logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak odzyskać dane po zniknięciu partycji E i D po formacie?

musiak 18 Gru 2010 20:56 1631 13
REKLAMA
  • #1 8885267
    musiak
    Poziom 10  
    Witam miałem 4 partycje c e d i jakąś 4 nie pamiętam, zrobiłem format C potem na C zainstalowałem windowsa i teraz mam 2 partycje c i d, zniknęły my 2 partycje: e i tamta której nie pamiętam, co najlepsze partycja e zamieniła się na d(dane z e przeszły do d, a dane z d zniknęły) jak to naprawić, lub przynajmniej odzyskać dane, pilne, prosił bym o programy itp ale z poradnikami najlepiej, odrazu mówię że jestem zielony konkretnie w tym temacie, na forum co znajdywałem to nie wiedziałem o co chodzi więc pisze nowy temat, prosił bym o wyrozumiałość
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 8885772
    Damian_
    Poziom 25  
    Ocena: 19
    Nie widać żadnych śladów po partycjach. Jeżeli teraz pracujesz na dysku na którym zniknęły ci partycje to przestań na nim pracować jak najszybciej. Zainstaluj sobie Windowsa na innym dysku, a ten uszkodzony podłącz do komputera. To jest konieczne bo obawiam się że z dwóch partycji zrobiłeś jedną i zainstalowałeś na niej Windowsa.

Jak już zainstalujesz to napisz jakiej wielkości były wcześniej te cztery partycje?
  • #5 8886573
    musiak
    Poziom 10  
    na razie pracuje na laptopie, i windowsa zainstalowałem na C, i C nie zmieniło swoich rozmiarów, to co zniknęło przeszło do drugiej partycji D
  • #6 8886621
    migol21
    Specjalista HDD Recovery
    Ocena: 413
    Jak odzyskać dane po zniknięciu partycji E i D po formacie?

Podaj dokładnie jak to robiłeś . Czy miałeś podpięty drugi dysk ?
  • #7 8888089
    musiak
    Poziom 10