Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nowy laptop ASUS X52j - zawiesza się

Gadzet89 20 Jan 2011 14:59 388426 1525
SterControl
  • #451
    dominik_ryka
    Level 14  
    niech osoby, którym nawet się wiesza po serwisie napiszą kiedy wysyłały lapki do naprawy. Dopiero od niedawna asus dostał polecenie rework. Chodzi mi o to, że jeśli wysyłali lapki wczesniej to może w asusie nie mieli jeszcze pojęcia co robić...
  • SterControl
  • #452
    Mario2883
    Level 11  
    Mój będzie w przyszłym tygodniu. Zobaczymy co zdziałają
  • #453
    Elprofesional
    Level 17  
    Sieter wrote:
    Chłopaki na forum prawnym napisali mi iż mogę w terminie do 7 dni od daty zakupu oddać sprzęt bez podania przyczyny.

    http://allegro.pl/inwazja-cen-asus-x52-2x2g-2g-320-hd5470-hdmi-g560a-i1411986960.html

    Tutaj kupiłem laptopa w sobotę 15 stycznia, kosztował wtedy 100 zł więcej :|
    Jutro będzie 6 dzień, zatem jadę do sklepu i mówię sprzedawcy iż chciałbym oddać laptopa na podstawie zasady DoA, gdyż sprzęt nie jest w pełni sprawny. No i sprzedawca przyjmnie laptopa pewnie, jednak wiadomo iż będzie go musiał sprawdzić, nie wiem czy on czy ktoś z serwisu czy asus? W jakim czasie oni mają go prawnie sprawdzić, naprawić lub oddać pieniądze?

    IMHO DoA wygląda mi identycznie jak gwarancja, no chyba że jest tak jak chłopaki mówią że do 7 dni mogę oddać sprzęt bez podania przyczyny?

    Własnie pisze z konsultantem sklepu i mowi ze DOA nie istnieje <lol2> jeśli nie ma tego w żadnym kodeksie, prosi o numer art.


    BTW. po podaniu kilku info, konsulant sklepu zablokował mnie na gg, to jakiś joke? Bo jak tak to ja tego nie czaję.


    Nie jest w pełni sprawny , tylko jest uszkodzony .
    Twój laptop jest uszkodzony .
    Konsultant zarabia 1300 netto a wcześniej był sprzedawca w sklepie z obuwiem . Wybacz mu to Polska takie są realia .
    Co nie zmienia faktu że Asus na własnej stronie w zasadach gwarancji laptopów ma wariant DOA .
    Tak jak napisałem umowę z Asusem DOA , ma tylko jeden dystrybutor .
    Zobacz na boku opakowania skąd przyszedł Twój laptop "Karen Notebook" ??

    Co nie zmienia faktu nie daj się wysłać na gwarancję do Asusa , roszczeniowo wyłącznie sprzedawca .
  • #454
    kubasxxx
    Level 2  
    Rozmawiałem właśnie z biurem obsługi w inwazja pc i napisał mi tak:
    tylko jeśli zakup był zrealizowany poprzez wysyłkę to jest 10 dni od zakupu na zwrócenie sprzętu który nie spełnia oczekiwań kupującego pod warunkiem zwrócenia go w identycznym stanie jaki otrzymał od nas, czyli nie używany, nie zniszczone pudełka i opakowania.
    należy dołączyć oryginalny dowód zakupu i pisemne oświadczenie o rezygnacji z nr konta

    Ogólnie kazał mi wysłać sprzet na gwarancję podałem mu nawet linka z tym tematem aby na własne oczyska zobaczył jaki bubel sprzedają. Proszę wyslac mi nr artykułu i treść która mowi o tym ze zawarta z nimi umowa jest nie wiazna czy jakoś tak bo sprzęt był uszkodzony

    ps; Laptop zakupiłem w sklepie
  • SterControl
  • #455
    Elprofesional
    Level 17  
    Puściłem email do naczelnego pclabu , może pozycja znajdzie się na stronie głównej onetu .Wtedy należy pogratulować Asusowi dobrego podejścia do PublicRelations .
  • #456
    Mario2883
    Level 11  
    Elprofesional wrote:
    Puściłem email do naczelnego pclabu , może pozycja znajdzie się na stronie głównej onetu .Wtedy należy pogratulować Asusowi dobrego podejścia do PublicRelations .


