Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Scenic 2000r 1.9 dti problem zasilania/immo/uch

radyjator 18 Feb 2011 06:48 47848 69
  • #31
    seat21
    Level 27  
    na jakim wsadzie jeżeli na mojm to pisałem nowy transponder używny nie wejdzie,można jeszcze sprubować na orginale jeżeli za mocno się nie uszkodził wsad, także jeżeli pilot chodzi to opcja off steraownika ,pliku virgin do uch niestety nie mam podrawiam
  • #32
    radyjator
    Level 19  
    Na oryginalnym wsadzie próbowałem i nic. Mam drugą skrzyke taką samą ale też pin nieznany. Opcje off to juz zostawie na ostateczosć(pilot działa). Wychodzi na to że jeśli bym chciał zaprogramować na nowo klucze musiał bym mieć wsad z czystej skrzynki która nie ma zaprogramowanych kluczy. Ciekaw jestem czy tym kablem renault pin reader coś by się zdziałalo.
  • #33
    seat21
    Level 27  
    nie bo opcja naprawy skrzynki jest nieaktywna zadzwoń to wyjaśnie
  • #34
    radyjator
    Level 19  
    Nikt z okolicznych specjalistów tej dziedziny nie posiadał wsadu czystej skrzynki ani nie znał sposobu jej wyczyszczenia. Za zgodą właściciela zostało wygryzione immo. Teraz czekamy na następne uroki zimy w renault.
  • #36
    radyjator
    Level 19  
    Odpaliło wszystko się zachowuje poprawnie brakuje tylko kontrolki immo. Zabrakło jeszcze automatycznego zamykania w czasie jazdy ale to juz inna kwestia. W tym przypadku to było chyba najtańsze rozwiązanie biorąc pod uwagę czas.
  • #38
    radyjator
    Level 19  
    Okolice Piły, 180km od Ciebie daleko wiec raczej nie możliwe. Jeśli serwis oferuje sie to zrobić za około 200zł to ja bym przychylił do tej propozycji tymbardzie mając go namiejscu
  • #39
    wiilow
    Level 12  
    Chyba nie mam wyboru i tam go zaciągnę. Jeden niby uznawany elektryk na mieście mówił, że może tym się zająć ale pewnie cena nie będzie niższa i nie miał jeszcze takiego przypadku czyli metoda prób i błędów. Czy w razie jak serwis nie da rady i wstawię go do tego elektryka można liczyć na twoją pomoc?
  • #40
    radyjator
    Level 19  
    Pomyśłiwy wtedy. z regóły tam sie rozsypuje konfiguracja ustawień immo i to sie robi w 15 minut przypuszczam ze na tą doległość liczy serwis. Jednak gdy będzie doległość jak w moim przypadku to w serwisie jedynie zaproponują Ci nową skrzynkę UCH. Możesz spróbować umówić sie z jakimś kierownikiem w serwisie żę jeśli zrobią to zapłacisz a jeśli nie to zabierasz auto. Wkońcu za co płacić jak nie zrobione...
  • #41
    wiilow
    Level 12  
    Z tą konfiguracja to pewnie masz racje. W serwisie najpierw winę zwalili na słaby i nie wymieniony w porę akumulator i z pewnością siebie podłączyli kompa ale uśmiech z ich twarzy i pewność siebie zniknęła gdy zobaczyli, że błędów nie ma i nie świeci się kontrolka od immo (czyli tak jak w twoim przypadku). Samochód zostawili u siebie i jak coś znajdą w co wątpię to zadzwonią. Ile kosztuje usunięcie immo i synchronizacja kluczyków.
  • #42
    radyjator
    Level 19  
    A pilot nie działa ze chcesz synchronizować? Bo jeśli nie działa to może być problem z synchronizają. W naszym rejonie wszyscy za usuniecie biorą około 300. Pytałeś o to kogoś u siebie w okolicy?
  • #43
    wiilow
    Level 12  
    W okolicy nikt nie robi francuzów a piloty nie działają tzn. nie maja komunikacji i od nich problem się zaczął, potem kontrolka od immo zgasła i auto już nie chciało odpalić. Piloty wczoraj sprawdzałem u tych co dorabiają - sprawne
  • #44
    seat21
    Level 27  
    kolego cześć wsadu w UCH ulega wykasowaniu w większości lecą same klucze ale jest kontrolka immo wtedy to można postawić znając pin , gdy polecą klucze i nie ma kontrolki immo nie mogłem tego zakodować od nowa i trzeci przypadek który widzialem wyleciał najpierw pilot z pamięci a póżniej klucze też nie pomagała żadna konfiguracja układu
  • #46
    radyjator
    Level 19  
    Tylko tu nie ma gwaracji ze przy kolejnym sierczystym mroźnym dniu i ten nowy zestaw sie nie rozsypie.
