niech osoby, którym nawet się wiesza po serwisie napiszą kiedy wysyłały lapki do naprawy. Dopiero od niedawna asus dostał polecenie rework. Chodzi mi o to, że jeśli wysyłali lapki wczesniej to może w asusie nie mieli jeszcze pojęcia co robić...
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over thereSieter wrote:Chłopaki na forum prawnym napisali mi iż mogę w terminie do 7 dni od daty zakupu oddać sprzęt bez podania przyczyny.
http://allegro.pl/inwazja-cen-asus-x52-2x2g-2g-320-hd5470-hdmi-g560a-i1411986960.html
Tutaj kupiłem laptopa w sobotę 15 stycznia, kosztował wtedy 100 zł więcej![]()
Jutro będzie 6 dzień, zatem jadę do sklepu i mówię sprzedawcy iż chciałbym oddać laptopa na podstawie zasady DoA, gdyż sprzęt nie jest w pełni sprawny. No i sprzedawca przyjmnie laptopa pewnie, jednak wiadomo iż będzie go musiał sprawdzić, nie wiem czy on czy ktoś z serwisu czy asus? W jakim czasie oni mają go prawnie sprawdzić, naprawić lub oddać pieniądze?
IMHO DoA wygląda mi identycznie jak gwarancja, no chyba że jest tak jak chłopaki mówią że do 7 dni mogę oddać sprzęt bez podania przyczyny?
Własnie pisze z konsultantem sklepu i mowi ze DOA nie istnieje <lol2> jeśli nie ma tego w żadnym kodeksie, prosi o numer art.
BTW. po podaniu kilku info, konsulant sklepu zablokował mnie na gg, to jakiś joke? Bo jak tak to ja tego nie czaję.
Elprofesional wrote:Puściłem email do naczelnego pclabu , może pozycja znajdzie się na stronie głównej onetu .Wtedy należy pogratulować Asusowi dobrego podejścia do PublicRelations .
kubasxxx wrote:Rozmawiałem właśnie z biurem obsługi w inwazja pc i napisał mi tak:
tylko jeśli zakup był zrealizowany poprzez wysyłkę to jest 10 dni od zakupu na zwrócenie sprzętu który nie spełnia oczekiwań kupującego pod warunkiem zwrócenia go w identycznym stanie jaki otrzymał od nas, czyli nie używany, nie zniszczone pudełka i opakowania.
należy dołączyć oryginalny dowód zakupu i pisemne oświadczenie o rezygnacji z nr konta
Ogólnie kazał mi wysłać sprzet na gwarancję podałem mu nawet linka z tym tematem aby na własne oczyska zobaczył jaki bubel sprzedają. Proszę wyslac mi nr artykułu i treść która mowi o tym ze zawarta z nimi umowa jest nie wiazna czy jakoś tak bo sprzęt był uszkodzony
ps; Laptop zakupiłem w sklepie
Lechoslaw85 wrote:Puściłem email do naczelnego pclabu , może pozycja znajdzie się na stronie głównej onetu .Wtedy należy pogratulować Asusowi dobrego podejścia do PublicRelations .
Super podejście, musimy teraz bombardować wszystkie fora, serwisy o opiniach, jaki chłam Asus sprzedaje.
Pozdro
Eczolg wrote:dziś dostałem laptopa z serwisu na raporcie z naprawy mam napisane ECN ECR ARN rework request
rozwiązanie : ARN/ECN rework
Mam do was pytanie jak sprawdzić czy Power4gear jest standardowo czy na maxa przy włączonym zacilaczu bo ktoś pisał że to jest rozwiązaniem problemu a nie wiem czy oni tego nie zrobili a jaśli zrobili to ja chce to przestawić na standardowe i jeśli będzie się przyciać to wyślę go jeszcze raz na serwis .
narazie nie zaciął się ani razu .
Elprofesional wrote:kubasxxx wrote:Rozmawiałem właśnie z biurem obsługi w inwazja pc i napisał mi tak:
tylko jeśli zakup był zrealizowany poprzez wysyłkę to jest 10 dni od zakupu na zwrócenie sprzętu który nie spełnia oczekiwań kupującego pod warunkiem zwrócenia go w identycznym stanie jaki otrzymał od nas, czyli nie używany, nie zniszczone pudełka i opakowania.
należy dołączyć oryginalny dowód zakupu i pisemne oświadczenie o rezygnacji z nr konta
Ogólnie kazał mi wysłać sprzet na gwarancję podałem mu nawet linka z tym tematem aby na własne oczyska zobaczył jaki bubel sprzedają. Proszę wyslac mi nr artykułu i treść która mowi o tym ze zawarta z nimi umowa jest nie wiazna czy jakoś tak bo sprzęt był uszkodzony
ps; Laptop zakupiłem w sklepie
10 dni wynika z ustawy .
