Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] 207 peugeot 1.4 hdi - problem z odpowietrzeniem układu paliwa

14 Gru 2010 21:22 22872 12
  • Poziom 10  
    Witam

    Zwracam się z uprzejmą prośbą. Kto wie niech pomwie .:)
    Mam takiego peugeota jak w temacie, problem z odpowietrzeniem powietrza z układu niskiego ciśnienia. Wymieniłem pompkę ręczną w ten sposób że podczas duszenia paliwo porusza się zgodnie ze strzałką. którą wrysowałem czerwoną kraską. Nie jestem pewien czy dobrze zamontowałem tą gruszkę. Co o tym myślicie. ?
    Schemat dostałem od kolegi forumowicza, schemat bardzo pomocny jednak u mnie jest dodatkowy przewód dorysowałem go czerwoną kreską, jakie znaczenie ma ten przewód który jest w aucie a na schemacie go nie widzę.

    Pozdrawiam. :)

    207 peugeot 1.4 hdi - problem z odpowietrzeniem układu paliwa
  • Poziom 27  
    w czym problem? 200 razy gruszkę wciskałeś?
  • Poziom 10  
    wcisnąłem dobre z 50 razy za jednym razem, a w sumie licząć setki razy. Problem w tym że nie zabardzo ta gruszka twardnieje, poza tym jak zostawiam na jakiś czas to znowu do przewodów dostaje się powietrze.
    Moje pytanie czy dobrze zamontowałem gruszkę. Bo obecnie pompuje w rozdzielacze przelewów. A po drugie do czego ten dodatkowy przewód przecież on powoduje ominięcie filtru paliwya w układzie zasilania.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    hm, to że pompuje od filtra to jest już podpowiedz, czyli mam dobrze :) wiec wyciąga z filtra, i jednocześnie z pompy wysokiego ciśnienia, i pompuje w przelewy i powrót. Kolega wymieniłby całą wiązkę, to napewno załatwiłoby sprawę, ale ja chciałbym w jakiś sposób odnależć to miejsce i ewentualnie ten kawałek wymienić, nie całość. Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Witam, ten temat chciałbym zakończyć, bo tak właściwie to układ odpowietrzyłem za pomocą wspomnianej gruszki, auto nie odpala z innego powodu. Ale kwestię odpowietrzenia chciałbym zakończyć i podziękować tym którzy włączyli się w dialog.
    Teraz gdy potraktowałem kalkulator wtrysku PP2000, wiem po odczytach, że ciśnienie na listwie mam wystarczające :) do rozruchu.
    Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc.
  • Poziom 7  
    Witam, mam problem z powyższym autem, stała sie rzecz taka że. Podjechałem, Do mc Donalda, wróciłem, Do auta odpaliłem,Ruszyłem i zgasł i tyle, pompowałem. Gruszką i nic, na finisz rozładowałem akumulator, zauważyłem że z tyłu odczepił się, Przewód paliwowy ale kolejne pompowanie gruszka nic nie dalo czy układ mógł się zapowietrzyc? Czy to może być powód tego że. Nie jestem w stanie uruchomić silnika? Jeśli. Tak to jak odpowietrzyć. Układ?
  • Poziom 7  
    udało mi się odpalić auto, odpowietrzyłem układ paliwowy, po czym zgasiłem auto odpaliłem od nowa dodałem gwałtownie gazu i zgasł :-( i znowu nie mogę odpalić, odpowietrzyć jeszcze raz? próbowałem ale nic z tego, chyba nie chcący mi się udało odpowietrzyć i nie wiem jak to powtórzyć, proszę o jakąś pomoc
  • Poziom 10  
    Witam, wracam do tematu bo już się uporałem z tematem odpalenia tego peugeota, zajęło mi to 10 lat.. zanim go odpaliłem, wśród wielu usterek którymi musiałem się uporać, to jeśli chodzi brak synchronizacji mimo że znaki się zgadzały, i czujniki były ok, to przyczyną było przesunięcie się talerza ze znakami na wale korbowym, wymiana przyniosła pożądany rezultat jednak to co było przyczyną mimo doprowadzenia rozrządu do należytego porządku, to wypalona dziura na płytce ecu. dopiero po wymianie ecu i skopiowaniu immo. peugeot odpalił.. więc proponuję zamknąć temat... pozdrawiam wszystkich którzy pomogli :)
  • Poziom 10  
    Witam, tak jak powyżej chciałem ten temat z odpowietrzeniem układu paliwa jako moją domniemaną przyczynę, że silnik nie odpalił zamknąć, w powyższym poście odpowiedziałem dlaczego.. pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi..