Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Świecące zegary VW Passat B5

15 Gru 2010 01:11 5781 9
  • Poziom 11  
    VW Passat B 5 1,9 TDi automat 2003r. świecące zegary cały czas . Dopiero po wyjęciu bezpiecznika F 15-10 A działają prawidłowo- po włączeniu świateł świecą i można regulować jasność świecenia , a po wyłączeniu świateł prawidłowo gasną.Teoretycznie bezpiecznik F 15 jest od zegarów i wyjęcie go powinno skutkować brakiem zasilania ,a wszystko jest ok.Czy spotkaliście się z taką usterką? Problem ten pojawia się i znika .
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 12  
    Witam.
    Może masz dołożony jakiś dodatkowy moduł świateł dziennych który zapala również podświetlenie deski?
    Pomyślałem tak ponieważ po wyjęciu bezpiecznika o któym piszesz nie powinno być napięcia w żadnym przypadku.
  • Poziom 11  
    Witam.
    Cała instalacja oryginał i nic nie dodawane. Próbowałem podłączyć tester ale zrywał komunikacje.TEXA twierdzi że za zrywanie komunikacji odpowiedzialne jest oprogramowanie w wersji 39 z przed późniejszej poprawki.Jak w gram nowe IDC4, zobaczę jeszcze raz.Może jakiś błąd wskaźników wyświetli.Kiedyś w Citroenie
    Boxer palił się bezpiecznik od oświetlenia tablicy rejestracyjnej, jednak winę ponosił sterownik kierownicy multimedialnej ,a dokładniej taśma w kierownicy. Bezpiecznik teoretycznie był tylko od tablicy rejestracyjnej i dla tego w tym przypadku może wina leży gdzie indziej.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Użytkownik obserwowany
    Sproboj vagiem
  • Poziom 19  
    Na mój gust przełącznik świateł do wymiany :)
  • Poziom 11  
    Przełącznik wypiąłem jako pierwszy i świeciły dalej ,a bezpiecznik jako drugi.
    Co ciekawe po wyjęciu bezpiecznika wszystko jest OK.
  • Poziom 32  
    Radio oryginał, czy inne, może podświetlenie radia robi bałagan.

    Bezpiecznik F15 jest od zasilania zegarów, nie od od podświetlenia, jest podpięty pod zacisk 15 kostka stacyjki. Po wyjęciu kluczyka powinno zginąć napięcie na bezpieczniku F15. Sprawdź kostke, łatwy demontaż.
    Climatronik chyba też jest zasilany z potencjału 15
  • Poziom 11  
    Witam po chorobie i świętach.
    Moje schematy podają - zasilanie bezpiecznika F-15 to nie [15]po stacyjce, ale[30] czyli stały + z baterii.Sama stacyjka jest OK. Audio fabryka z nawigacją.
  • Poziom 32  
    Robiłem ostatnio passata przed liftem, nie palił, okazało się że zasialnie na licznik po stacyjce na bezpie czniku F15 było 6V, licznik żarzył auto nie widzało immo.
    Okazał się zabrudzony stym na kostce stacyjki właśnie ten który podaje napięcie po stacyjce na F15.
    Na 100% napięcie jest po stacyjce.
  • Poziom 11  
    Witam.
    Po nadejściu zimy problem powrócił ,a bezpiecznik F 15 to stały + z akumulatora -sprawdzone.



    22.01.2012.
    Problem rozwiązany , przyczyną była uszkodzona wiązka sterownika automatycznej skrzyni biegów.Sterownik jest ulokowany pod nogami pasażera i był cały zalany wodą ,a styki złącza pośredniego wiązki zaśniedziałe.W tej kostce sąsiadują właśnie kable od komunikacji ze sterownikiem , zasilanie stały + i ten na którym jest oświetlenie między innymi zegarów.
    Komunikacja ze wszystkimi sterownikami jest teraz poprawna, a oświetlenie wskaźników O.K.