    Super posunięcie. Trzeba to nagłośnić bo jednostkowe wysyłanie na serwis i rozmowy z nimi nic nie dadzą, będą nas olewać i "niby" naprawiać w nieskończoność
  • #457
    Elprofesional
    Level 17  
    kubasxxx wrote:
    Rozmawiałem właśnie z biurem obsługi w inwazja pc i napisał mi tak:
    tylko jeśli zakup był zrealizowany poprzez wysyłkę to jest 10 dni od zakupu na zwrócenie sprzętu który nie spełnia oczekiwań kupującego pod warunkiem zwrócenia go w identycznym stanie jaki otrzymał od nas, czyli nie używany, nie zniszczone pudełka i opakowania.
    należy dołączyć oryginalny dowód zakupu i pisemne oświadczenie o rezygnacji z nr konta

    Ogólnie kazał mi wysłać sprzet na gwarancję podałem mu nawet linka z tym tematem aby na własne oczyska zobaczył jaki bubel sprzedają. Proszę wyslac mi nr artykułu i treść która mowi o tym ze zawarta z nimi umowa jest nie wiazna czy jakoś tak bo sprzęt był uszkodzony

    ps; Laptop zakupiłem w sklepie


    10 dni wynika z ustawy .

    Nie odsyłaj kolesia do postu tylko zasad Asus

    http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=395&SLanguage=pl-pl

    Tutaj jest wyraźnie opisany DOA , niestety odnoszę wrażenie że inwazja nie zaopatruje się u dystrybutora który ma podpisaną umowę DOA z Asusem .
  • #458
    Lechoslaw85
    Level 10  
    Puściłem email do naczelnego pclabu , może pozycja znajdzie się na stronie głównej onetu .Wtedy należy pogratulować Asusowi dobrego podejścia do PublicRelations .

    Super podejście, musimy teraz bombardować wszystkie fora, serwisy o opiniach, jaki chłam Asus sprzedaje.
    Pozdro
  • #459
    Elprofesional
    Level 17  
    Proponuje dodać własną opinie na opineo.pl .

    Piszcie jak duże chłopaki , tzn zalety i wady .

    W tym laptopie występują także zalety , opiszcie problemy z zacinaniem się ,problemami z dyskiem .

    Problem w tym przypadku leży po stronie firmy Asus . Nie jest mi znana sytuacja z branzy w której ktoś wykonuje rework w taki sposób .

    Mam IBMemowskie CQI i przez dwa lata pracy nie zdażyło mi się żeby usterka tego typu była rozwiązana poprzez jakieś lutowanie .
    Te laptopy nie mają statusu workstation co nie zmienia faktu że taka metoda usuwania wady jest niedopuszczalna .

    Na taki numer Asus może sobie pozwolić w krajach 3go świata do jakich zalicza Polskę .

    Dodano po 7 [minuty]:

    Lechoslaw85 wrote:
    Puściłem email do naczelnego pclabu , może pozycja znajdzie się na stronie głównej onetu .Wtedy należy pogratulować Asusowi dobrego podejścia do PublicRelations .

    Super podejście, musimy teraz bombardować wszystkie fora, serwisy o opiniach, jaki chłam Asus sprzedaje.
    Pozdro


    Przepraszam ale bombardowaniem na oślep zajmują się pryszczate dzieci neostrady , my postaramy się strzelać precyzyjnie w centra informacyjne .

