Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

szkoła zawodowa monter-elektronik

pawel2202 13 Dec 2010 21:24 4206 8
    pawel2202
    Level 11  
    Witam!
    Niedługo kończę gimnazjum, i chce iść na profil monter-elektronik. I właśnie chciałbym się dowiedzieć czy dużo się naucze o elektronice ze szkoły czy z praktyki? Dodam że w zakładzie w którym będe miał praktyki, to ta firma głównie zajmuje się: zakładaniem alarmów w domach, zakładaniem TV(talerze),monitoring itp.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)
    Czubeq15
    Level 16  
    W szkole teorii w zakładzie praktyki :) Zobaczysz jak te rzeczy bardzo się różnią. W szkole powiedzą jak co jak zrobić, wydawać się będzie proste ale w praktyce spotkasz wiele problemów które właśnie tam nauczysz się rozwiązywać. Sam jestem uczniem technikum ale na profilu technik pojazdów samochodowych :) Do wykonywania zawodu jest potrzeba zarówno teoria jak i praktyka.
    Pozdrawiam.
    User removed account
    User removed account  
    Czubeq15
    Level 16  
    Ja wcale nie mówię że wolę teorię od praktyki. Ale te dwie rzeczy są przydatne. Tyle że podczas praktyk zdobywanie wiedzy powinno być przyjemnością, bo robię co lubię i mam z tego wiedzę której nie ma w podręcznikach.
    pawel2202
    Level 11  
    no prawda, tyle że w tym zakładzie to zajmują się montowaniem alarmów, monitoringu itp. i moje pytanie czy w tym przypadku czegoś więcej się naucze oprócz wedzy książkowej? dodam że kiedyś ta firma zajmowała się także naprawianiem telewizorów itp. tylko z tego zrezygnowali :/ a za to otworzyli dodatkowo salon (czy punkt jak zwał tak zwał) Cyfrowego Polsatu.
    Pozdrawiam :)
    jarek12345
    Level 11  
    pawel2202 wrote:
    Witam!