Nie odsyłaj kolesia do postu tylko zasad Asus
http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=395&SLanguage=pl-pl
Tutaj jest wyraźnie opisany DOA , niestety odnoszę wrażenie że inwazja nie zaopatruje się u dystrybutora który ma podpisaną umowę DOA z Asusem .
Elprofesional wrote:Do osób prywatnych powtórze jeszcze raz i zapamietajcie to : \
1- nie wysyłajcie laptopa z tytułu gwarancji do Asus , korzystajcie z ustawy i reklamujcie to w miejscu zakupu
2-gwarant Asus Polska ma głeboko w nosie nas klientów i traktuje każdego z osobna jako leszcza
3- jeżeli użyjemy przeciwko tej firmie za pośrednictwem sklepów które z nimi pracują ktoś to będzie musiał załatwić za nas .Poniewaz na sprzedawcy ciązy obowiązek ustawowy .Ten obowiązek ustaje w momencie kiedy skorzystamy z gwarancji prosto od Asusa .
Nie używajcie kierunku Asus a kierunek sklep .
Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów....Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej...z 27.07.2002
dominik_ryka wrote:
mar8807 wrote:od 3 tygodni jestem posiadaczką tego nieszczęsnego laptopax52j, ati 5470, intel i 3 core itd, mam te same problemy wiesza się na jakąś minute po czym pracuje dalej normalne. W sklepie powiedzieli żebym go przyniosła to wgrają od nowa system i sterowniki a następnie go przetestują( bo oddać go nie mogłam. 7 dni jest na sprawdzenie sprzętu i jeżeli jest wadliwy to zwracają kasę bądź tez wymieniają na inny sprzęt ja byłam 11 dnia także teraz muszę się bujać z tym dziadostwem
więc pozostaje tylko gwarancja) koleś w sklepie powiedział ze to wina systemu i wgrał jakieś łatki(ponoć na stronie microsoftu jest napisane ze windows 7 ma jakis błąd ) i powiedział ze nie powinno być problemu. Niestety laptop dalej sie zawiesza.To moj pierwszy laptop i NIGDY WIĘCEJ ASUSA!!!!!!!!Bede sledzić to forum na bieżąco i czekać na dogodny moment aby wysłac ten badziew do asusa. I nie wiem jeszcze jak ale bardzo bym sie chciała postarac sie aby asus zwrocił mi kase bądz tez wymienił na inny model
dzikus12 wrote:Elprofesional wrote:Do osób prywatnych powtórze jeszcze raz i zapamietajcie to : \
1- nie wysyłajcie laptopa z tytułu gwarancji do Asus , korzystajcie z ustawy i reklamujcie to w miejscu zakupu
2-gwarant Asus Polska ma głeboko w nosie nas klientów i traktuje każdego z osobna jako leszcza
3- jeżeli użyjemy przeciwko tej firmie za pośrednictwem sklepów które z nimi pracują ktoś to będzie musiał załatwić za nas .Poniewaz na sprzedawcy ciązy obowiązek ustawowy .Ten obowiązek ustaje w momencie kiedy skorzystamy z gwarancji prosto od Asusa .
Nie używajcie kierunku Asus a kierunek sklep .
Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów....Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej...z 27.07.2002
No ja właśnie odniosłem swój komputer do sklepu. Dwóch panów na siłę starało się przekonać mnie żebym wysłał lapka do serwisu (będzie dłużej itp), zostawiłem go jednak w sklepie.
Bardziej od tego co napisał Elprofesional przekonały mnie bardzo złe doświadczenia z kurierami, teraz bezpieczny transport w obie strony leży po stronie sklepu. Mimo tych złych doświadczeń następny sprzęt kupię chyba z dostawą do domu - w razie problemów odeślę go w ciągu 10 dni.
