Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

uszczelka pod głowicę volkswagen t4 1.9td silnik ABL 1993r

20 Gru 2010 08:45 6641 11
  • Poziom 8  
    witam wszystkich.potrzebuję takich danych; jaką uszczelkę najlepiej zastosować,kolejność,moment dokręcania.za informacje serdecznie dziękuję.pozdrawiam i życzę wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku.
  • Poziom 31  
    uszczelka i śruby victor reinz, dokręcanie 40Nm, 60NM, 180stopni /vw "pozwala" na 2x90stopni/, śruby dokręcane od środka na krzyż
  • Poziom 8  
    witam.jeszcze pytanko czy śruby i planowanie głowicy to wielka konieczność i jakie powinno być ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.dzięki.pozdrawiam
  • Poziom 39  
    Sruby to bezwzględna konieczność. Płaszczyznę, jeżeli potrafisz możesz sprawdzić.
  • Poziom 8  
    przepraszam za marudzenie. uszczelka lepsza metalowa czy zwykła?pozdrawiam
  • Moderator Samochody
    Wystarczy tego marudzenia - wziąłeś się za robotę która Cię przerasta. Po co wymieniasz uszczelkę pod głowicą? Wróżę rychłe całkowite zniszczenie silnika.
  • Poziom 8  
    nie przerasta.jestem mechanikiem co prawda od ciężarówek i mało już teraz praktykującym.to auto jest moje i w związku z tym chciałem zasięgnąć jak najwięcej informacji przydatnych przy tej naprawie.jeżeli chodzi o mój problem to gubię płyn.zewnętrznych wycieków raczej nie ma. wydaje mi się,że zwiększyło się ciśnienie w zbiorniczku i stąd podejrzenie o uszczelkę.dlatego te pytania.pozdrawiam

    Kolega zechce poprawić pisownię w swoich postach! Paweł Wawa.
  • Poziom 39  
    Sprawdź przy okazji szczelność płaszcza wodnego głowicy.
  • Moderator Samochody
    Nie przy okazji, tylko obowiązkowo. A co do planowania - kontrola niepłaskości, VW co prawda zabrania planowania głowic w dieslach, ale jeśli to będzie o nieznaczną wartość, czy z pełną obróbką gniazd zaworowych, to zawsze wyjdzie taniej niż nowa głowica. Ponadto, samo ubywanie płynu to jeszcze nie powód do rozbierania silnika - w większości przypadków okazuje się że jednak skądś leci. Ciśnienie w zbiorniczku ma być - w końcu to układ ciśnieniowy.
  • Poziom 8  
    dzięki wszystkim za odpowiedż.dzięki robo za wyrozumiałość.nie rozumiem poprawić pisownię.nie wiem co i jak.proszę o podpowiedż.jeżeli chodzi o mój problem to;wysiadł tzn. zaczął lecieć trójdrożny zawór ogrzewania.wymontowałem,wstawiłem miedzianą rurkę,zaślepiłem nagrzewnicę na pakę,wyciek,może cofa drugą stroną,nagrzewnica na pakę lekko mokra,ale dużo śniegu a blisko wydech.nagrzewnica przód raczej w porządku bo jakby leciała to by śmierdziało płynem lub parowałyby szyby.rano przy odpalaniu kuleje.za 10 sekund ok.ale zauważyłem,że na wolnych drży.to są moje obserwacje.wkurza mnie to,ale teraz święta,żona,sklep,zakupy,dolewam płyn i heja.jutro sprawdzę układ chłodzenia na wyciek.chodzi mi o to,że każdy samochód ma swoje knyfy i warto się nimi podzielić.jak znajdę przyczynę to podzielę się.dodam tylko,że dziennie robię ok.10km.pozdrawiam wszystkich.

    Kolega nie wie, że zdania rozpoczynamy wielką literą a kończymy kropką, że po kropce należy wstawić spację (odstęp)? Paweł Wawa
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Szukaj wycieków, bez sensu zrywanie głowicy. Drobny wyciek nie pozostawia plam pod autem, zdąży wyparować.
  • Poziom 8  
    Dzięki Paweł poprawa natychmiastowa. Z głowicą masz rację. Beczka płynu na pakę i sprawdzać,sprawdzać,sprawdzać. Jeszcze raz Zdrowych Wesołych. O efektach napiszę.