Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pilarka ręczna Eurotec- wyłącza zabezpieczenie.

18 Dec 2010 13:19 3169 6
  • Level 9  
    Posiadam pilarkę tarczową ręczną Eurotec o mocy 2,6 kW. Bardzo często przy jej włączaniu wbija mi bezpiecznik w instalacji elektrycznej (10A). Dałem ją do sprawdzenia w warsztacie elektrycznym i nie stwierdzono żadnych usterek. Czy są jakieś urządzenia pozwalające zabezpieczyć bezkolizyjne włączanie tej pilarki do pracy? W sprawach urządzeń elektrycznych jestem laikiem.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 22  
    Jeżeli narzędzie ma 2,6 kW, ( co przy tej firmie słowo "jeżeli" jest prawdziwe) to w momencie rozruchu występuje największe uderzenie prądu- największy pobór mocy. Nie wytrzymują twoje standardowe zabezpieczenia w szafce. Cóż zrobić , nie będziesz dawał większych bezpieczników , co przy topikowych jest bardzo łatwe ponieważ prawdopodobnie są dobrane do twojej instalacji.
    jedyna rada to jeżeli jest miejsce do montażu w narzędziu to zabudowanie wolnego rozruchu, kostki z elektronika , która w pewnej mierze odciąży start.
    pozdrawiam Slawek
  • Level 9  
    Sławek K wrote:
    Jeżeli narzędzie ma 2,6 kW, ( co przy tej firmie słowo "jeżeli" jest prawdziwe) to w momencie rozruchu występuje największe uderzenie prądu- największy pobór mocy. Nie wytrzymują twoje standardowe zabezpieczenia w szafce. Cóż zrobić , nie będziesz dawał większych bezpieczników , co przy topikowych jest bardzo łatwe ponieważ prawdopodobnie są dobrane do twojej instalacji.
    jedyna rada to jeżeli jest miejsce do montażu w narzędziu to zabudowanie wolnego rozruchu, kostki z elektronika , która w pewnej mierze odciąży start.
    pozdrawiam Slawek