Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw Passat 2.0 tdi. Czy warto kupić?

szczesny 13 Gru 2010 19:18 4881 5
  • #1 13 Gru 2010 19:18
    szczesny
    Poziom 2  

    Witam. Mam zamiar kupić Vw Passat b6 lub Audi a4 b7 z silnikiem 2.0 tdi o mocy 140 KM. Słyszałem, że jest to niezbyt udany silnik, ale są wersje 8V bez balanserów, które są wytrzymalsze. Czy to prawda? Jak mam je rozpoznać?

    0 5
  • #3 16 Gru 2010 12:11
    Falco76
    Poziom 25  

    Ostatnio walczyłem z kolesiem, żeby uruchomić passata silnik 170KM. Komputer nie pokazywał żadnych błędów. Serwis powiedział, że naprawa może kosztować od 2000 do 12000pln. Po tygodniu sprawdzania wszystkiego, zaczynając od pompki w zbiorniku - znaleźliśmy padnięty jeden wtrysk (siemensa) i nie podawało napięcia. Komputer - zero błędów i możesz sobie szukać. Po wymianie, po 2 miesiącach w Szwajcarii auto stanęło i d..pa. Holowanie, serwis ... diagnoza padnięty następny wtryskiwacz - koszty z holowaniem - 4 700pln. Samochód ma przejechane 100tyś km. To tyle jeżeli chodzi o silnik 2.0 i pompowtryski. Co do 8V się nie będę wypowiadał.

    0
  • #4 16 Gru 2010 13:41
    Tommi029
    Poziom 17  

    wszystkie passaty b6 mają wałki wyrównoważające 8Vrównież, audi 2.0 tdi też. Nie miały ich auta klase niżej-golf, a3 itd.

    0
  • #5 16 Gru 2010 14:04
    7323824
    Poziom 17  

    pompowtryski siemensa to porazka- uszkodzenie jednego i auto nie odpala brak bledow w diagnozie a koszt jednego to 2-2,5tys.podróby albo padają po miesiącu albo od razu są problemy.

    0
  • #6 16 Gru 2010 17:00
    szczesny
    Poziom 2  

    Dzięki za przykłady. Poszukam tych samochodów z 1.9 tdi lub w benzynie. Może nie będę miał dużych wydatków :)

    0