Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz od kina domowego/ Jak zrobić ?

krakus741 15 Gru 2010 18:36 2937 6
  • #1 15 Gru 2010 18:36
    krakus741
    Poziom 15  

Witam mam takie pytanko czy jest możliwość wymontowania z kina domowego wzmacniacza i zrobienie z tego osobnego wzmacholka ?
    Kino jest marki Denver .
    Jeśli są potrzebne jakieś informacje to proszę napisać podam .
    (Do moderatorów jeśli temat jest w złym dziale proszę o przeniesienie / Naprawdę jestem początkujący )

0 6
  • Sklep HeluKabel
  • #2 15 Gru 2010 23:52
    Eminence
    Poziom 17  

Witaj

Moglbys bardziej wytlumaczyc o co chodzi? Niestety po przeczytaniu posta okolo 10 razy caly czas nie rozumiem.

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 16 Gru 2010 14:56
    krakus741
    Poziom 15  

Chodzi o to że mam sobie Kino domowe ( Dvd z wbudowanym wzmacniaczem / Podłącza się do tego sub i resztę głośników ) I pytam oto czy można ten wzmacniacz wymontować i zrobić z tego normalny osobny wzmacniacz ?

0
  • #4 16 Gru 2010 17:00
    kborowiec
    Poziom 18  

Czasem końcówka mocy i zasilacz są na osobnej płytce drukowanej i wtedy jest możliwe ich zamontowanie jako osobne urządzenie, jednak wzmacniacz wymaga również przełącznika wejś, regulatora wzmocnienia i ewentualnie barwy dźwięku, które we współczesnych zestawach kina domowego są na głównych płytach urządzeń. Ich sterowanie odbywa się za pomocą mikroprocesora, co wyklucza ich wykorzystanie przez początkujących elektroników. Prościej w takim przypadku dołozyc mechaniczny przełącznik wejśc i potencjometr wzmocnienia.
    Sprawdź czy zasilacz (płytka do której jest podpięty kabel zasilający) i wzmacniacz mocy (płytka z wyjściami głośnikowymi) są niezależne od reszty, a będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie.

0
  • #5 16 Gru 2010 21:52
    krakus741
    Poziom 15