mar8807 wrote:od 3 tygodni jestem posiadaczką tego nieszczęsnego laptopax52j, ati 5470, intel i 3 core itd, mam te same problemy wiesza się na jakąś minute po czym pracuje dalej normalne. W sklepie powiedzieli żebym go przyniosła to wgrają od nowa system i sterowniki a następnie go przetestują( bo oddać go nie mogłam. 7 dni jest na sprawdzenie sprzętu i jeżeli jest wadliwy to zwracają kasę bądź tez wymieniają na inny sprzęt ja byłam 11 dnia także teraz muszę się bujać z tym dziadostwem
więc pozostaje tylko gwarancja) koleś w sklepie powiedział ze to wina systemu i wgrał jakieś łatki(ponoć na stronie microsoftu jest napisane ze windows 7 ma jakis błąd ) i powiedział ze nie powinno być problemu. Niestety laptop dalej sie zawiesza.To moj pierwszy laptop i NIGDY WIĘCEJ ASUSA!!!!!!!!Bede sledzić to forum na bieżąco i czekać na dogodny moment aby wysłac ten badziew do asusa. I nie wiem jeszcze jak ale bardzo bym sie chciała postarac sie aby asus zwrocił mi kase bądz tez wymienił na inny model
Elprofesional wrote:dominik_ryka wrote:
Szary kabel od lewej strony zdjecia , przypomina pełnego UTP .
Serwis wlutował ci 8 żyłowy przewód UTP ??
Wcześniejsze zdjęcie publikowane przez kolege ukazuje kilka żyłek z UTP , u Ciebie wygląda jak pełn wersja UTP![]()
Dodano po 2 [minuty]:
mar8807 wrote:od 3 tygodni jestem posiadaczką tego nieszczęsnego laptopax52j, ati 5470, intel i 3 core itd, mam te same problemy wiesza się na jakąś minute po czym pracuje dalej normalne. W sklepie powiedzieli żebym go przyniosła to wgrają od nowa system i sterowniki a następnie go przetestują( bo oddać go nie mogłam. 7 dni jest na sprawdzenie sprzętu i jeżeli jest wadliwy to zwracają kasę bądź tez wymieniają na inny sprzęt ja byłam 11 dnia także teraz muszę się bujać z tym dziadostwem
więc pozostaje tylko gwarancja) koleś w sklepie powiedział ze to wina systemu i wgrał jakieś łatki(ponoć na stronie microsoftu jest napisane ze windows 7 ma jakis błąd ) i powiedział ze nie powinno być problemu. Niestety laptop dalej sie zawiesza.To moj pierwszy laptop i NIGDY WIĘCEJ ASUSA!!!!!!!!Bede sledzić to forum na bieżąco i czekać na dogodny moment aby wysłac ten badziew do asusa. I nie wiem jeszcze jak ale bardzo bym sie chciała postarac sie aby asus zwrocił mi kase bądz tez wymienił na inny model
Żadne łatki nie pomagają .
Sprzęt jest fabrycznie uszkodzony ,niestety . A Asus podchodzi do sprawy jakby Polska była krajem w Afryce .
Dodano po 4 [minuty]:
dzikus12 wrote:Elprofesional wrote:Do osób prywatnych powtórze jeszcze raz i zapamietajcie to : \
1- nie wysyłajcie laptopa z tytułu gwarancji do Asus , korzystajcie z ustawy i reklamujcie to w miejscu zakupu
2-gwarant Asus Polska ma głeboko w nosie nas klientów i traktuje każdego z osobna jako leszcza
3- jeżeli użyjemy przeciwko tej firmie za pośrednictwem sklepów które z nimi pracują ktoś to będzie musiał załatwić za nas .Poniewaz na sprzedawcy ciązy obowiązek ustawowy .Ten obowiązek ustaje w momencie kiedy skorzystamy z gwarancji prosto od Asusa .
Nie używajcie kierunku Asus a kierunek sklep .
Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów....Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej...z 27.07.2002
No ja właśnie odniosłem swój komputer do sklepu. Dwóch panów na siłę starało się przekonać mnie żebym wysłał lapka do serwisu (będzie dłużej itp), zostawiłem go jednak w sklepie.
Bardziej od tego co napisał Elprofesional przekonały mnie bardzo złe doświadczenia z kurierami, teraz bezpieczny transport w obie strony leży po stronie sklepu. Mimo tych złych doświadczeń następny sprzęt kupię chyba z dostawą do domu - w razie problemów odeślę go w ciągu 10 dni.
W sklepie przy zgłoszeniu , zostało wpisane że zgłaszasz niezgodność towaru z umowa na podstawie ustawy . Czy reklamacje na podstawie gwarancji ??
Czekamy teraz na kolegę który miał asusa w serwisie już dwa razy w dalszym ciągu problem . Jestem ciekaw co zrobi Asus przy 3 naprawie która nic nie wniesie .