    Tak jak pisałem propoponuje zacząć od opineo , sama elektroda jest wysoko pozycjonowana i informacja o tych wadach z elektrody wisi na top 10 google .
  • #460
    Eczolg
    Level 9  
    dziś dostałem laptopa z serwisu na raporcie z naprawy mam napisane ECN ECR ARN rework request
    rozwiązanie : ARN/ECN rework
    Mam do was pytanie jak sprawdzić czy Power4gear jest standardowo czy na maxa przy włączonym zacilaczu bo ktoś pisał że to jest rozwiązaniem problemu a nie wiem czy oni tego nie zrobili a jaśli zrobili to ja chce to przestawić na standardowe i jeśli będzie się przyciać to wyślę go jeszcze raz na serwis .
    narazie nie zaciął się ani razu .
  • #461
    Elprofesional
    Level 17  
    Eczolg wrote:
    dziś dostałem laptopa z serwisu na raporcie z naprawy mam napisane ECN ECR ARN rework request
    rozwiązanie : ARN/ECN rework
    Mam do was pytanie jak sprawdzić czy Power4gear jest standardowo czy na maxa przy włączonym zacilaczu bo ktoś pisał że to jest rozwiązaniem problemu a nie wiem czy oni tego nie zrobili a jaśli zrobili to ja chce to przestawić na standardowe i jeśli będzie się przyciać to wyślę go jeszcze raz na serwis .
    narazie nie zaciął się ani razu .


    Jeżeli mógłbym prosić zobacz czy pod pokrywą masz wspawany przewód jak kolega który wcześniej pokazywał zdjęcie .
    Jeżeli możesz wrzuć zdjęcie na elektrodę .
  • #462
    Mario2883
    Level 11  
    Słuchajcie. Kurier przyjechał do mnie 17-go tj. poniedziałek i zabrał laptopa. Przed chwilą dostałem maila z UPS że laptop już do mnie jedzie i będzie jutro. Czy to nie za szybko?? Co myślicie??
  • #463
    rencista13
    Level 10  
    pewnie tyle już napraw zrobili,że teraz robią już rutynowo:D,a tak serio to testuj go oporowo i napisz jak się sprawuje
  • #464
    Mario2883
    Level 11  
    Elprofesional wrote:
    kubasxxx wrote:
    Rozmawiałem właśnie z biurem obsługi w inwazja pc i napisał mi tak:
    tylko jeśli zakup był zrealizowany poprzez wysyłkę to jest 10 dni od zakupu na zwrócenie sprzętu który nie spełnia oczekiwań kupującego pod warunkiem zwrócenia go w identycznym stanie jaki otrzymał od nas, czyli nie używany, nie zniszczone pudełka i opakowania.
    należy dołączyć oryginalny dowód zakupu i pisemne oświadczenie o rezygnacji z nr konta

    Ogólnie kazał mi wysłać sprzet na gwarancję podałem mu nawet linka z tym tematem aby na własne oczyska zobaczył jaki bubel sprzedają. Proszę wyslac mi nr artykułu i treść która mowi o tym ze zawarta z nimi umowa jest nie wiazna czy jakoś tak bo sprzęt był uszkodzony

    ps; Laptop zakupiłem w sklepie


    10 dni wynika z ustawy .

    Nie odsyłaj kolesia do postu tylko zasad Asus

    http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=395&SLanguage=pl-pl

    Tutaj jest wyraźnie opisany DOA , niestety odnoszę wrażenie że inwazja nie zaopatruje się u dystrybutora który ma podpisaną umowę DOA z Asusem .



    DOA zasady (DOA - uszkodzony w chwili otrzymania)

    1. DOA (uszkodzony w chwili otrzymania). Produkt jest uważany za takowy jeśli w trakcie pierwszego użycia (do 7 dni od daty zakupu) stwierdza się usterkę.

