Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WWW pobieranie na hasło

06 Paź 2004 08:50 2294 22
  • Poziom 21  
    chce aby uzytkownik przed pobraniem programów itp z mojej strony www musiał podac hasło i login który ja my przydzielam jak to zrobic ?
  • Poziom 42  
    Albo jakieś skrypt w JS, albo poczytaj o pliku .htaccess
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie wiem czy o to Ci chodzi :?:
    Spróbuj tego skryptu. Hasłem jest nazwa pierwszej strony jaka ma się otworzyć.
    Jeśli chcesz zobaczyć jak to w praktyce wygląda napisz na PW podam Ci linka.

    -------------------------------------------------------------------------------<HTML><HEAD><TITLE>FOTKI - Podaj tajny KOD ;)</TITLE>
    <META content=RW name=author>
    <META content=pl name=language>
    <BODY background=bgeqn.gif>
    <SCRIPT language=JavaScript>

    function password (pass) {

    var password = ''


    if (password != null){
    location.href= pass + ".htm";
    }
    }
    </SCRIPT>

    <H1 align=center><FONT face=Arial>Po podaniu hasła ukażą się fotki.</FONT></H1>
    <HR>
    <!-------------------------------------------------->
    <P align=center><BR><BR>Podaj hasło: </P>
    <FORM name=login>
    <P align=center><INPUT name=pass><BR><BR><INPUT onclick=password(form.pass.value) type=button value=Wejście>
    </P></FORM>
    <P><BR><BR></P>
    <HR>
    <!-------------------------------------------------->
    <P>&nbsp;</P>
    <P align=center><BR></P></BODY></HTML>



    -------------------------------------------------------------------------
    Ma to być plik z rozszerzeniem *.htm
  • Poziom 21  
    wielkie dzieki wykorzystałem ten skrypt jednak jezeli jak kto zna jakie inne skrypty itp piszcie na forum

    PS. htm lub html :)
  • Poziom 17  
    proponuje zajrzec na forum php forum.php.pl
  • Poziom 21  
    sciągłem scrypt w formacie php jednak otwiera mi sie za pomocą allplayer jak moge sprawdzic ten plik
  • Poziom 12  
    Skrypt php możesz sprawdzić na dwa lub więcej sposobów:
    1. Wrzucasz go na serwer z obsługą php i patrzysz na wyniki.
    2. Instalujesz u siebie na komputerze apache z obsługą php i łączysz się do własnego komputera jako do serwera www.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Wklej tutaj ten skrypt, to powiemy Ci więcej.
  • Poziom 21  
    wrzuciłem pliki na serwer który wykorzystuje obsługujący PHP ale nie bardzo podoba mi się funkcjonowanie tych plików
  • Poziom 12  
    Jeżeli chcesz, aby Twój system zabezpieczeń był dobry to nie używaj tego skryptu Javy, który wysłał mac, gdyż wystarczy przejrzeć plik filtr.ini i prześledzić zmienne znalezione w index.htm, aby otrzymać nazwę pliku z hasłami. Po tym, można go bez problemu pobrać i sprawdzić. Mi to zajęło 15 min.

    Natomiast skrypt które umieściłeś nie służą do udostępniania danych pod hasłem, ale pierwszy do blokowania ip, a drugi do robienia ankiet, tylko jest niekompletny.

    Sprawdź ten skrypt, powinien działać w miare dobrze.
  • Poziom 21  
    maciek_dz--ten sytem jest jak narazie naj pewniejsz jaki do tej pory testuje i rzeczywiscie racje ze te inne systemy zabezpieczen są kijowe tylko ze jak do tej pory nie miałem stycznosci z php i nieznam sie zabardzo z php i musze nadrobic braki nieiwem w związku z tym czy pliki php mozna edytowac czy takich plików sie nie edytuje i jeszcze jedno wrzuciłem to co udostępniłes na moją strone jednak po kliknięciu na (Nowe Konto) brak reakcji sprawdz sam :


    http://www.opisy.private.pl/logowanie_php/index.php
  • Poziom 12  
    A umieściłeś na serwerze wszystkie pliki? U mnie działa w porządku
  • Poziom 19  
    Jakie kodowanie znaków dałeś , że moja Operka nie widzi polskich literek ?
  • Poziom 21  
    maciek_dz napisał:
    A umieściłeś na serwerze wszystkie pliki? U mnie działa w porządku


    tak jak sciągłem tak je wrzuciłem na serwer wszystkie pliki bez rzadnej edycji
  • Poziom 21  
    to napewno serwer z którego korzystam ma jakiś problem (www.piwko.pl) może ktoś zna jakiś darmowy serwer www obsługujący PHP
  • Poziom 21  
    i znowu cos ni tak zobaczcie sami zarejestrujcie sie

    http://www.opisy.friko.pl/

    czy jak ktos zakłada nowe konto to musze cos gdzie wpisac z jednym z plików ? bo wolał bym aby system jeszcze wczesniej sie mnie pytał o zgode na przydzielenie hasła i loginu
  • Poziom 12  
    Z tego co mi się wydaje, to mozesz mieć źle ustawione prawa do pliku z hasłami dla odwiedzających, przez co oni nie mogą się zapisać, albo system nie może odczytać hasła.

    Jeżeli to nie tego wina, to trzeba będzie poszukać innego serwera, bo u mojego kolegi (wcześniej podałem linka) wszystko działa.
  • Poziom 21  
    więc moze ktos mi powie co zrobic by adres witryny strony na serwerze był nie widoczny w adresie strony czyli np:

    http://www.opisy.private.pl/opis3.html <opis3.html> zeby to było nie widoczne dla uzytkowników?
  • Poziom 12  
    Trzeba wrzucić wszystko w ramki (lub w pływające ramki) i dzięki temu strona gł ówna pozostaje ciągle widoczna, a zmienia się tylko jej środek. Adres pozostanie wtedy niezmienny.

    Większość sposobów maskowania url się na tym opiera.