Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hollywood Dj Pro 212-puste obudowy, jakie głośniki wsadzić?

11 Gru 2010 17:10 2205 12
  • Poziom 9  
    Witam gorąco. Posiadam kolumny Hollywood Dj Pro 212, są w nich spalone głośniki, więc pomyślałem żeby wymienić je na coś konkretnego, tak abym mógł nimi nagłośnić imprezy w plenerze albo dyskoteki w klubie i na salach. Jakie głośniki polecacie, aby był b. dobry bas no i jakieś gwizdki do sopranu. Nie znam się na tym wcale, więc proszę nie krytykować. Mam już na oku takie głośniki czy one sobie poradzą?
    BEYMA 12P1000/Nd
    EMINENCE 12", DELTA-12A
  • Poziom 21  
    Obudowy dobiera się[buduje]pod konkretne głośniki,nie odwrotnie.
  • Poziom 9  
    A ten co podałem <beyma> dobrze by zagrał? No niestety ale mam tylko takie obudowy, i muszę wsadzić tam jakieś głośniki.

Dodano po 2 [minuty]:

A i tak przy okazji ile kosztuje przewinięcie głośnika?
  • Poziom 9  
    Postanowiłem się posłuchać ran innych i zbuduję obudowę pod konkretny głośnik. Teraz zostaje tylko kwestia kupna głośnika- który z tych najlepszy i który najlepiej zagra? Polećcie coś od siebie może jest jakiś lepszy głośnik w tym przedziale cenowym?;)Zależy mi na mega basie który rozniesie wszystko. Oto moje propozycje:
    beyma 18sw1600nd
    beyma 18p1200nd
    beyma 18lx60
    CELESTION FTR18-4080FD
  • Poziom 18  
    Czyli rozumiem budżet do 1100zł na głośnik? Jeżeli tak to ja polecam B&C 18NW100. Super firma, dobry głośnik.
  • Poziom 9  
    To znaczy tak do 1500zł za głośnik max.;)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Taki budżet i STX, to nie wypada. Najlepiej byłoby zrobić subbas na głośnku który poleciłem i do tego dwie nadstawki zrobione na celestionie truvox 1225 z gwizdkiem selenium bodajże d880i. Wyjdzie nieco ponad 1700zł za wszystkie głośniki. Wesołych Świąt!:D
  • Poziom 13