Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Laguna II kopci i znika płyn

14 Gru 2010 19:03 12192 11
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ja wiem że nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale sprzedaj to w cholerę, tan silnik to porażka jeśli chodzi o naprawę i koszty.

    Co do kopcenia na czarno, EGR do czyszczenia, oraz cała ta "puszka" w której jest EGR.
    Znikający płyn? Dużo powie test na CO2 w układzie chłodzenia.

    A te turbiny nigdy do cichych nie należały.
  • Poziom 9  
    kolego znikajacy płyn to ewidentni uszczelka albo pekniecie ale to dowiesz sie jak sciagniesz głowice i zrobisz ja na szczelnosc a czrny dym to albo egr albo filtr powiecza moze nie dobry i nie dostaje tyle powiecza ile powino i moze kopcic na czarno

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Ostatni raz widzę u Kolegi taką pisownię. Następnym razem będą leciały ostrzeżenia.

  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 31  
    Cytat:

    Test CO2 da się zrobić w zwykłym warsztacie czy musi to być jakiś bardziej specjalistyczny?

    Jest w sprzedaży płyn reakcyjny którym sprawdzisz.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    EGR nie zaślepisz, nic to nie da, a wyczyszczenie oraz przyuczenie na pewno pomoże.
  • Poziom 39  
    Przyczyną czarnego dymienia w połączeniu z hałasem "niby turbiny"(świst), może być nieszczelność w dolocie sprężonego powietrza: węże, oringi chłodnica powietrza.
    Miejsca zapaćkane czarnym olejem, zdradzają nieszczelność.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    raczej tylko regeneracja lub kupno używanej nowa raczej nie wchodzi w gere wysokie koszty ja naprawialem te turbiny kosz ok 1300 pln trzeba zachować procedury przy wymianie ale to już inny temat pozdrawiam
    +
  • Poziom 2  
    Witam - Klubowicz Renault z tej strony.

    Współczuję Koledze - jeżdżę dokładnie tym samym (g...) G9T702. Turbo zmieniłem w zeszłym roku na regenerowane i działa (moje turbo pękło, i to dosłownie). Kilka namiarów poniżej:
    - moto remo z chorzowa 32-2040261 raczej nowe
    - 22-7833636 uzywane w warszawie Avisa
    - 22-8378961 turboserwis z warszawie ale drodzy
    - TURBO-SERWIS DZIEWIERZEWO 82 89-240 KCYNIA 660667745
    - oraz turbotech z Jaworzna i Ci mają najlepszą opinię tyle, ze regenerują "Twoje" a nie na wymianę, co oznacza +-3 dni.
    Nowa turbina to wydatek rzędu 3000zł i też dostaniesz roczną gwarancję.

    Przy okazji - turbo nie jest chłodzone cieczą - też mam ten problem że mi ubywa no i niestety pęknięta głowica lub co najmniej uszczelka (auto właśnie stoi u mechanika, w poniedziałek się dowiem). Sprawdź, czy przy krótkich przebiegach robi Ci się masło pod korkiem, jeśli tak - sprawa jest jasna.

    Generalnie rzecz biorąc, przykro mi to mówić, ale to auto i silnik jest dla hobbysty. W moim nie zmieniałem jeszcze chyba tylko tapicerki i chasis ;-).

    Pozdrawiam,

    P.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 6  
    Też mam podobny kłopot z Laguną II Dci 2.2 .Sprowadziłem ją z Niemiec w 2008 r. i zaraz zaczęły się problemy,na początku niewielkie (kopcenie na czarno).Już dwukrotnie był czyszczony EGR,pomagało ale nie na długo.Po przejechaniu kilkudziesięciu km kopcił nadal na czarno przy mocnym dodaniu gazu.Zacząłem używać dodatek uszlachetniający do diesli i pomogło w dużum stopniu.Poza kopceniem zaczęło ubywać płynu chłodzącego,najpierw niewiele a teraz to już bez zapasu płynu w bagażniku,nie ma co sie gdziekolwiek wybierać w drogę.Pojawiło się też dymienie na biało (z przerwami) i zanik ogrzewania.Prawdopodobnie też trzeba będzie sporo dołożyć do remontu.Czy ktoś wie jaki może być koszt związny np. z wymianą głowicy?