  • #48
    radyjator
    Level 19  
    Oj jaka przyjemna sumka. Gdybym ja miał tak we własnym aucie zdecydował bym sie na kill immo + uniwestalny sterownik zamka centralnego za kilka dych i myśle ze w granicach 400 by się zamknął temat i spokój..
  • #50
    15darekvw
    Level 27  
    kup sterownik silnika bez immo lub daj swoj komus kto siedzi w temacie i zrobi ci na immo off , dokup sobie uniwerslany sterownik c.zamka lub alarm i po temacie bedzie.Jest to chyba najlepsze rozwiazanie i wyjscie z tej sytuacji zeby niepograzac sie w kosztach wiekszych,i czasie.
  • #51
    jaku_z_jelcza
    Level 11  
    Czyli jak się wyłączy immobilizer to znika tylko dioda z zegarów? Czy pilot i wewnętrzny przycisk c. zamka też przestaje działać?
  • #52
    15darekvw
    Level 27  
    Nic sie niezmienia oprocz tego ze auto odpalisz ;-)
  • #53
    wiilow
    Level 12  
    Pod warunkiem, że piloty działają. Mi padło UCH i nie mogę zaprogramować pilotów. Jeżeli kupię cały zestaw czyli piloty, UCH, i sterownik będę musiał coś przeprogramować czy wkładam i jadę. Na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego zestawu. A tak na marginesie autko jest w domu, a serwis skasował 200zł za coś co było oczywiste i nazwał to diagnozą. W słupsku za kill immo wołają 700zł(zdzierstwo). Albo co myślicie o zastosowaniu czegoś takiego http://allegro.pl/emulator-uszkodzonego-immo-renault-i1460617157.html
  • #54
    seat21
    Level 27  
    a co koledze mieli powiedzieć w servisie zdiagnozowali i zaproponowali procedurę naprawy zgodną z ich wytycznymi kwota została podana , co do immo kill cena jest ceną zawsze można nabyć samemu kilka programatorów i sprubować a nie oburzać się że ktoś chce 500zł lub 700 po prostu na tyle wycenia swoją prace i wiedze pozdrawiam
  • #56
    seat21
    Level 27  
    tak jak napisałem każdy wycenia swoją prace szkoda bo z immo robi się powoli to co licznikami chłopaczki potrafią robić już za 30zł za licznik szkoda pisać pozdrawiam
  • #58
    15darekvw
    Level 27  
    wiilow wrote:
    Pod warunkiem, że piloty działają. Mi padło UCH i nie mogę zaprogramować pilotów. Jeżeli kupię cały zestaw czyli piloty, UCH, i sterownik będę musiał coś przeprogramować czy wkładam i jadę. Na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego zestawu. A tak na marginesie autko jest w domu, a serwis skasował 200zł za coś co było oczywiste i nazwał to diagnozą. W słupsku za kill immo wołają 700zł(zdzierstwo). Albo co myślicie o zastosowaniu czegoś takiego http://allegro.pl/emulator-uszkodzonego-immo-renault-i1460617157.html



    Człowieku o czym ty piszesz przeciez piloty dostajesz x2 ze sterownikiem uniwersalnym wiec niewiem co ma znaczyc pierwsze i drugie zdanie to jesli chodzi o c.zamki.Kup lub wyslij ten sterownik zeby zrobili immo off i po temacie(wazny typ i nr.sterownika),a ty sie rozczulasz niewiem nad czym,jesli chodzi o emulator to i tak sam sobie nieporadzisz tylko mozesz uszkodzic sterownik poniewaz oprócz montazu emulatora jest jeszcze zmiana zawartosci we fleszu zeby douczył sie pod emu....zapomniano chyba dopisac ;-)to jest najtansze rozwiazanie moim zdaniem.Przyblizony koszt naprawy sterownika twojego to ok.350zł.
  • #60
    15darekvw
    Level 27  
    oryginalne piloty bedziesz miał jak uzdrowisz UCH,ja podpowiedziłem jakie jest moje zdanie w tym temacie,pozdr. ;-)