    2. Jeżeli stwierdzisz, że któreś z akcesoriów jest DOA, proszę się skontaktować z autoryzowanym punktem sprzedaży.

    3. Asus wymieni albo naprawi twoje akcesoria i komponenty dostarczone jako DOA.




    Chyba nie ma tu mowy o zwrocie kasy. Tylko albo wymienią na nowy wolny od wady albo naprawią.
    Rozmawiałem na ten temat z kolegą który jest kierownikiem w sklepie NEONET. Z tego co on mi powiedział ta 10 dniowa ustawa działa tylko wtedy jeśli kupujemy coś przez internet. A jeśli chcemy odzyskać kasę to oni muszą dostać notę z serwisu że sprzętu nie da się naprawić i należy go wymienić na nowy wolny od wad, zaproponować inny model lub oddać gotówkę.
    A jeśli chodzi o zwrot kasy w ciągu tych 10 dni od zakupu to jest to tylko dobra wola sprzedawcy jeśli kupiliśmy coś w sklepie.
    Tyle się dowiedziałem.
  • #465
    Malix7
    Level 15  
    Moj dzis rano o godzinie 10:00 dotarl do serwisu w koszalinie i juz status naprawy jest Product Received > (Waiting) > Repairing > Final Testing > Packing > Ready for Shipping > Repair Finished
    czy to znaczy ze juz go naprawili i czeka do wysylki ??
    a na dole jest
    Repair Status Receive date Memo
    Waiting-[WB5] Wait for Repair\Test\Aging
  • #466
    Mario2883
    Level 11  
    Ja miałem dziś cały dzień taki status. To spodziewaj się że jutro dostaniesz numer do monitorowania przesyłki
  • #467
    eRepublic
    Level 1  
    Witam, stworzylem to konto tylko po to zeby napisac tego posta. Nie chce mi sie przedzierac przez caly ten watek i od razu mowie, ze sam nie jestem zbyt dobrze ogarniety w dziedzinie komputerow. No wiec sam niedawno kupowalem laptopa tyle ze z serii emachines i rowniez mialem problemy ze zwieszkami systemu. Probowalem roznych metod pozbycia sie tego ale nic nie skutkowalo, nawet ustawienie APM na disabled w programie quietHDD nic nie dalo. Dopiero 2 dni temu sciagnalem sterowniki ze strony producenta ktorych nie zawiera windowss 7, a byly to stery od SATA, intel rapid cos tam, do chipsetu i Realtek- od dzwieku chociaz one chyba nic nie zmienily w tej kwestii. No wiec odkad to zainstalowalem problem ze zwiechami znikl, w kazdym razie nie powtarzaja sie od 2 dni ;) Dokładniejsze nazwy sciagnietych sterownikow: Chipset_Intel_9.1.1.1024_Win7x64, AMT_Intel_6.0.30.1203_Win7x64, AHCI_Intel_9.5.6.1001_Win7x64. I specyfikacja laptopa: Intel i3-330M, Ati HD 5470, WDC WD2500BEVT-22A23. Nie wiem czy to pomoze ale na pewno nie zaszkodzi ;)
  • #468
    pietrek007
    Level 2  
    gdzie można na stronce tego całego asusa sprawdzić status naprawy.
    bo wczoraj wysłałem x52jn i zastanawiam się na jakim są etapie:)
  • #469
    Mario2883
    Level 11  
    Na pewno dostałeś maila jak wypełniałeś formularz zgłoszeniowy. Sprawdź i kliknij na link w mailu, przekieruje Cie wtedy na sprawdzenie statusu naprawy.
  • #470
    Eczolg
    Level 9  
    Niech ktoś mi napisze jak wejść w te ccc bo nie wiem i gdzie się zmienia te ustawienia
  • #472
    dzikus12
    Level 10  
    Elprofesional wrote:
    Do osób prywatnych powtórze jeszcze raz i zapamietajcie to : \

    1- nie wysyłajcie laptopa z tytułu gwarancji do Asus , korzystajcie z ustawy i reklamujcie to w miejscu zakupu

    2-gwarant Asus Polska ma głeboko w nosie nas klientów i traktuje każdego z osobna jako leszcza

    3- jeżeli użyjemy przeciwko tej firmie za pośrednictwem sklepów które z nimi pracują ktoś to będzie musiał załatwić za nas .Poniewaz na sprzedawcy ciązy obowiązek ustawowy .Ten obowiązek ustaje w momencie kiedy skorzystamy z gwarancji prosto od Asusa .

    Nie używajcie kierunku Asus a kierunek sklep .

    Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów....Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej...z 27.07.2002


    No ja właśnie odniosłem swój komputer do sklepu. Dwóch panów na siłę starało się przekonać mnie żebym wysłał lapka do serwisu (będzie dłużej itp), zostawiłem go jednak w sklepie.
    Bardziej od tego co napisał Elprofesional przekonały mnie bardzo złe doświadczenia z kurierami, teraz bezpieczny transport w obie strony leży po stronie sklepu. Mimo tych złych doświadczeń następny sprzęt kupię chyba z dostawą do domu - w razie problemów odeślę go w ciągu 10 dni.
  • #473
    dominik_ryka
    Level 14  
    mój 20 minut temu odebrałem od kuriera, na razie niestety nie mogę uruchomić ze względu, że jest zimny jeszcze i nie chcę odpalać od razu, poczekam trochę.
    Pokrywę zdjąłem tylko i chcę pokazać mój rework
    Nowy laptop ASUS X52j - zawiesza się

    Po odpaleniu będę informował tutaj jak wszystko wygląda po serwisie i jak się sprawuje.
  • #474
    pietrek007
    Level 2  
    a napisali ci co wymienili lub naprawili ewentualnie dolutowali do płyty głównej?
  • #475
    mar8807
    Level 10  
    od 3 tygodni jestem posiadaczką tego nieszczęsnego laptopa :( x52j, ati 5470, intel i 3 core itd, mam te same problemy wiesza się na jakąś minute po czym pracuje dalej normalne. W sklepie powiedzieli żebym go przyniosła to wgrają od nowa system i sterowniki a następnie go przetestują( bo oddać go nie mogłam. 7 dni jest na sprawdzenie sprzętu i jeżeli jest wadliwy to zwracają kasę bądź tez wymieniają na inny sprzęt ja byłam 11 dnia także teraz muszę się bujać z tym dziadostwem :( więc pozostaje tylko gwarancja) koleś w sklepie powiedział ze to wina systemu i wgrał jakieś łatki(ponoć na stronie microsoftu jest napisane ze windows 7 ma jakis błąd ) i powiedział ze nie powinno być problemu. Niestety laptop dalej sie zawiesza.To moj pierwszy laptop i NIGDY WIĘCEJ ASUSA!!!!!!!!Bede sledzić to forum na bieżąco i czekać na dogodny moment aby wysłac ten badziew do asusa. I nie wiem jeszcze jak ale bardzo bym sie chciała postarac sie aby asus zwrocił mi kase bądz tez wymienił na inny model
  • #476
    Elprofesional
    Level 17  
    dominik_ryka wrote:
    mój 20 minut temu odebrałem od kuriera, na razie niestety nie mogę uruchomić ze względu, że jest zimny jeszcze i nie chcę odpalać od razu, poczekam trochę.
    Pokrywę zdjąłem tylko i chcę pokazać mój rework
    Nowy laptop ASUS X52j - zawiesza się

    Po odpaleniu będę informował tutaj jak wszystko wygląda po serwisie i jak się sprawuje.


    Szary kabel od lewej strony zdjecia , przypomina pełnego UTP .

    Serwis wlutował ci 8 żyłowy przewód UTP ??

    Wcześniejsze zdjęcie publikowane przez kolege ukazuje kilka żyłek z UTP , u Ciebie wygląda jak pełn wersja UTP :)

    Dodano po 2 [minuty]:

    mar8807 wrote:
    od 3 tygodni jestem posiadaczką tego nieszczęsnego laptopa :( x52j, ati 5470, intel i 3 core itd, mam te same problemy wiesza się na jakąś minute po czym pracuje dalej normalne. W sklepie powiedzieli żebym go przyniosła to wgrają od nowa system i sterowniki a następnie go przetestują( bo oddać go nie mogłam. 7 dni jest na sprawdzenie sprzętu i jeżeli jest wadliwy to zwracają kasę bądź tez wymieniają na inny sprzęt ja byłam 11 dnia także teraz muszę się bujać z tym dziadostwem :( więc pozostaje tylko gwarancja) koleś w sklepie powiedział ze to wina systemu i wgrał jakieś łatki(ponoć na stronie microsoftu jest napisane ze windows 7 ma jakis błąd ) i powiedział ze nie powinno być problemu. Niestety laptop dalej sie zawiesza.To moj pierwszy laptop i NIGDY WIĘCEJ ASUSA!!!!!!!!Bede sledzić to forum na bieżąco i czekać na dogodny moment aby wysłac ten badziew do asusa. I nie wiem jeszcze jak ale bardzo bym sie chciała postarac sie aby asus zwrocił mi kase bądz tez wymienił na inny model


    Żadne łatki nie pomagają .
    Sprzęt jest fabrycznie uszkodzony ,niestety . A Asus podchodzi do sprawy jakby Polska była krajem w Afryce .

