Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pompa wtryskowa Audi A6 2.5TDI

13 Gru 2010 20:07 6986 13
  • Poziom 13  
    Witam kolegow.
    Czy moze ktos mi podpowiedziec czy pompa o nr.059 130 106C bedzie mi chodzic zamiast nr.059 130 106B.Model z literka C osobiscie demontowalem,tyle ze byla z samochodu z automatyczna skrzynia biegow.Model z B ma uwalony sterownik,posiadam sterownik silnika do C.Jak ktos meczyl podobny temat i moze cos podpowiedziec to z gory dziekuje.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 13  
    roznia sie tylko koncowkami,manual czyli B ..........06 natomiast z automatu C ..........10
  • Poziom 31  
    Powinno zagadać.
    Problem jest jak się zamienia pompy z numerem poniżej (chyba)...026 na pompę z numerem wyższym niż 026. (lub odwrotnie)
  • Poziom 13  
    boje sie ze podepne druga pompe i poleci w kosmos,podpielem po wtyczke doslownie na chwile i zaczelo cos w niej pstrykac jak przerywajacy przekaznik.Nie pamietam zeby pompy bzeczaly bez zaplonu,mam gdzies sterownik od tej pompy.Pamietam ze na przelomie 99r. a 2000r. zmienial sie sterownik na edc15.Ta z ......06 jest z 99 a .......10 z 2000r.Jutro poszperam za sterownikiem i zerkne jaki mam sterownik w aucie.
  • Poziom 31  
    Hałasował elektrozawór N108, dlatego, iż po wyłączeniu zapłonu, zasilanie sterownika(po zapłonie) utrzymóje się jeszcze przez jakiś czas. Podepnij woltonierz, wyłącz zapłon i poczekaj, aż napięcie spadnie do 0. Wtedy przekładaj.
  • Poziom 13  
    Sama pompa pod ktsem niema zadnych bledow,po podpieciu pod wtyke auta bzeczy i wywala awrie sterownika,podpiecie drugiego sterownika silnika odpada roznica na wtykach.Podzwonilem po pompiarzach i mowia ze niebedzie chodzic roznica w oprogramowaniu pompy i mechaniczna wewnatrz samej pompy.Sama reanimacja starej pompy raczej nie pomoze za wiele bez gruntownego remontu,przegrzane kable na nastawniku,pewnie przytarty tloczek.

  • Poziom 27  
    Tych pomp nie zamienisz ale zawsze można zregenerować starą i jest się pewnym ze ma być ok
  • Poziom 13  
    Nie wiem co masz na mysli regeneracja pompy,bo jak wymiana sterownika i naprawa mechaniki to ok.ale jezeli tylko naprawe sterownika to dzieki,bo za chwile wroci jak bumerang,skoro juz sie topia kable na nastawniku to chyba ciezko mu tam.w moim regionie pompiarze wolaja 2000-2500 tys(nowy sterownik itp.)temat mozna uznac za zamkniety podmiana pompy na C odpada,dzieki za wszelkie podpowiedzi i sugestie zaczynam szukac drugiej pompy.
  • Poziom 32  
    Daj fotke tych potopionych kabli, coś mi tu śmierdzi, tam nie ma aż takich prądów żeby izolacja mogła się topić. Jak jest przycięty tłoczek to leci element sterujący jego pracą, chyba że ktoś już grzebał i wpakował bardziej wytrzymalszy.
  • Poziom 13  
    Jutro jak opanuje balagan podesle foto.Juz mam drugiego kapcia z podobna pompa,brak bledow na plaka pali od strzalu,ma moc,nie kopci,zgasisz nie zapala.

  • Poziom 27  
    Normalne po paroletniej eksplatacji
  • Poziom 13  
    Jezeli to normalne,to jaki czynnik na to wplywa,skoro dwa kable wyzej w idealnym stanie? Dalem pompe do zrobienia,w poniedzialek bede wiedzial czy byla proba reanimacji elektroniki.