Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sprzęt audio do pokoju ok. 30m2 za ok. 1500 zł

apud_salata 13 Dec 2010 21:45 1754 0
    apud_salata
    Level 10  
    Witam,

co prawda jest to mój pierwszy post na tym forum, jednak rady z forum elektrody wielokrotnie mi już pomogły, więc mam nadzieję, że teraz nie będzie inaczej.

W związku z tym, że nie siedzę w temacie audio/kina domowe i nie znam się na tych kwestiach prosiłbym o pomoc w doborze sprzętu grającego. Przeglądałem już forum np. FAQ: Audio, co kupić - Stereo czy kino domowe, ale mimo ciekawych spostrzeżeń nie rozwiązało to do końca mojego problemu. Przedstawię go w punktach - dla łatwiejszej analizy przypadku:

- poszukuję sprzętu, który mógłby robić za "centralę" dźwiękową w pokoju, do której można podłączyć TV, komputer itp.
    - chciałbym też w komplecie (albo i nie w komplecie, byleby działało wszystko ze sobą) kupić odtwarzacz DVD
    - jako, że słoń nadnepnął mi na ucho - większą wagę przywiązuję do funkcjonalności (70%) niż do samego dźwięku (30%) - oczywiście jakieś szumy wyraźne tudzież trzaski wyłapię, ale od poziomu "poprawnego" nie czuję różnicy między Denonami, Pioneerami itp.
    - w związku z powyższym, sprzęt powinien być maksymalnie uniwersalny - powinien mieć najpopularniejsze i najczęściej wykorzystywane wejścia/wyjścia (HDMI, Aux, s-video, USB itp.), aby nie było problemu z podłączeniem np. komputera (nie musi mieć nic wspólnego z iPodami itp., bo nie mam i nie będę miał, więc szkoda, żeby takie opcje się marnowały). Wiem, że wysokie modele odtwarzaczy nie obsługują filmów z Divx'ów, VCD itp., więc może to być cokolwiek co reprezentuje stosunkowo wysoką jakość razem z dużym spektrum możliwości - nie przywiązuję wagi do firm, byleby nie był z Biedronki :)