    Dodano po 4 [minuty]:

    dzikus12 wrote:
    Elprofesional wrote:
    Do osób prywatnych powtórze jeszcze raz i zapamietajcie to : \

    1- nie wysyłajcie laptopa z tytułu gwarancji do Asus , korzystajcie z ustawy i reklamujcie to w miejscu zakupu

    2-gwarant Asus Polska ma głeboko w nosie nas klientów i traktuje każdego z osobna jako leszcza

    3- jeżeli użyjemy przeciwko tej firmie za pośrednictwem sklepów które z nimi pracują ktoś to będzie musiał załatwić za nas .Poniewaz na sprzedawcy ciązy obowiązek ustawowy .Ten obowiązek ustaje w momencie kiedy skorzystamy z gwarancji prosto od Asusa .

    Nie używajcie kierunku Asus a kierunek sklep .

    Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów....Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej...z 27.07.2002


    No ja właśnie odniosłem swój komputer do sklepu. Dwóch panów na siłę starało się przekonać mnie żebym wysłał lapka do serwisu (będzie dłużej itp), zostawiłem go jednak w sklepie.
    Bardziej od tego co napisał Elprofesional przekonały mnie bardzo złe doświadczenia z kurierami, teraz bezpieczny transport w obie strony leży po stronie sklepu. Mimo tych złych doświadczeń następny sprzęt kupię chyba z dostawą do domu - w razie problemów odeślę go w ciągu 10 dni.


    W sklepie przy zgłoszeniu , zostało wpisane że zgłaszasz niezgodność towaru z umowa na podstawie ustawy . Czy reklamacje na podstawie gwarancji ??

    Czekamy teraz na kolegę który miał asusa w serwisie już dwa razy w dalszym ciągu problem . Jestem ciekaw co zrobi Asus przy 3 naprawie która nic nie wniesie .
  • #477
    Lechoslaw85
    Level 10  
    do mar8807
    mar8807 wrote:
    od 3 tygodni jestem posiadaczką tego nieszczęsnego laptopa :( x52j, ati 5470, intel i 3 core itd, mam te same problemy wiesza się na jakąś minute po czym pracuje dalej normalne. W sklepie powiedzieli żebym go przyniosła to wgrają od nowa system i sterowniki a następnie go przetestują( bo oddać go nie mogłam. 7 dni jest na sprawdzenie sprzętu i jeżeli jest wadliwy to zwracają kasę bądź tez wymieniają na inny sprzęt ja byłam 11 dnia także teraz muszę się bujać z tym dziadostwem :( więc pozostaje tylko gwarancja) koleś w sklepie powiedział ze to wina systemu i wgrał jakieś łatki(ponoć na stronie microsoftu jest napisane ze windows 7 ma jakis błąd ) i powiedział ze nie powinno być problemu. Niestety laptop dalej sie zawiesza.To moj pierwszy laptop i NIGDY WIĘCEJ ASUSA!!!!!!!!Bede sledzić to forum na bieżąco i czekać na dogodny moment aby wysłac ten badziew do asusa. I nie wiem jeszcze jak ale bardzo bym sie chciała postarac sie aby asus zwrocił mi kase bądz tez wymienił na inny model


    Nie wysyłaj laptopa do serwisu, bo wedle ustawy konsumenckiej maszprawo zwroty zakupionego towaru do 2 miesięcy jeżeli ten jest niezgodny z umową, a jest bo był kupiony z wadą ukrytą.
  • #478
    mar8807
    Level 10  
    czyli jak mam rozmawiać ze sprzedawcą?? jakich argumentów użyć ?sprzedawca wprost mi powiedział , ze nie ma możliwości abym zwróciła ten komputer bądz wymienila na inny model. Jezeli laptop bedzie sie zawieszał to pozostaje mi tylko gwarancja producenta.
  • #479
    rencista13
    Level 10  
    zgłosiłem na stronce do serwisu i cisza, ile sie czeka na odp?
  • #480
    dominik_ryka
    Level 14  
    Elprofesional wrote:
    dominik_ryka wrote:
    mój 20 minut temu odebrałem od kuriera, na razie niestety nie mogę uruchomić ze względu, że jest zimny jeszcze i nie chcę odpalać od razu, poczekam trochę.
    Pokrywę zdjąłem tylko i chcę pokazać mój rework
    Nowy laptop ASUS X52j - zawiesza się

    Po odpaleniu będę informował tutaj jak wszystko wygląda po serwisie i jak się sprawuje.


