmą Packard-Bell i muszę przyznać, że był to sprzęt (laptopy) nie do zarżnięcia. W tamtych latach tego typu kompy były nowością na polskim rynku, a jak później weszły na nasz rynek np. TI to były w porównaniu do PB tak delikatne, że aż strach. Czasy się zmieniły ale jeśli chodzi o solidność konstrukcji to naprawdę polecam, sprzęt odporny nawet "na teściową". (Używany przez US Army).
  • #6
    demeus
    Level 18  
    Chyba używany przez cywilnych pracowników US Army w domach :D

    Elektronika wojskowa ma baaardzo wyśrubowane parametry, zwie się to normami. I niestety te laptopy, które my znamy się tam nie kwalifikują, oni mają specjalne projektowane i bardzo drogie komputery jak na kieszeń kowalskiego.

    --
    pozdrawiam,
    demeus
  • #7
    Januszf777
    Level 27  
    Polemizować nie będę ale mam zaufanie do PB choć faktycznie OBECNIE to co trafia na ogólnodostępny rynek nie jest "US-Army". Niemniej jednak polecam, wykonanie nawet tych "odrzutów" jest nienaganne.
  • #8
    klin
    Level 2  
    TS11HR
    Totalny złom. Dwa razy w serwisie: przegrzewa się tak że się zawiesza (restartuje). Za pierwszym razem wymienili płytę główną i po tygodniu wrócił do nich.
    Za drugim razem wymienili układ chłodzenia [naprawa trwała 3 tygodnie bo nie mieli części). I teraz znowu jedzie do naprawy ponieważ znowu się przegrzewa i restartuje się jak się przegrzeje (ten sam problem od samego początku). Zapomniałem nadmienić że za pierwszym razem jeszcze była uszkodzona wtyczka sieciowa. Zaś teraz doszedł jeszcze problem z zasilaczem - jak nie ma prądu albo jak się odłączy go w trakcie używania to się przywiesza i nie ładuje - trzeba odczekać kilka minut (zasilacz musi być odłączony) - już nigdy w życiu nie kupię nic co jest firmowane logiem packard bell czy acer.
    W pracy mam acera - podobna historia - trzy wizyty (naprawiali jedno - psuli drugie) do dzisiaj jednej rzeczy nie naprawili ale nie miałem siły ani czasu bawić się w ciągłe wysyłanie lapka.
    NIE POLECAM !!!
  • #9
    marek62 0418
    Level 1  
    laptopy sa nic niewarte w ciagu 7 miesiecy trzy naprawy plyty glownej
  • #10
    klin
    Level 2  
    klin wrote:
    TS11HR
    Totalny złom. Dwa razy w serwisie: przegrzewa się tak że się zawiesza (restartuje). Za pierwszym razem wymienili płytę główną i po tygodniu wrócił do nich.
    Za drugim razem wymienili układ chłodzenia [naprawa trwała 3 tygodnie bo nie mieli części). I teraz znowu jedzie do naprawy ponieważ znowu się przegrzewa i restartuje się jak się przegrzeje (ten sam problem od samego początku). Zapomniałem nadmienić że za pierwszym razem jeszcze była uszkodzona wtyczka sieciowa. Zaś teraz doszedł jeszcze problem z zasilaczem - jak nie ma prądu albo jak się odłączy go w trakcie używania to się przywiesza i nie ładuje - trzeba odczekać kilka minut (zasilacz musi być odłączony) - już nigdy w życiu nie kupię nic co jest firmowane logiem packard bell czy acer.
    W pracy mam acera - podobna historia - trzy wizyty (naprawiali jedno - psuli drugie) do dzisiaj jednej rzeczy nie naprawili ale nie miałem siły ani czasu bawić się w ciągłe wysyłanie lapka.
    NIE POLECAM !!!


    Wrócił - wymienili zasilacz i wentylator (drugi raz to samo)
    Teraz testy i zobaczymy czy wróci do serwisu :)
  • #11
    klin
    Level 2  
    klin wrote:
    klin wrote:
    TS11HR
    Totalny złom. Dwa razy w serwisie: przegrzewa się tak że się zawiesza (restartuje). Za pierwszym razem wymienili płytę główną i po tygodniu wrócił do nich.
    Za drugim razem wymienili układ chłodzenia [naprawa trwała 3 tygodnie bo nie mieli części). I teraz znowu jedzie do naprawy ponieważ znowu się przegrzewa i restartuje się jak się przegrzeje (ten sam problem od samego początku). Zapomniałem nadmienić że za pierwszym razem jeszcze była uszkodzona wtyczka sieciowa. Zaś teraz doszedł jeszcze problem z zasilaczem - jak nie ma prądu albo jak się odłączy go w trakcie używania to się przywiesza i nie ładuje - trzeba odczekać kilka minut (zasilacz musi być odłączony) - już nigdy w życiu nie kupię nic co jest firmowane logiem packard bell czy acer.
    W pracy mam acera - podobna historia - trzy wizyty (naprawiali jedno - psuli drugie) do dzisiaj jednej rzeczy nie naprawili ale nie miałem siły ani czasu bawić się w ciągłe wysyłanie lapka.
    NIE POLECAM !!!


