Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

YAMAHA AX-500 Jakie kupić kolumny?

18bohdan18 17 Gru 2010 13:05 3895 7
  • #1 17 Gru 2010 13:05
    18bohdan18
    Poziom 10  

Witam. Jestem posiadaczem wzmacniacza Yamaha AX-500. Szukam kolumn do tego właśnie wzmacniacza aby skompletować moj zestaw audio. Zacznę od tego że nie znam się kompletnie na kolumnach i bardzo bym prosił o jakieś konkretne propozycje modeli kolumn.

Sprzęt ma grać w pomieszczeniu 20m2 ( Prostokąt o wymiarach 4x5) Dopiero co wykończony z dobrą akustyką.
    Interesuje mnie uniwersalność muzyczna tzn Chce aby sprzęt grał dobrze na każdym rodzaju muzyki ( Od ciężkiego metalu przez techno aż po Hip-Hop)
    Kolumny muszą mieć niezły wykop tzn grać bardzo głośno ( czasem organizuje imprezki na 10-15 osób)
    Zależy mi na w miarę dobrej jakości i dorym basie.
    Mój Budżet to 500zł ( gdyby miało to coś zmienić to może to delikatnie przekraczać tę kwotę)

Przeszukałem dokładnie forum aczkolwiek nie znalazłem za dużo konkretów. Te same kolumny mogą grać inaczej pod innym wzmacniaczem i innym pomieszczeniu. Dlatego chciałbym o propozycję spełniające moje preferencję. Bardzo proszę o konkrety tzn Model kolumn najlepiej link.

Zastanawiam się nad dwiema propozycjami a mianowicie:
    Magnat monitor SE lub Quadral QLX 175

Myśle że to ciekawe kolumny ale nie znam opini na ich temat jeżeli ktoś wie czy bedzie to spełniało moje preferencje to prosze o komentarz.

0 7
  • #2 26 Gru 2010 00:08
    silut
    Poziom 16  

Diora Polaris 300, posiadam jestem zadowolony, pokój mam trochę większy od twojego, grają z pma1060. maja 2szt. głośników niskotonowych tesli 22cm wiec basu jest sporo.

0
  • #3 31 Gru 2010 00:05
    patryk3444
    Poziom 20  

Ja proponuje Tonsil Zeus za te pieniądze juz da sie je zakupic w dobrze zachowanym stanie:)

0
  • #4 31 Gru 2010 00:16
    silut
    Poziom 16