    Szary kabel od lewej strony zdjecia , przypomina pełnego UTP .

    Serwis wlutował ci 8 żyłowy przewód UTP ??

    Wcześniejsze zdjęcie publikowane przez kolege ukazuje kilka żyłek z UTP , u Ciebie wygląda jak pełn wersja UTP :)

    Dodano po 2 [minuty]:

    mar8807 wrote:
    od 3 tygodni jestem posiadaczką tego nieszczęsnego laptopa :( x52j, ati 5470, intel i 3 core itd, mam te same problemy wiesza się na jakąś minute po czym pracuje dalej normalne. W sklepie powiedzieli żebym go przyniosła to wgrają od nowa system i sterowniki a następnie go przetestują( bo oddać go nie mogłam. 7 dni jest na sprawdzenie sprzętu i jeżeli jest wadliwy to zwracają kasę bądź tez wymieniają na inny sprzęt ja byłam 11 dnia także teraz muszę się bujać z tym dziadostwem :( więc pozostaje tylko gwarancja) koleś w sklepie powiedział ze to wina systemu i wgrał jakieś łatki(ponoć na stronie microsoftu jest napisane ze windows 7 ma jakis błąd ) i powiedział ze nie powinno być problemu. Niestety laptop dalej sie zawiesza.To moj pierwszy laptop i NIGDY WIĘCEJ ASUSA!!!!!!!!Bede sledzić to forum na bieżąco i czekać na dogodny moment aby wysłac ten badziew do asusa. I nie wiem jeszcze jak ale bardzo bym sie chciała postarac sie aby asus zwrocił mi kase bądz tez wymienił na inny model


    Żadne łatki nie pomagają .
    Sprzęt jest fabrycznie uszkodzony ,niestety . A Asus podchodzi do sprawy jakby Polska była krajem w Afryce .

    Dodano po 4 [minuty]:

    dzikus12 wrote:
    Elprofesional wrote:
    Do osób prywatnych powtórze jeszcze raz i zapamietajcie to : \

    1- nie wysyłajcie laptopa z tytułu gwarancji do Asus , korzystajcie z ustawy i reklamujcie to w miejscu zakupu

    2-gwarant Asus Polska ma głeboko w nosie nas klientów i traktuje każdego z osobna jako leszcza

    3- jeżeli użyjemy przeciwko tej firmie za pośrednictwem sklepów które z nimi pracują ktoś to będzie musiał załatwić za nas .Poniewaz na sprzedawcy ciązy obowiązek ustawowy .Ten obowiązek ustaje w momencie kiedy skorzystamy z gwarancji prosto od Asusa .

    Nie używajcie kierunku Asus a kierunek sklep .

    Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów....Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej...z 27.07.2002


    No ja właśnie odniosłem swój komputer do sklepu. Dwóch panów na siłę starało się przekonać mnie żebym wysłał lapka do serwisu (będzie dłużej itp), zostawiłem go jednak w sklepie.
    Bardziej od tego co napisał Elprofesional przekonały mnie bardzo złe doświadczenia z kurierami, teraz bezpieczny transport w obie strony leży po stronie sklepu. Mimo tych złych doświadczeń następny sprzęt kupię chyba z dostawą do domu - w razie problemów odeślę go w ciągu 10 dni.


    W sklepie przy zgłoszeniu , zostało wpisane że zgłaszasz niezgodność towaru z umowa na podstawie ustawy . Czy reklamacje na podstawie gwarancji ??

    Czekamy teraz na kolegę który miał asusa w serwisie już dwa razy w dalszym ciągu problem . Jestem ciekaw co zrobi Asus przy 3 naprawie która nic nie wniesie .


    Miałem na myśli kabelniebiesko-biały, ten szary mi na oryginał wyglądał, co jak co na razie błędów w dzienniku i zwiech brak.
    Będę jeszcze dzisiaj informował.