    Wrócił - wymienili zasilacz i wentylator (drugi raz to samo)
    Teraz testy i zobaczymy czy wróci do serwisu :)


    I znowu poszedł do serwisu (czwarty raz) - znowu z tym samym plus doszły jakieś problemy z głośnikami. I znowu serwis na siłę naprawia to samo zamiast wymienić lapka. Porażka. to był ostatni zakup Acera i Packard Bella do domu i do firmy.
    NIGDY WIECEJ !!!
  • #12
    mandrake13
    Level 27  
    Miałem do czynienia z laptopami PB i jedyny problem jaki miałem z nimi to skompletowanie wszystkich sterowników. Poza tym naprawdę dobrze się sprawują. Może Kolega Klin trafił na jakiś gorszy egzemplarz.
  • #13
    klin
    Level 2  
    mandrake13 wrote:
    Miałem do czynienia z laptopami PB i jedyny problem jaki miałem z nimi to skompletowanie wszystkich sterowników. Poza tym naprawdę dobrze się sprawują. Może Kolega Klin trafił na jakiś gorszy egzemplarz.


    może być że gorszy egzemplarz - ale skoro wymieniają ci prawie wszystko (łącznie z płytą główną) i 3 razy system chłodzenia to raczej masz wszystko wymienione na nowe i to powinno działać a tu mój słabszy i starszy lapek lepiej działa w Diablo III niż ten model
    może być też inna sprawa -> partacze w serwisie (nie potrafią coś dobrze poskładać - tak miałem z firmowym acerem - jedno naprawili drugie psuli) - co nie zmienia faktu że uparcie wymieniają podzespoły zamiast całego lapka
  • #14
    aaadick
    Level 15  
    Witam. Może ja coś dodam od siebie :). Również mam ten sam model laptopa PB co kolega Klin. Użytkuję go od 5 miesięcy i jak narazie w ogóle nie mam z nim problemów. Wszystko śmiga jak należy. Oczywiście wgrałem czystego windowsa bez śmieci producenta. Jak kolega mandrake13 wspomniał, jest problem ze skompletowaniem sterowników. Poradziłem sobie, nagrałem na płytkę i teraz formatu się nie boję.

    Ja Ci mogę polecić, bo na prawdę - jak dla mnie fajny lapek.
  • #15
    buczol
    Level 1  
    Witam
    Mam EasyNote SJ51 od 6 lat, kupiłem używany z uszkodzoną baterią, więc przez te 6 lat chodzi zawsze na zasilaczu. Od 2 lat nie działa CD (w zasadzie to mi nie przeszkadza). Używam go notorycznie, praktycznie chodzi po 10-12 godzin dziennie. Czasem zdarza się, że włączony jest jeden, dwa dni bez przerwy i nic się nie dzieje. Bardziej "katowany" niż stacjonarny, i nic - nie chce się popsuć :)
    Ostatno w 40-stostopniwe upały trochę się zawieszał, ale podłożyłem mu metalową podstawkę (z obudowy od starego odtwarzacza video) i już temperatura mniejsza niż kiedy stał na drewnianym biurku - i teraz śmiga. Bluescreeny czasem wystąpią, ale to wyłącznie z powodu częstego eksperymentowania ze sterownikami (tylko i wyłącznie). Innych niespodzianek z nim nie mam. Służy mi jak wierny pies. Mam nadzieję, że posłuży mi jeszcze kolejne 6 lat, a może więcej ... Wydaje mi się, że mój egzemplarz nie jest "wyposażony w zaprojektowaną awaryjność" :)
    Mój "pies" rasy Packard Bell wabi się EasyNote SJ51 ma sierść WIN7 64 i biega, skacze, aportuje jakby miał 2 latka :)

    Pozdrawiam
  • #17
    kuba5813
    Level 8  
    Miałem już odoczynienia z 2 laptopami firmy Packard Bell niestety jak napisano powyżej biosy się w nich sypią laptopy tej firmy bardzo się przegrzewaja tak jak w moim 1 laptopie poszła grafika ich klawiatura jest bardzo podatna na wyłamanie.
    Szczerze nie polecam ci kupowac packard bella.
  • #18
    palifon
    Level 9  
    Posiadam laptopa tej firmy od 3 lat i działa bez zarzutu. Mam model LJ65 i mogę polecić jest to maszyna nie do zajechania. Również chodzi na okrągło na lato przy dużych upałach gdy pracuje na photoshopie stosuje podstawkę chłodzącą ponieważ się przegrzewa, jest to jedyny minus tego laptopa w mojej ocenie, mogę go szczerze polecić.
  • #19
    mtwuff
    Level 14  
    Może warto spojrzeć na datę wpisu? Myślę, że pytający przez te 3 lata zdecydował się co ma kupić.