Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW T5 2010 problem z podłączeniem kierownicy multifunkcyjnej

garfield17 09 Gru 2010 21:39 2708 11
  • #1 09 Gru 2010 21:39
    garfield17
    Poziom 12  

    Witam wszystkich,

    Koledzy może ktoś z was ma pomysł jak ruszyć kierownice multifunkcyjną w VW T5 z 2010r. po facelifcie. Oryginalnie autko miało standardową kierownicę z airbagiem, teraz ma multifunkcje która wcześniej kręciła również w VW T5. Po podłączeniu pod vcds'a widzi on airbaga natomiast nie ma komunikacji z kierownicą :/ Ponieważ T5 nie posiada modułu kierownicy trop poprowadził nas w kierunku przełącznika zespolonego który wymieniliśmy na 6Q0953513G który rzekomo był odpowiedzialny za ten feler lecz niestety nadal brak komunikacji :(

    Ręce mi jush opadają... Wie ktoś może jak to ugryźć ?

    1 11
  • #2 02 Mar 2014 16:56
    501238975
    Poziom 21  

    Zastanawia mnie czy udało Ci się rozwiązać ten problem, zamierzam wstawić sobie kierownicę z multifunkcją do t5 z 2010r. ale jak patrzę że pojawiają się takie problemy to nasuwa mi się pytanie co proponowałbyś mi sprawdzić przed jej zakupem, aby później nie było niespodzianki ?

    0
  • #3 02 Mar 2014 18:09
    jokerro
    Poziom 33  

    Moduł kierownicy highline potrzebny i tasma pod kiere multi.

    2
  • #4 26 Sty 2015 20:21
    Pati
    Poziom 27  

    Witam! Ktoś z sukcesem uruchomił multi kierownicę w tym aucie? Po Wymianie samej kierownicy znika sygnał i brak komunikacji z nią. Ma ktoś jakieś sugestie?
    Pozdrawiam!

    0
  • #5 26 Sty 2015 20:49
    jokerro
    Poziom 33  

    Co procz kierownicy multi wymieniłeś?

    3
  • #6 26 Sty 2015 23:09
    Pati
    Poziom 27  

    na razie jeszcze manetkę na tempomat'ową ale to tylko dlatego, że chcę dołożyć też tempomat.

    0
  • #7 10 Wrz 2017 16:59
    tymont5
    Poziom 2  

    Witam czy został problem jakoś rozwiązany ?

    0
  • #8 11 Wrz 2017 00:35
    kozik20l
    Poziom 13  

    Moduł w kierownicy komunikuje się z modułem bornetz po szynie LIN. Pin 3 w sterowniku multifunkcji z pinem 17 w białej kostce w bornetz. Natomiast pin 1 w sterowniku kierownicy to masa, pin 2 to plus staly pin 4 to klakson.

    0
  • #9 11 Wrz 2017 01:01
    tymont5
    Poziom 2  

    więc muszę zmienić modułem bornetz żeby Multifunkcja działała?
    dodam że moduł w kierownicy mam od Multifunkcja taśma też jest tylko został Stary pająk z przyciskami od komputera i tempomatu

    0
  • #10 11 Wrz 2017 07:00
    kozik20l
    Poziom 13  

    Najpierw sprawdz czy jest w bialej kostce 72pinowej zaprawiony pin 17 musi być połączony on z pinem 3 w module w kierownicy oraz sprawdzić czy dochodzi zasilanie. Bornetz raczej nie trzeba zmieniać co najwyżej kodowanie vcds-em

    1
  • #11 02 Gru 2017 18:19
    tymont5
    Poziom 2  

    witam pin 17 jest pusty co dalej ?

    Dodano po 11 [minuty]:

    przepraszam pin jednak jest co dalej ?

    0
  • #12 18 Gru 2017 13:21
    tymont5
    Poziom 2  

    jak zakodowac Multi funkcje i w jakim sterowniku

    0