Ps. w złym dziale umieściłem temat. proszę modów o przeniesienie do działu HDD
zbrobiłem test dysku twardego HD Sentinelem
napisałem do sklepu internetowego, w którym kupiłem dysk. Odpisali, żebym wysłał im dysk a oni wyślą dysk do autoryzowanego serwisu w celu ekspertyzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy.
moje pytanie... jak profesjonalnie opisać moją usterkę, którą wyśle do sklepu wraz z dyskiem?
dołączam jeszcze screeny z HD Sentinel

zbrobiłem test dysku twardego HD Sentinelem

napisałem do sklepu internetowego, w którym kupiłem dysk. Odpisali, żebym wysłał im dysk a oni wyślą dysk do autoryzowanego serwisu w celu ekspertyzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy.
moje pytanie... jak profesjonalnie opisać moją usterkę, którą wyśle do sklepu wraz z dyskiem?
dołączam jeszcze screeny z HD Sentinel

